Reklam yükleniyor, lütfen bekleyiniz...
Reklamı Geç »
Vampirin Öpücüğü film izle
Türkçe Dublaj
Sinemalar.com Puanı: 6.1/10 Yapım: 2007 ABD Tür: Korku, Romantik Yönetmen: Joe Tornatore Cast: Gary Daniels ,Andrew Bowen ,Miranda Kwok ,Eric Etebari ,Katherine Hawkes Eski vampir filmleri tadında iyi ki filmi izlemişim dedirtmeyi başaran, iyi bir yapım olmuş. Bu türün en iyilerinden diyebilirim.
×

Sorun Bildir

(sadece moderasyon tarafından görünecektir)

Video açılmıyor
Altyazı senkron sorunu
Ses ve ağız hareketleri uyumsuz
Diğer

Lütfen sayfada karşılaştığınız sorunları yazın.
Sorun giderildiğinde size belirttiğiniz e-posta adresinden geri dönüş yapılacaktır.

Boxset

Facebook Yorum

Son Yorumlar

  1. ous

    illa vampirleri öldürcek bi şey bulcanız dmi??

  2. ...

    Çok kalitesiz bir yapım.ne olduğu belli değil

  3. Emre

    Öldürmeyelimde Besleyelimmi :)

  4. yamur

    süper bi film

  5. ßuRcU

    yormLarnz sayesnde izLemdm zaten hc bir vampirLi fiLm aLacakaranLıqın yerini tutamaz..

  6. se le na

    burcucuğum sana katılıyoruz ama merakımıza yenik düşüp izlemeye kaarar veerdk…

  7. Ferhat

    alacak karanlık filmini bende izledim beş kuruş etmiyor vampirli film lerden en guzel blade

  8. ceren

    gerçekten o kadar güzel değil alacakaranlık da harika bir film kitap serileride var

  9. ayla ersin

    çok güzel bir flim süperrrrrrrr==)

  10. yasemin

    bu filmi izlemeye bile değmez çok aptalca yapanların emeklerine saygım var ama yine de hiç beğenmediğimi söylemek isterim.

  11. özlem

    hayatımda gördüğüm en berbat filmlerden ilk 10′a giriyor. berbat

  12. ismet

    filmin çok kötü bir kurgusu var vampirlikten kandan vahşetten başlıyo şirketlere paralara gidiyo film konusunun dışına çıkmış yapanlar tabi ki de farklılık yaratmak istemiş ama izleyicinin bi yerden sonra dikkati dağılıyo sonuç olarak kötü kurgu film izlemeye değmez…

  13. 388@O

    film muhteşem yhakında tüm insalığa ben hükmedeceyim

  14. moonlight

    bence kesinlikle yorumlara aldırmayın hatta benim kine de:))

  15. pablo

    böylesine kötü bir filme bile en iyilerinden gibi bi yorum getiren şu filmin ana yorumunu yapan arkadas yada arkadaslara pes ki ne pes yahu adama eziyet diye izletilmez…
    yapımcılarada saygı duymuyorum..madem 50 dolarınız var film falan çekmeyin gidin bi sinemaya kendinizi eğlendirin!

  16. werger

    henüz izlemedim ama bu türün en iyi filmi bence underworld (karanlıklar ülkesi) serisi.

  17. dilek

    böyle vampir dostlar başına sevgi bu olsa gerek

  18. ati

    bu ne ya komedi filmi gibi :))

  19. şaban

    filmden hala birşey anlamadım

  20. anita jasmine

    bence guzeli film, ama en guzeli VAN-HELSİNG, CAAN VE COKOLAT.

  21. anita jasmine

    VAMPIRLER BILE ASİK OLGYER :-)

  22. Tugba

    korkunc bir film hic degil ama mutlu sona sevindim fantastik

  23. blade

    alacakaranlık ta ne buldunuz yaw siz :) wampir teması göremedim o film siz neden bahsediyorsunuz moda oldu sizde ayak uyduruyorsunuz.. tamamen romantik film 1 2 sahnesi .gösterişli die wampir filmi mi oldu süper cocuk olsaydı ada daha güzel olurdu wampir.filmi tom cruse brad pitt antonio banderas. üçlünü oynadıgı.. wampirle görüşme.. bilgisayar ürünü olmuyan gercekliği olan film.. alacakaranlıkmış pehh kesin sizde edward a asık olmussunuzdur… muhaha

  24. g4bR!3L

    @ßuRcU
    AyNeN GeÇeRlİ GüZeLiM:)

  25. newzati

    bir film bu kadar mı kailetsiz olur. N ekadar gereksiz yere konumuş. türünün en kötüsü. Emeği gecenlere teşkkr görevimiz elbette.

  26. meltem

    bencede alaca karanlık çok güzel bir filmdi edward da çok güzeldi tabiki:)

  27. ugur

    film güzel sayılır ama alcakaranlık2 ve blade tercih ederim süper filmler bide karanlıklar ülkesi üç

  28. Cihan

    arkadaşlar Zevkler tartışılmaz fakat bir vampr dracula filmi izlemek istiyorsanız benim bu güne kadar izledigim en güzEl film draculla 2000
    ve broklyn vampiri kendinize iyi bakın emegi gecen arkdaşların eline yüregine saglık iyi günler

  29. mirza

    vampir film ve romanlarına bayılırım ama alacakaranlık hepsini sollamış durumda tavsiye ederim süpeeeerrrrrr…

  30. selam kelam

    ıy ıy ıy

  31. cansu

    vampir filmlerinin en kalitelisi tartışma götürmez eski jemerasyonnda iyi bilir bram stoker’s draculadır alacakaranlığa lafım yok ama vampiri sevdiren yegane filmi muhakkak seyrediniz.

  32. ilayda

    koku filmi hastasıyım ama hiçbir film dırakulanın yerini tutamaz. tabi bana göre.

  33. ebru

    ya anlamyom bu yorumları korku filmine nası yapıonz.neymiş saçmaymış,konusu anlaşılmamş.size bişi sölim korku filminde mantık,duygu,konu arayanlar bence sizde var bi sorun.korku filminde mantık arayana mantıksz derim ben.bnce srun sizde.

  34. doctor

    FİLM İZLENMİO SİLİNMİŞ SANRM BU ARADA VAMPİRLERLE İLGİLİ BÜTÜN FİLM VE DİZİLERİ İZLİYORUM TAKNTLIYM AMA İZLEDİĞİM EN BERBAT VE İĞRENÇ OLAN ALACAKARANLKTI

  35. barbie

    hayret ediyorum alacakaranlığa nasıl berbat diebiliyosun kusura bakma kardeşim ama filmden felan hiç anlamıyosun sen…

  36. ece

    ck kötü bi filmdi.bu filmi izlerken boşa harcadığım zamanı geri istiyorum…

  37. matrock Qız

    pk gzl değil bunun yerine alaca karanlık serisini tercih ederim

  38. Bora

    Bence En GzL Leri VampirLe Görüsme – Karanlıklar Ülkesi Serisi – Blade Serisi – Alaca Karanlık Serisi

  39. aksikız

    vampirler neden bilmem ama bana hep çekici gelir?????(burdakiler hariç)

  40. Nosferatu~

    Alacakaranlığa vampir filmi diyen arkadaşlar alacakaranlıkta ne aksiyon var ne bir vampir efekti saçma sapan birşey ben hiç vampir avcısı haçlar kutsal su görmedim o filmde sadece romantizm. Eğer vampir filmi diyosanız Dracula serisi vampir filmlerinin babası ve kralıdır , Alacakaranlık bu serinin yanında çocuk filmi kalır.

    -Bram Stoker’s Dracula 1992 ve Dracula Serisi -Underworld -Van Hellsing -İnterview With The Vampire -30 Gün 30 Gece -Queen Of The Damned(Lanetlilerin Kraliçesi) -Vampir İmparatorluğu -Karanlık Gölgeler -Korku Gecesi bunlar kurgusu ve efektleri güzel filmlerdir.

  41. nazlı

    hic bir film The vampires Daires in yerini tutamaz

  42. nazlı

    aLaca karanLık sacmalını film die kıyaslamayın bir cok yapımla neymiş biri elementleri yönlendirir biri geleceği görürr biri bakışlarıyla felc eder bu nedir ya fantastik cocuk film vampirle ne alakası var bu film in

  43. sahlar

    haminiz durun siydirin burdan ozellikle de sen burcu

  44. özge

    bence de alacakaranlığın yerini tutamaz ama vampir ve aşk konulu filmlere bunun için izledim yoksa izlemesdim alacakaranlık bir vampir günlkleri iki sıcak kalpler üç dişi vampirler dört vamir alacakaranlığı intikam dört aşk vampiri beş bunlar favorim izleminizi tavsiye ederim ama bu filim iyi değil

  45. özge

    filim güzel

  46. sera

    filmi izlemedim yorumları okudugum ıcın ama bence en guzel vampir filmi karanlıklar ülkesi serisi tavsiye ederim ;)