Rich Media Reklam Kodu
Watchmen izle +18

Yapım:2008 ABD, İngiltere
Tür:Aksiyon, Bilim Kurgu, Dram, Fantastik, Macera
Yönetmen:Zack Snyder Senaryo:Alex Tse, David Hayter
Başrol oyuncuları:Patrick Wilson Carla Gugino Jeffrey Dean Morgan Malin Akerman Matthew Goode
Senaryo (Kitap):Alan Moore, Dave Gibbons
Yapımcı:Lloyd Levin, Lawrence Gordon, Deborah Snyder
Görüntü Yönetmeni:Larry Fong
Müzik:Tyler Bates
Süre:2 saat 43 dk
Gösterim Tarihi:06 Mart 2009 (Türkiye)
+18 almasını en önemli sebebi konuda da dediği gibi komedyenin katledilmesi sitesindeki ikinci fragmanda komedyenin gülen sarı rozetinin üstüne kan damlıyordu.Bence filmdeki birçok sahne şiddet içeriyordu ama bence o kadar aşırı şiddet içeren sahneler yoktu.Ben çok merak ediyorum ama dvd de sinamanın tadını vermiyor keşke yaş artısı +18 değilde 18 yaşından küçükler bir büyükle girebilir olsaydı.ama fragmandaki şarkı superdi adını bilen varsa benim panoma yazar mı?

Part1

Part2

Part3

Part4

Part5

Part6

Facebook'ta Bizi Takip Et
İzleyici Yorumları


 



yakos
08 Mart 2009 - 07:07

emeğine sağlık arkadaşım

adas
08 Mart 2009 - 20:45

adsdsad

canpolat1
09 Mart 2009 - 15:37

sağol kardeşim

umutsecgin
09 Mart 2009 - 18:39

filmi ne zaman full olarak izleyebilicez tesekkurler

mustiii45
11 Mart 2009 - 04:10

eline sağlık

redlive
17 Mart 2009 - 18:50

eline saglık

cerrah
20 Mart 2009 - 17:54

ellerine sağlık

ceyhan
21 Mart 2009 - 15:59

elinize sağlık

murojeans
25 Mart 2009 - 12:48

tşk

rizootti
27 Mart 2009 - 08:46

saol

tazman
22 Nisan 2009 - 14:17

tesekkurler

tatar26
14 Haziran 2009 - 19:16

harika tşk

sasd
23 Haziran 2009 - 06:31

eline saglık

hızlı prenses
24 Temmuz 2009 - 09:28

güzel

ahmetomerburak
01 Ağustos 2009 - 13:18

KARDEŞ ELLERİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZEL TEŞEKKÜRLER

MaMy
03 Ağustos 2009 - 11:17

Çok güzel bi film tabiki birazda kafa yormak lazım böylesi daha iyi Herkesin izlemesini tavsiye ederim Elllerinize sağlık..!

admin
12 Ağustos 2009 - 07:27

arkadaşlar filmin çok bölümlü olmasının sebebi görüntü kalitesini arttırmaktır…

crazymemo
15 Ağustos 2009 - 16:19

çok güzel olmuş kardeşm

maksi
16 Ağustos 2009 - 11:21

Tesekkurler

ezat
18 Ağustos 2009 - 04:11

eywallah

ismail
18 Ağustos 2009 - 21:59

filmin 1948 yılındageçmesi saçmalanmiş belki 2050 2300 yıllarında geçseymiş daha gerçekçi olurmuştu diye duşünüyorum.yada amerika böyle bir gücü biz 1945 yılında bulmuştuk demeye çalışıyor.

SAYGIN
20 Ağustos 2009 - 22:07

KLASİK SALAKÇA AMERİKAN MİLLİYETCİLİĞİ :P ÖN PLANDA TUTULMUŞ ONUN DIŞINDA GÖZE BATAN Bİ POZİSYON YOK ZATEN FİLMİ İZLERKEN KALİTELİ OLDUĞU HEMEN ANLAYABİLİRSİNİZ.

ilkerrrrrr
21 Ağustos 2009 - 22:15

ellerinize sağlık

adac
27 Ağustos 2009 - 02:46

smashın pumpkıns the begınıng of the ends begınnın sarkıssın ısmı fragmandkı emegıne saglık al sana bnden bılgı :D batmanınde eskı sarkısı :D

sevimli haldun
29 Ağustos 2009 - 21:11

film o güzel bayan ve giyim tarzını görmek için bile izlenebilir..film bazı kısımlarda sıkışmış konu olarak ama yinede güzel bir film sayılabilir. teşekkür ediyorum ellerinize sağlık

kadir
29 Ağustos 2009 - 23:53

teşekkürler,güzel filmmiş

kadir getap
30 Ağustos 2009 - 11:53

emege teşekür

murat bayrak
31 Ağustos 2009 - 16:30

Güzel bir film, teşekkürler

kazim
01 Eylül 2009 - 06:26

tesekkurler site ye ilk girisim simdilik ii. basarilar!!!

Cenk
01 Eylül 2009 - 10:15

kardeşim fragmandaki şarkının adı smashing pumpkinsti:D

Cenk
01 Eylül 2009 - 10:16

filmse diyecek bi şey yok:D:D

Cenk
01 Eylül 2009 - 10:57

yani smashink pumpkins in the beginning is the end

taner
01 Eylül 2009 - 18:34

ilginç bir bilimkugu ama sürükleyici tavsiye edilir izleyn:)

kamikaze
04 Eylül 2009 - 18:04

olaa harika bir filimdi nedi öle o acayip hayvan nedi öleee

Virulentuoso
05 Eylül 2009 - 03:56

@Cenk
ahaha smashing pumpkins gruptu ne zaman şarkı olmuş :D

Virulentuoso
05 Eylül 2009 - 03:59

@admin
ya da aldığınız sitede öyleydi :D ( ya bi suçlama yok burda tabii kaç tane site web hosting yada sınırsız upload seçeneğine sahipki ? başka yerlerden link atmak daha kolay, tabii sizde yapmış olabilirsinzki o da gusel en azından siz bi hizmet veriyonuz izleyen oldukçada karşılığını alıyorsunuz. kaliteyi yuksek tutmakta yarar var. hatta divx filmler bolumu birde yeni çıkanlar bolumu yapsanız, yeni çıkanlar dvd ye çıktıkça kaliteyi arttırp eski versiyonları silseniz falan, hep altyazılı gitseniz negusel ne gusel olur

emre
06 Eylül 2009 - 01:02

ellerine sağlık güzeldi

Arif Y
08 Eylül 2009 - 15:05

ismail :filmin 1948 yılındageçmesi saçmalanmiş belki 2050 2300 yıllarında geçseymiş daha gerçekçi olurmuştu diye duşünüyorum.yada amerika böyle bir gücü biz 1945 yılında bulmuştuk demeye çalışıyor.

film çizgi romandan uyarlandı çizgi romanı hiç okudunmu da bole saçma yorumlar yapabiliyon

ali
09 Eylül 2009 - 10:13

mükemmel

Kaan
10 Eylül 2009 - 11:15

Arif Y :

ismail :filmin 1948 yılındageçmesi saçmalanmiş belki 2050 2300 yıllarında geçseymiş daha gerçekçi olurmuştu diye duşünüyorum.yada amerika böyle bir gücü biz 1945 yılında bulmuştuk demeye çalışıyor.

film çizgi romandan uyarlandı çizgi romanı hiç okudunmu da bole saçma yorumlar yapabiliyon

Aynen Alan moore’un çizgi romanından bir uyarlama.Alan Moore birde V for Vendetta diye bir çizgiromanı vardı ondan da uyarlama yapılmış.Watchmen Amerikayı V for Vendetta da ingiltereyi eleştirmek için yazılmış çizgi romanlardır.Yani düşünmeden öyle sallamak kolay yok amerikanın şu düşüncesiydi bu düşüncesiydi…

adonistr
10 Eylül 2009 - 12:44

teşekkürler

yiqt
11 Eylül 2009 - 23:26

V for Vandetta da süperdi bu arada..

Fulfrkn
13 Eylül 2009 - 07:34

film çok gzel fakat biraz karmaşk ayrıntılara dikat etmek gerekiyo tekrar tekrar seyretmekte fayda var paylaşım için t.edrm

adem
13 Eylül 2009 - 14:17

izlenmeye değer tavsiye ederim..!

arthur
14 Eylül 2009 - 20:33

teşekkürler dosttum

efe
15 Eylül 2009 - 21:02

ne yazik ki seyredemiyorum. parca parca gosteriyor.

pLaToNiq
17 Eylül 2009 - 04:02

qerçekten Etkileyici Bir Film

Hayal Sınırlarını Zorluyor

Tavsiye Ederim Ederim

Neco
22 Eylül 2009 - 05:02

elinize saglik gercekten guzel bir paylasim olmus tesekkür ederim.

K'
23 Eylül 2009 - 05:33

Güzel film izlemeye değer filmde iki karakter haricini sadece cümle söylesin diye koymuşlar herhalde. Birisinin Metafizik özellikleri var diğeri aşırı zeki eee nerde kaldı gerisi bu 2 karakter harici gereksiz durmuş Fantastik Macera film karakterleri gibi sadece biraz güç ve biraz yetenek..

K'
23 Eylül 2009 - 05:35

Fakat son cümlesi hoşuma gitti. “Hiç birşeyin sonu yoktur.” Ne kadar uyumlu bir söz bulmuşlar. Kimi insanlar için ölüm sondur fakat dinimizde ve diğer dinlerdede ölümden sonra ki yaşam vardır. Etkileyici.

murat
25 Eylül 2009 - 10:25

eline sağlık kardeş süper bi film düzenlemede süper

amed
01 Ekim 2009 - 22:06

güzle olmuş elinize saglık

juka
04 Ekim 2009 - 02:21

Tek kelime ile harika bir film.Daha önce sinemada izleme fırsatım oldu.Herkese tavsiye ediyorum.Bildiğiniz kahramanları unutun.Olaylara birde bu pencereden bakın.
film notu:(****)
izlememize vesile olanlara çok teşekkür ediyoruz.Emeğinize sağlık

cihangir
04 Ekim 2009 - 10:55

fragmandaki şarkı nat king cole/unforgetable

metinalacan
06 Ekim 2009 - 12:13

teşekür ederim….

filippo
08 Ekim 2009 - 15:47

sıradışı ve kaliteli bi film bence. yönetmen zack snyder isminin hakkını vermiş gercktn. ben rorschak a çok üzüldm ama.. bnm adamım oydu:(

rocky
12 Ekim 2009 - 14:00

çok sexxi olmus

metinalacan
13 Ekim 2009 - 21:26

en son izledigim film,lerin en güzeli teşekür ederim…

condor
18 Ekim 2009 - 16:14

Şarkı ”Unforgetables” söyleyen Nat King Cole

emre
25 Ekim 2009 - 02:25

slm arkadaslar
flim cok güzel hazirlayanin eline saglik.
ama arkadaslar ben bir flim ariyorum hic bir yerde bulamadim
cünkü flim baya eski ismide (Buenos aires 1977) bu filmin bir kismini tv.de izledim flim cok güzel ama tamamini izlemek istiyorum.
bilen varsa lütfen yazsin. Tessekkür ederim!

yeşim
25 Ekim 2009 - 07:25

film güzeldi emeginiz için tskkrlr..yalnız sarkı filmden daha güzel:)

ariks
09 Kasım 2009 - 05:00

kardeş eline aklınasaglık güzel olmuş

mazlum
12 Kasım 2009 - 19:36

super olmus kardes elıme saglık cok guzel oldu

erkan
13 Kasım 2009 - 18:20

eline sağlık kardeş süper film

erkan
13 Kasım 2009 - 20:10

süper film
elinize emeğinize sağlık

martin
23 Kasım 2009 - 21:08

@yeşim
katılıyom sana

Savask
29 Kasım 2009 - 05:51

Harikaydı teşekkürler

MUSA
02 Aralık 2009 - 11:07

çok güzel olmuş

savaş
05 Aralık 2009 - 12:19

bravoo

aşkın
07 Aralık 2009 - 11:20

fantastik bir flimmm guzel olmuş

mert
11 Aralık 2009 - 22:23

süper yha saol

uğur
18 Aralık 2009 - 19:04

değişik bir film. sevdim.

j
22 Aralık 2009 - 08:28

cok guzel bir film

hayro
27 Aralık 2009 - 18:57

cok iyi

kzlskl
02 Ocak 2010 - 01:34

film farklı

tesofu
02 Ocak 2010 - 14:52

Filmin müziği “unforgetable” Nat King Cole söyler…

İsim
05 Ocak 2010 - 01:11

Süper bir film daha önce çizgiromanlarını okurdum kesinlikle izleyin derim

emircan
05 Ocak 2010 - 14:53

çok güzelll

ufuk12345
07 Ocak 2010 - 03:45

giriş parçası bob dylan a ait ismi the times they are a changin

NoT_To_Be
09 Ocak 2010 - 11:47

Bro Film Güzel Olmuş Thx

serseri
09 Ocak 2010 - 19:24

bob cok şahane oyun

serseri
09 Ocak 2010 - 19:24

@Savask
sagol

Melih
20 Ocak 2010 - 11:29

arkdşlar fragmanın da ki şarkı harbiden süper ama kimse yazmamışş herkes filmin başındaki şarkının ismini yazmış ben de vee anladğım kadarıyla arkdşda filmin değil fragmandaki şarkının ismini soruyozz lütfen birisi söylesinn ama unutmayın FRAGMAN dakii şarkının adı…

yucedag
21 Ocak 2010 - 01:13

simdiye kadar cok romantık fılm ızledım ama bu en ıyısıydı TESEKKURLER
NOT:ılk defa yorum yazıyorum ve fılmın nekadar guzel oldugunu bılmenız ıcın.

haldun
22 Ocak 2010 - 00:41

kardes yarın ECA sınavım war ama sonuna kadar seyrettım suan uyuyup erken kalkmam gerektı ama tesekkurler paylasımın ıcın cok keyıf aldım ızlerken eyw.

kagan
24 Ocak 2010 - 23:19

bu film şimdiden kült oldu sanırım… ve fragmandaki şarkıyı soran arkadaşlar için yazıyorum; şarkının adı the end is the begining, the begining is the end söyleyen de the smashing pumpkins…

selçuk
27 Ocak 2010 - 03:07

film güzeldi elinize sağlık ama biraz saçma buldum … Dünyayı kötülüğün içine hapseden ve mahvetmeye çalışan bir amerika bu filimde barışı sağlayan bir amerika görünümü almış yani tipik bir amerikan filmi ….!

dr manhattan
28 Ocak 2010 - 05:15

dr manhattan karakteri başlı başına bi şahesermiş…
müthiş…

baris
28 Ocak 2010 - 11:31

izlediğim en harika filmlerden biriydi :)

T-kiD
28 Ocak 2010 - 16:36

ben hiç beğenmedim yani yorumlara bakıyorumda bu kadar övülcek bir film kesinlikle değil..x)

burak
03 Şubat 2010 - 01:01

bu kadarını beklemıyordum xD muhteşem bi filmm…

savas
04 Şubat 2010 - 20:01

bob dylan-times they are changing

cengiz
04 Şubat 2010 - 23:22

+18 sizofreni egilimliler için s anırım. bir japon çizgi fİlimi kadar siddet yok.

savas
05 Şubat 2010 - 16:50

ölçütün japon çizgi filmi olduğunu bilmiyolardır…büyüklük sende kalsın…affet…

mustafa
06 Şubat 2010 - 00:44

ıkıncı part cok donuyor fılm guzeldı

hasan
07 Şubat 2010 - 20:06

Güzel bir filmmiş:)
bayıldım valla:)

ismail
08 Şubat 2010 - 03:46

çok iyi değildi ama izlemeye değer.

sadık
10 Şubat 2010 - 15:32

gercekden güzel bir film eline saglık izlemeyenler mutlak izlemeli…

atmasyon
11 Şubat 2010 - 02:37

neden filmlerdeki kahramanları tanrılaştırırlarki.anlamak mümkün değil.
resmen deli saçması.

atto
11 Şubat 2010 - 08:24

süper……..

cuma
12 Şubat 2010 - 18:39

inaılmaz guzeldi ama sonuc iyi deildi maskeli adamımı oldurdular nalet olsun ama guzeldi.

ayşenur
13 Şubat 2010 - 16:15

filmden birileri birşeyler çıkarmış. bazıları begenmiş zaten filmin adı belli bir kadını seks günlügü, begenmeyenlere diyorum. seks günlügünde başka ne anlatılabilir.. herşeyde bir anlam elbette vardır .. burda öncelikle insan sevdigi biri için .. kendi isteklerinden vazgeçerse bu onu mutlu etmeyecek çünkü karşısındaki bunu hak etmiyor .. çünkü filmdeki erkeklerin hepsi uyuşturucu kullanıyor ve normal degil .. aslında onlarda öyle davranmak istemiyor..bana göre insanlara deger verilmeli ve birşeylerden taviz verilmeli .. bizde bu fedakarlıktır ..bunu kimse anlamaz diye birşey yoktur herkes uyuşturucu kullanmıyor .. bu tarz filmlerin başka bir amacı da insanları başkaşeyler düşünmeye yönelik ,, aklına başka duygular getirmeye başka istekler uyandırmaya, insanın bir filmde ahlakı degişmez bu çok yanlış insanın beyni gördügünü degerlendirir , eger zihin bunlarla meşgul olursa herkesi kötü şeylere sürükleye bilir..biz öyle namuslu bir millettik ki maraşta sütcü imam olayını hatırlatırım fransız askerlerin kadınların peçesini indirmeye çalışmasını gören sütçü imam halkı topluyor ve bizim vatanımıızı elimizden almya geldiler askerimiz olmadıgı için direnemiyoruz eyvallah ama bizim namusumuza el sürmeye kalkarlarsa bu şehri kana bularız ve öylede oldu şehri dar getirdiler.. şimdi halimize bir bakın ne hale geldik inançlı insanlara bakın inançsızlara bakınn ne haldeyiz

taylan917
15 Şubat 2010 - 10:32

fim gerçekten güzel,izlenesi…müziklerden,beni en çok etkileye,mezarlık sahnesindeki müzik oldu..süperdi..tek kelimeyle…

erdm
15 Şubat 2010 - 17:20

okadar güzel bi film diiil di
+18 olması da çok saçma
izlemeye değer pek yanı yoq
………….saygılar
!….

erdm
15 Şubat 2010 - 17:21

@atmasyon
katılıyorum

eren
15 Şubat 2010 - 22:06

hıc guzel degıl ılk yarım saat cok sıkıcı ve devamını ızlemedım.tavsıye edılecek bı fılm degıl.

yunus
18 Şubat 2010 - 21:54

Muhteşem mutlaka izleyin geçmişinize böyle bi filmi eklediginize memnun olacaksınız.

vanlı hakan
22 Şubat 2010 - 23:19

hiçte iyi deyil sex bölumleri iyi ama işe yaramaz

gülsüm
24 Şubat 2010 - 14:49

çohkkkkkkk seyhh yaniii bencede güssellllll dimi arkadaşhlar

burak
26 Şubat 2010 - 17:27

GERCEKTEN COK GÜZEL OLMUS COK TŞK AMA RORSHAKİN ÖLDÜRĞÜNE ÜZÜLDÜM:(:)

ekrem
06 Mart 2010 - 03:15

15 dk. izledim kapattım :) hiç sarmadı :/

gökay
07 Mart 2010 - 12:04

güzel olmuş eklediğiniz için teşekkürler

üzeyir
12 Mart 2010 - 01:24

gercekten 10 numara film tabi bastan sona izleyip anlayana

tolga
12 Mart 2010 - 23:11

Cok manyak guzelbı fılm ha cok stratejık akkılıca yapılmıs bi dim tavsıye ederım

oyun oyna
13 Mart 2010 - 15:25

mükemmel bir film aynı bir flash oyun gibi. oyunlar gibi eğlenceli ve düşündürücü bir film

ibi 43
13 Mart 2010 - 21:38

valla çok güsel olmuş elinize sağlık insallah devamı gelir

yücel
20 Mart 2010 - 02:36

top 10 listesi yapacak olsam bu flim mutlaka yer alır.. sıralama önemli değil 10 tane 1. çıkartırım.. süperdi… :))))

afyonlu
26 Mart 2010 - 22:22

izlemeye gerek yok bayanın yorumu herşeyşi anlatıyo saygılar

cefes
30 Mart 2010 - 19:29

10 numara sıkıcı bir fim film den anlayana bu sözüm tamamını izledim belki ii bi taraf yakalarım diye ama heralde paraları çok muş filmi yapanların böyle bi filme para döktüklerine göre :) 10 üzerinden 2 derim en fazla o da

Furkan
03 Nisan 2010 - 22:07

Bence izlenmesi mutlaka gerek
gerek efekler gerek hikaya olarak çok sağlam ayrıca sıkıcı diil film izlemeyi bilmiyonuz
benim izlettiğim herkez bayıldı

Hikayesi çok sağlam kola kolay çıkmaz böle film ler

prisonbreak
08 Nisan 2010 - 18:41

mükemmel bi film..bu filmin pc oyunuda var filmi izledikten sonra oyununuda oynadım ..bence mükemmel bi film…sıkıcı diyen 15 dakikasını değil ilk partı bitirseydi anlardı filmin güzelliğini.

Watchmen
13 Nisan 2010 - 20:14

Gerçekten süperbir film. Tekrar tekrar izlenecek türden. Ellerinize sağlık.

Nese
16 Nisan 2010 - 22:21

Harbiden super otesi birseydi Tebrikler: )

osiii
17 Nisan 2010 - 23:58

bencede onnumara filmden anlamayanlar yorum yapmasın lütfen

nikel
24 Nisan 2010 - 22:07

çizgi romanını okumayan filmden nerdeyse hiç bişe anlamaz.ben okuduğum için bana film güzel geldi

nikel
24 Nisan 2010 - 22:07

@erdm
çizgi romanı daha güzel

furkan
27 Nisan 2010 - 16:50

çok güzel ama en iyisi müzik ve başındaki nükleer silah

furkan
27 Nisan 2010 - 16:52

bence watchmen 18+ neden onu merak ediyorum bide watchmen müziğini adını bilen varsa yollasın teşekkürler***

yusuf
29 Nisan 2010 - 00:59

harikaydı.emeginize saglık

admin
29 Nisan 2010 - 19:39

korku ve dehşet sahneleri sebebi ile bu şekilde.

epopeya
30 Nisan 2010 - 05:22

filmin tamamını izledim ama bence çok sıkıcı bir filmdi. gereksiz yere vücüt parçaları vb. En azından fantastik filmden beklentilerimi kesinlikle karşılamadı.

mühendis
01 Mayıs 2010 - 11:14

anlatmaya çalıstıgın şey güzel de…
maraşı sutcu imam kurtarmadı o sadece duşmana kursun sıktı sonra gitti koyun birinde savaş bitene kadar saklandı halkı toplayıp örgutleyip kaleden duşman bayragını indirip dusmanı maraş topraklarından çıkaran Rıdvan Hoca dır tarihi bilmiyorsan bosuna yorum yapma. Sütcu imam da savas bittikten sonra cumhuriyet kurulduktan sonra gorevlendirildiği iftar topu patlatma işi sırasında beceriksizliğinden topun altında kalarak ölmuştr.

merve
04 Mayıs 2010 - 18:55

iyi hoş da bu kendini bilmez birkaç arkadaş neden filmin konusunu açıklıyor şu öldü bu şöyle oldu diye bu nasıl bir anlayışsızlıktır?

kaan
21 Mayıs 2010 - 16:46

çok güzel sahneler vardı

kasım
04 Haziran 2010 - 22:07

hiç tavsiye etmem arkadaşlar zamanınızı hiç boşa harcamaya gerekmez bence…

kara mahmut
05 Haziran 2010 - 18:20

film çok anlamsız ve içerdiği konuyla alakasız ayrı dağların filmi, kısaca begenmedimmmmm!

gerek yok
08 Haziran 2010 - 21:50

yorum yok

Trabzonlu 61 61
09 Haziran 2010 - 19:44

idare eder ama güzel beğendiğim sahneler vardı

Adaminbiri
16 Haziran 2010 - 03:59

RORSCHACH (rorşek) psikolojideki mürekkep testiymiş. Adamın maskesindeki resimleri o karttakilere benzetmiştim zaten :P
Filmde karmaşık mantıklar yürütmeyi gerektirecek acaip konular var. Kafa yormayı sevmeyenlerin anlayabileceği tarzda bir film olduğunu sanmıyorum. Bence harika bir film olmuş :P

ali
16 Haziran 2010 - 19:52

çookkk güzeldi izlenmeye değer

sadoo
21 Haziran 2010 - 23:48

süper bi film

babakurd
24 Haziran 2010 - 17:06

yapilan ve yapilabilecek en iyi anti hero filimlerinden biri. visual effekler dunya disi, yonetim harika, rolu oynayanlar istenenin ustune cikmislar. bence en yakin film sin city fakat nedense bu filimi daha cok begendim

ilker
10 Temmuz 2010 - 22:54

harika bir film

Selman Küçük
12 Temmuz 2010 - 15:56

@ayşenur
Haklısın Ancak Sevdiğin Kişinin Mutlu Olması Seni Mutlu Etmez Mi ?

blackballoon
16 Temmuz 2010 - 02:46

Mükemmel bi film..Yönetmen kurgusu tam 191 dakika.Ama kısaltılmış hali bu.Hikayeyi genişletmek için yıllar harcamışlar.Proje yüzünden mahkemelik bile olmuş warner bros.değmiş mi?KESİNLİKLE !!

rfk
18 Temmuz 2010 - 18:21

vakit kaybı izlemeyin

asi
22 Temmuz 2010 - 18:39

yorumlar genelde çok iyi olduğunu söylediğinden izlemek istedim ama açıkcası çokda iyi değildi

hasan
31 Temmuz 2010 - 15:14

güzel olmuş teşekürler eklediğiniz için

indirmedenfilmizle
01 Ağustos 2010 - 20:03

cok guzel bir filmdi ya kötü yorum yapanlara inanamiyorum !!

madenci67
04 Ağustos 2010 - 01:15

arkadaşlar filmi izleyecem şimdi sizler izlediğine göre iyi olması gerekir gerçi her kesin bakış açısı farklıdır ama yorumlar güzel birde ülkenin durumuna değinmiş bi arkadaşımız bunlar burda yazılcak şeyler değil burada izlediğin filmle alakalı yazarsın hepsi bukadar yanlışmıyım sizce

mert
08 Ağustos 2010 - 12:52

Ben Bu Fılmı Izlemıstım Ama Cok Spr İzle İZle Doyamıom Karakterlerden En Guzelı O Beyaz Maskelı Olan Yakalanıo Ama Yınede O Cok Spr

berke
14 Ağustos 2010 - 14:46

yha ark. çok geç doluyo güsel filme benziyo ama :S saçma gibi

slm
21 Ağustos 2010 - 12:32

merhaba

OZAN YILMAZ
22 Ağustos 2010 - 02:58

tek kelimeyle çok berbat kesinlikle izlemeyinnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.

Hacı
22 Ağustos 2010 - 07:15

Hocam film çok güzel.Bu arada sitede süper emeğine karşılık reklamlara tıkladım haberin olsun

seher
24 Ağustos 2010 - 09:04

süper ne diiyim

ouz
31 Ağustos 2010 - 00:57

sınemada ızlemıstım gerçekten guzel kollar baccaklar havada ucusuo bol kanlı bı fılm yanı ızle:)

polat karayaz
31 Ağustos 2010 - 18:16

bence çok saçma hiç güzel değil

soner
08 Eylül 2010 - 00:42

şahsen ben hayal kırıklığına uğradım bu filmde ve ayrıca +18′lik hiçbirşeyde yok

sekman
11 Eylül 2010 - 12:37

berbat ötesi bişeydi

bilal
14 Eylül 2010 - 18:18

fantastik fi flim ama sonu birazz saçma geldi bana bide o beyaz maskeli adamın öldürülmesi beni deli etti…

ali kemal
18 Eylül 2010 - 23:10

film cok güzel cok teşekkür ederim

ali kemal
18 Eylül 2010 - 23:12

filmi seyretmrk cok güzeldi elinize saglık

WatchMen
24 Eylül 2010 - 17:31

bir film anca bu kadar sacma olur konuları baglayamamıslar bile cok igrencdi yok CAN diye bi lagunya var tanrı falan herseyiyle igrencti okuyupta izliyenin aklını ben neyse bence İZLEMEYİN BU KADAR KÖTÜ BİR FİLM OLAMAZ O KADAR PARA HARCIYOSUNUZ BİSEYE BENZESEYDİ BARİ BU NEDİR YA ! ! !

emre
12 Ekim 2010 - 04:44

abi bu kadar emeği parayı bana verin bundan daha iyi bi film yapmazsam yüzüme tükürsünler. ya güzel bişi olcak die sonuna kadar izledim ama tamamen zaman kaybı. çok saçma ve konu olarak havada kalan bişi. gereksiz olaylarla dolu gereksiz bi film. hiç izleyip de gözünüzü yormayın derim.

UĞUR
21 Ekim 2010 - 14:40

arkadaş bari başlangıcı biraz ilgi çekici yapın bu ne baydı yav yazıktır arkadaş nasıl bu kadar izlenmiş bu…

taha
24 Ekim 2010 - 00:44

@berke
kardeşim, idm ile indirirsen daha hzlı iner ve pc inde kayıylı olmş olr istediğin zaman açar izlersin istediğin zaman siLersin..

kürşat
04 Kasım 2010 - 19:48

Süper Film ama Çok gçe doluo

moderatör
11 Kasım 2010 - 03:38

Ya gerçekten bu film hayel kırıklına uğratti beni çok kötü bir film gerçekten kötü konusu saçma ve karakterler saçma oyunculuk kötü böle filmmi olur deymez izlemeyin fakit kaybı !

ersin
13 Kasım 2010 - 03:53

iyiymiş

BARIŞ
30 Kasım 2010 - 14:57

film gerçekten güzel unutmayalımki filmlerin iğrençliği veya kötü veya iyi olması..filmi nasıl izlediğimize bağlı..teşekkürler..

araknofobi
05 Aralık 2010 - 15:12

karar verin iyi mi kötü mü film? yorumlarınızda oratak nokta yok nasıl iştir anlamadım yaa

furkan
10 Aralık 2010 - 01:00

ya hiç bilimkurgu seyretmesem hadineyse ama kardeşim berbatbbiflim ne başı bellimne sonu

orhan
06 Ocak 2011 - 09:23

bu filme kötü-berbat saçma vs.yorum yazan arkadaşlar bilim kurgu film konusunda bir dahaki yorumlarına kadar 40 fırın ekmek yeseler yeterli olur kanısındayım

buket
16 Ocak 2011 - 00:37

ben neden izleyemiyorum ki filmi acaba :S

admin
17 Ocak 2011 - 17:30

film partları düzeltilmiştir. sorunsuz izleyebilirsiniz. iyi seyirler

leven
29 Ocak 2011 - 00:47

bu film ortalama türk izleyicisini ve türk zekasını göstermek için de önemlidir.
Buradaki gerçek yaşı veya zeka yaşı 13-14 olan izleyici kitlesinin beğenmeyeceği bir filmdir. Superman izledikten sonra, Rambo izledikten sonra aynı şeyi bekleyenlerin izlememesi gereken filmdir.
Bu filmi Fight Club’ı izleyip “amaaan 2-3 dövüş sahnesi vardı, güzel değildi” diyen beyinlerin izlememesi gerekir.
Eğer Fight Club, V for Vendetta gibi filmleri bayılarak izlediyseniz ve buna yetecek kapasiteniz varsa, bayılarak izlersiniz, yok ama Recep İvedik’i kahkahalarla izleyen, en ağır film olarak Şeytanın Avukatı’nı izlemiş bir kişiyseniz hiç bulaşmayın, bouşna vakit kaybetmeyin.

ismail
10 Şubat 2011 - 12:36

çok güzel bir film

olmadı
24 Şubat 2011 - 04:51

kalite zaten düşükken o altyazıların boyutu zaten bir sürü insanın burada beğenmedim yorumunu yapmasına neden olmuş. Filmi 720p veya 1080p izleyenlerin tamamına yakını en azından “izlenebilir” notu verecektir. Emeğe saygı gösteriyoruz reklamlara tıklayarak ödüllendiriyoruz tabii ki ama bu kadar izlenen bir filmin daha iyi bir versiyonla değiştirilmesi site adına da iyi olurdu.

M.M.
18 Mart 2011 - 21:08

filmden anlamayanlar hemen kendini belli ediyor zaten..
Güzel bir yapım ama site berbat hayatımda böyle kötü görüntü kalitesi olan bir film daha görmedim. Bu filmi hd kalitesinde izledim.Harika aksyon sahneleri ve ilgi çekici karakterleriyle gerçekten iyi bir filmdi.
Filmin konusu biraz karışık ama anlayabilene…
(bu arada filmin sonunu söylemeyin yorumlarda içine ediyorsunuz filmin)

M.M.
18 Mart 2011 - 21:10

filmden anlamayanlar hemen kendini belli ediyor zaten..
Güzel bir yapım ama site berbat hayatımda böyle kötü görüntü kalitesi olan bir film daha görmedim. Bu filmi hd kalitesinde izledim.Harika aksyon sahneleri ve ilgi çekici karakterleriyle gerçekten iyi bir filmdi.
Filmin konusu biraz karışık ama anlayabilene…
(bu arada filmin sonunu söylemeyin yorumlarda içine
ediyorsunuz filmin)

saygın
07 Nisan 2011 - 19:41

sana tamamen katılıyorum :)

Sarabi
08 Nisan 2011 - 18:10

Şarkı Bon Dylan’ın 1964 tarihli 3. albümünden The Times They Are a-changin’dir.
Sözleri Şöyledir
gelin, toplanin insanlar, her nerede geziyorsaniz.
ve kabullenin cevrenizdeki sular yukseldi artik.
eger zamaniniz sizce biraz degerli ise
yuzmeye baslasiniz iyi olur.
yoksa bir tas gibi dibe cokeceksiniz.
cunku zaman degisiyor.

gelin yazarlar, elestirmenler
kalemleriyle bilgelesenler,
iyi acin gozlerinizi,
sans bir daha geri gelmeyecek,
acele etmeyin konusmakta,
cark hala donmekte
ve kimse soylemiyor kimde topun duracagini
simdi kaybeden
sonra elbette kazanacak,
cunku zaman degisiyor.

gelin senatorler, kongre uyeleri,
kulak verin cagrima.
durmayin yolda
tikamayin koridoru,
cunku bugun incinen
yarin koltukta olacak.
disarda bir savas var,
ve kizismakta.
yakinda pencerelerinizi sarsacak,
ve duvarlariniz titretecek,
cunku zaman degisiyor.

gelin anneler babalar ulkenin her bir yanindan.
ve elestirmeyin anlayamadiginizi.
ogullariniz, kizlariniz kontrolunuzden ciktilar.
sizin eski yolunuz hizla yipraniyor.
lutfen cekilin yeni yoldan
eger uzatmayacaksaniz ellerinizi.
cunku zaman degisiyor

cizgiler cekildi,
lanetler okundu
simdi yavas olan sonra hizlanacak,
simdi var olan yakinda gecmiste kalacak,
duzeniniz yitmekte alelacele,
simdi en onde giden yakinda sonuncu olacak
cunku zaman degisiyor

metin
04 Haziran 2011 - 09:21

izlemeli

oguzhan
06 Haziran 2011 - 16:14

bence izledigin zaman filim zevki cıkar bunda oda yok :)

ian1
13 Haziran 2011 - 20:59

film şahane

Watchmen
26 Haziran 2011 - 17:00

süperdi bnce ama pek bişe anlamadım :D

su arıtma
05 Temmuz 2011 - 19:01

aslında güzel bir şeye benziyor ama çok akıcı

hasan
29 Temmuz 2011 - 00:36

tesekkurler, emeginize

ali
19 Ağustos 2011 - 12:07

@OZAN YILMAZ
bence senin film zevkin yok arkadaşım

akif
11 Eylül 2011 - 18:47

zaman geçirmek için bile seyretmeye değmez, seyretmenizi tavsiye etmem

Salih Sevay
29 Eylül 2011 - 23:08

süper film ayrıca beyaz maskeli dediğinizin adı Roschach

uğur
05 Ekim 2011 - 20:57

iğrenç beş para etmez kesinlikle izlemeyin

betül
07 Ekim 2011 - 17:00

izleym görecegiz:))))))

Yusuf
11 Ekim 2011 - 23:11

Hocam çok güzel bir filmdi. Teşekkür ederim, emeğinize sağlık.

onur
31 Ekim 2011 - 02:14

allahım şu filme 149 dakikamı verdim ya çok pişmanım :S sakın ha sakın güzel diye yorum yapanlara aldanıp izlemeyin çok pişman olursunuz. ya bu kadar saçma kurgu bu kadar saçma konu bu kadar saçma son görmedim. bir film bu kadar mı sıkıcı olur. şu filmi izleyeceğime 2 saat ders calıssaydım keşke diyorum düşünün o kadar kötüydü :D

burak
08 Ocak 2012 - 15:03

guzel filim

Palat
11 Şubat 2012 - 13:05

Ben kiendm kahve içerken kahve dağıtıyorum yoksa buna can dayanmıyor ne desen haklısın.

malikane
18 Mart 2012 - 15:40

çak güzel bir film ınsanlar çok manyok patlıyor

Mert
28 Ağustos 2012 - 18:59

Abicim bu filime kötü diyen cahilin önde gidenidir konuyu bağlıyamıcak kadar salaktır bu filmin alıntı yaparak yazıldığı çizgiroman dünyada edebiyat dalına giren ve ödüller alan tek çizgiromandır ve bu filmi anlamak için biraz kültürlü ve kafası basan insan olmak lazım lütfen anlıyamayıpta iğrenç damgası basan arkadaşlarımıza aldırmayın

Mert
28 Ağustos 2012 - 19:01

Ayrıca sonunu bağlayamayan arkadaşlar adrian veidt yani o malikanesi olan adam savaş çıkmasını engellemek ve dünya barışını sağlamak için o uzaylı yaratığı yaratıp new yorka ışınlıyor tüm insanlarda yumuşayıp birbirine yardım etmeye devletler savaşı bırakıp el sıkışmaya başlıyor kendine suikastçı tutmasının sebebide rorscach’in aklını meşgul edip oyalamak şüpheli listesinden çıkmak

fantastik
25 Aralık 2012 - 22:41

filmi beğenmeyenler tahminimce 20 yaş altı gençlerdir çünkü film ağır gelmiş olabilir zaten o yüzden +18 yapmışlar (ve dr çıplak görüntüleri için :) )onun dışında beğenmeyenler bu bir FANTASTİK film ne bekliyosunuz.filmde amerika klasiği var evet sonuçta işin ticari boyutu, film yapımcıları en çok parayı amerikan izleyicilerinden kazanıyor.film çoğu klasikleşmiş gişe rekorları kıran yapımlardan (örümcek adam,süpermen,demir adam vsvs) çok daha kaliteli

savaş
25 Aralık 2012 - 22:43

valla çok yavaş 3 saate anca izledim :D

ömer
27 Aralık 2012 - 14:44

bazı sitelerde ses kayması var burda yok eline sağlık kardeşim :)

kalite
28 Aralık 2012 - 19:29

film çok kaliteli ama senaryo ağır gençleri sıkabilir.örümcekadam süpermen hulk tarzı gibi sürekli bir aksiyon yok ,ama gerçekten kaliteli film izleyin derim .

Etiketler :
Sayfalar
Film Arama
Facebookta Bizi Beğen
Google Plus Bizi Takip Et
Reklam
Film Kategorileri
Sidebar 250x250 Reklam Kodu 2
Sol Kayan Reklam Kodu 120x600
Sağ Kayan Reklam Kodu 120x600

Film izle