Reklam yükleniyor, lütfen bekleyiniz...
Reklamı Geç »
Sokak Yarışçıları film izle
Türkçe Dublaj
Yapım:2008 ~ Rusya Orjinal Adı : Stritreysery Tür: Aksiyon/Macera/Suç Yönetmen:Oleg Fesenko Senaryo:Anush Vardanyan, Andrei Libenson Yapımcı:Sergey Danielyan, Ruben Dishdishyan, Yuriy Moroz, Aram Movsesyan Görüntü Yönetmeni:Arunas Baraznauskas Süre:1 saat 40 dk Rus yapımı filmlerden sokak yarışçıları eğlenceli olmakla beraber fas and furious benzeri bir yaklaşımla aksiyon suç ve macerayı bizlere aktarıyor.
×

Sorun Bildir

(sadece moderasyon tarafından görünecektir)

Video açılmıyor
Altyazı senkron sorunu
Ses ve ağız hareketleri uyumsuz
Diğer

Lütfen sayfada karşılaştığınız sorunları yazın.
Sorun giderildiğinde size belirttiğiniz e-posta adresinden geri dönüş yapılacaktır.

Boxset

Facebook Yorum

Son Yorumlar

  1. sinan

    ayrıca aralarda calan muzıgı bılen varsa onu da soylerse bırı sevınırım

  2. serhat

    hızlı ve öfkeli filmine benzesede fena değildi dikkatimi çeken film boyunca bir silah patlaması söz konusu olamadı anlamadım sadece arabalar ve güzel kız katya vardı:)) film akış yönünden heyecanlandrıcı değil orta halli hiç işiniz yoksa iyi seyirler site ahaline teşekkürler

  3. deniz

    bide filmde adamlar 260 la gidiyor ama nasıl oluyorsa kötü Lada polis arabaları onlarla kafa kafaya gidiyor :D ama genede çok güzel bir filmdi

  4. Agathadaimon '

    Güzel bir film izlemeye değer zaman ayırın :) Etkeyici .. ‘

  5. emrah

    ıdare eder iste sıkılmadım ama fazlada begenmedım bence izlenecek bır fılm degil. zamanı bosa harcamayın

  6. ceron_907

    Güzeldi…The end iyiydi…katja en iyisiydi…Tavsiye…

  7. Ali Kadir

    gerçekten süper bir film emeğe saygı

  8. ferdi

    akıcı bi fillmm ama daha iyiisinii bekliyodumm… vaktinizii daha iyii filmlere haracaynn derim :D

  9. sweet

    2. part sonundaki müziğin ismini bilen varsa lütfen söylesin

  10. hüseyin

    Gerçekten Cok Güzel Bir Film

  11. hayat1bulut

    fiLmdeki müziqin adını araştırdım ve buLdum… müziqin adı “Gruppa-44 Ty Ne Moya” ii dinLemeLer..:)

  12. isa can

    ırenc bır fılmdı hızlı ve ofkelının cakmasıydı hıc begenemdım gercekten ama emege saygı ıcın tsk ederız

  13. okan

    çok güzel bir filim di teprikler ederim sitipen ve katerina çok güzel rol yaptılar ve tek kelimeyle
    MÜKEMMEL

  14. Abdullah Tugay

    Rusların en iyi filimi.kızlar sigara ve araba yeterli çok akıcıydı emeği geçenlere teşekkürler

  15. ercan can

    filim güzel ve hareketliydi 10 numara ellerinize sağlık

  16. mustafa

    hic güzel deıl en ıyısı hızlı ofkelı arkadaslar ızlemeyedeymez

  17. basketcidev

    hani o güzel diyen insanlar varya siz sakın arkadaşlarınıza film tavsiye etmeyin derim sizde film zevki yokmuş açıkcası :DDD ha hiç he ama artık izlicek film bulamadıysanız film olsun diye izliceğim diyorsanız buyrun birazcık saçmalık görürsünüz derim… emeğe saygı pls :D

  18. muhammet

    çok güzel bütün bölümleri konsun
    bölümlerin çoğu izlenmiyor

  19. salih

    müzk harika… baska bişey deil..adam normal virajlı yolda 220 vuruyo helal olsun yaw :D :D

  20. maraz

    bence çok hemde çok güzel bir filimdi çünkü etkilendim

  21. ISKENDER

    Film cok guzel,ozellikle soundtrack-i ..Tum emeyi gecenlere THANKS..

  22. ömer

    çok güzel

  23. Ali

    Ben filmi güzel buldum ikisini de koya bilirler benim kardeşim var dört yaşında filmi o da çok sevdi

  24. 1gn0r4nc3

    Şarkılar The Rasmus’un Black Roses Albümünden o parçaların adı da : Night after Night

  25. uğur

    abi bu film bi daha ne zaman yayınlanacak?çok ama çok

  26. aydagül

    filmin sonunda ne oldu ben izliyemedim sarışın çocuk ölüyomu? okızla sarışın çocuğun kardeşi ne yapıyo of bidaha vizyona koysunlar izlemek çok güzel

  27. samet

    katyanın asıl ısmı ney bılen varmı

  28. berk

    Filmin efektleri çok etkileyici değildi vede polisler kötü ladayla adamları kovalıyorlardı.Ama o Katya yok mu o olduğu için bu film izlenir…

  29. kutluhan

    manyak bir filim bence herkez izlesin zaman ayırın bu filme süperrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!! waoyyyyyyy

  30. hüseyin

    bence süper çok güzel manyak bişey

  31. oğulcan andaç

    katya güzel fllim kötü

  32. fevzi

    tek kelimeyle mükemmel…

  33. rüzgar

    çok güzel bir film 2.bölümünüde yapsalar çok güzel olur…

  34. rüzgar

    herkese tawsiye ediyorum…

  35. tolga

    bu film mükemmel bita tekrarı olmasmıkeşke her hafta olsa yeni bölümlü mükemmel bir filim

  36. muhammet

    çok beğendim lütfen bütün bölümlerini koyun
    izlemeye değerbir film

  37. berk

    normalde tv de seyrettim böle seyrenisi bence sarmıo

  38. ahmet

    hızlı ve öfkeliye benziyo

  39. habip

    bence 18+ yaşından küçükler izlese daha uygundur

  40. umut

    filmin 21.dakikasında bir şarkı

  41. BURHAN

    izledim ve oradaki kız çok güzel

  42. sibel

    cok romantik ve cok uyumlular

  43. kagan

    güzel film ne de olsa yabancı bizde ki konak filminde audiyi tekletip yolda kaldırıyolar ha ha ha…

  44. büşra

    bu flim bi harika bayılıyorum benn.
    arbalara ayrıca ilgi duyuyorum şarkısıda iyii.

  45. ishak

    filmin müziğini bilen var mı duygusal kısmı :)

  46. emre

    ben ce cok guzel bir filim en cok ben arabalara sasirdim.Ama katerina ve dier kizlarda süper

  47. emre

    ben ce cok guzel bir filim en cok ben arabalara sasirdim.Ama katerina ve dier kizlarda süper
    filimin sarkisi cok guzeldi

  48. alp

    bnce katerina süper bi kız hayatım boyunca görüpte etkilendim tek sanatçı şarkı zaten müthiş :) filme diyecek bişey yok 2. kez izliorum ve hala çok beğeniyorum

  49. ali

    valaha burda güzelarabalar ve güzel kızlar var

  50. crazy

    çok kalite