Rich Media Reklam Kodu
Mavi Göl türkçe film izle

Mavi Göl türkçe film izle
Bizdeki Puanı:6.0/10
imdb Puanı:5.1/10
Yapım:1980 ABD
Tür:Dram, Macera, Romantik
Yönetmen:Randal Kleiser
Süresi:Tam 100 dakika.
Başrollerde:Brooke Shields ,Christopher Atkins ,Leo McKern ,William Daniels ,Elva Josephson.
Bir gemi kazasından sağ kurtulan küçük kız ve erkek çocuğu ve birde geminin kaptanı sandalla bir adaya çıkmaya başarırlar. Adaya cıkmalarından kısa birsüre sonra kaptan ölür ve küçük çocuklar tek başlarına yaşam mücadelesi vermekdedirler. Çocuklar ergenlik çağına geldiklerinde bi çok şeyin farkına varırlar ve bir bebekleri olur. Adada bebeklerini büyütürken ve bunca zaman geçmesine rağmen halen daha adadan kurtulma hayalleri olduğundan bir şeyler denemeye karar verirler. Gerçekten süper bir film macera filmi.


Tr. Dublaj HD 720p Part1

Part2

Part3

Part4

Part5

Part6

Facebook'ta Bizi Takip Et
İzleyici Yorumları


 



zaaXD
09 Ocak 2010 - 17:45

s
ü
p
er
b
i
f
i
l
m

CodeMaster
09 Ocak 2010 - 20:44

iyi bir film tavsiye ederim

mustafa
09 Ocak 2010 - 21:45

fınalı bıraz daha guzel olabılırdı ama guzel fılm ızlenır..

magina
10 Ocak 2010 - 09:31

bence süper bir film akıcı ve zevkli…(anti-mage)

salim
10 Ocak 2010 - 09:59

böyle film e binlerce teşekkür..

volkan
10 Ocak 2010 - 11:39

guzel filmdi tesekkurler

gdipl,i
10 Ocak 2010 - 12:04

kız cok güzel

zone_x
10 Ocak 2010 - 14:22

gerçekten muhteşem çok hoşuma gitti

deniz
10 Ocak 2010 - 14:52

bende beğendim mutlaka izleyin

ömer
10 Ocak 2010 - 17:28

sıkılmadan izleyebilirsiniz:D

maral
11 Ocak 2010 - 12:18

harik bir film

ayna
11 Ocak 2010 - 22:26

çocukluğumdan beri izlediğim en güzel macera filmidir herkese tavsiye ederim mutlaka izleyin pişman olmazsınız

best of fity
11 Ocak 2010 - 23:28

bence film çok güzel bende öle bir adada sadece sevdiğimle yaşamak isterim

mustafa böğrü
12 Ocak 2010 - 04:32

ılkel ve kanunsuz kendınce yasantı tam benım tarzım guzel bı seneryo ızsız bır ada bır sen bır ben bırde bebek :teşekkürler

KADER
12 Ocak 2010 - 12:56

bu filmi belki on sefer izledim hala canım sıkıldığında açıp izliyorum. yaşam tarzı birbirlerini fark ediş süreci mükemmel bir film izlemeye değer.

ayla
12 Ocak 2010 - 13:30

gerçekten çok güzel ama sonu mutlu bitseydi iyi olurdu :(

dj_mahsum
12 Ocak 2010 - 14:19

Çok tşkler çok güzel bi film izlenebiliri bi film

esra
12 Ocak 2010 - 18:59

güzeldi ama bebeğin yüzmesi mantık dışı olmuş

şahin
12 Ocak 2010 - 20:12

süper en güzel yeri sonunda (öldülermi ? hayır efendim uyuyorlar ) insanın içini rahatlatacak bi cvp oldu :))

batuhan
13 Ocak 2010 - 02:09

Güzel bir film ama sonu daha güzel bitebilirdi, film izlemek istiyorsanız Benjamin Button uda tavsiye edebilirim

blue_engcan
13 Ocak 2010 - 03:30

güzel bence

zaid
13 Ocak 2010 - 03:32

Mavi Göle Dönüş Adındaki flimle tıpa tıp yanı seneryo Sadece oyuncular değilik..Türk flimlerine döndürmüşler senaryoyu

İLKAY
13 Ocak 2010 - 03:53

malesef öldüler şahın kardeş ikincisini izle çok harika bi film ikinciside tıbkı birinci gibi pek fark yok

hazal_meltem
13 Ocak 2010 - 15:04

gerçekten kayde değer bi film.. herkezin izlemesini tavsiye ederim gerçekten süperdiii… kızda çok güzeldiii!!! insanın büyüyüp gelişmesi ve birbirini tanıması yakınlaşması ancak bu kadar güsel anlatılabilir… onların yerinde olup sevdgigimin kollarında ölmeyi tercih ederdim…

berre
13 Ocak 2010 - 16:38

bence güzel ama şu çıplak yerleri ve sevişme yerleri daha bi garip bana göre birbir lerinin azını yicekmiş gibi öpüşüolar ne o ayı öpüşmesi gibi hallah halla ♥♥♥ ♥♥♥

ONuR
13 Ocak 2010 - 18:42

ßöyLe ßi aDada seVGilimLe tek ßaşıma oLmak için çok şey verirdim . film tek kelime iLe muhteşem izlemeyen çok şey kaçırmıştır bana qöre

zam zam
13 Ocak 2010 - 20:08

s
ü
p
e
r

cooook eski bir film….

Fatih
13 Ocak 2010 - 21:11

Hayatımda unutamıyıcagım bir filmdi.
Sonu arkadaslarin dedigi gibi biraz daha iyi olabilirdi gerçi ben hala orayı cözümleyemedim intihar ettiler sanırsam zehirli şeylerden yiyip.

MUTLAKA İZLEYİN !!!

serhat
14 Ocak 2010 - 02:01

sadece mükembel olmus

volkan
14 Ocak 2010 - 11:39

daha izleyemedim inş. güzeldir.

Kaan
14 Ocak 2010 - 21:17

Mükemmel bi film

SELİN
15 Ocak 2010 - 13:52

ireç midemi bulandırdı ayrıca çokta saçma hiçbirşeyi bilmiyorlar ama seks hariç

weycell
16 Ocak 2010 - 19:57

ben böyle bir film izlediğim için kendimi çok şanslı hissediyorum… bu filmi ilk izlediğimde tam 10 yaşındaydım ve 16 sene sonra bu filmi tekrar izlemek beni gerçekten çok duygulandırdı…

narin memet
17 Ocak 2010 - 22:43

çok iç açıcı zewklı hayata ne guzel tutunuyolar ama:d çok tatlı bı fılmm tawsıye ederim..

keosea
18 Ocak 2010 - 16:28

film gercekten guzeldi tavsiye ederim.bi ara filmi kapatacaktm sıkıldım ancak kapatmadıgıma değmiş..

tuğba
18 Ocak 2010 - 16:38

çok güzel. muhteşem finalden hiç bişi anlamadım inali biraz kötü..

cannabis
19 Ocak 2010 - 06:03

ama kız harbjden guzel yaa aşık oldum be

burak
19 Ocak 2010 - 12:43

sevgilimle orda basbasa kalmak isterdim

ßyGoKHaN
19 Ocak 2010 - 18:23

S
ü
P
e
R–GerCekten İzLenmeye Degcek Bır Flım Herseyı Kapsıyor Flımın İçinDe -aCı -aşk-Komedi-HeRSeY

BaTeRisSst1986
20 Ocak 2010 - 01:59

güzel film… seneler önce ta çocukken izlemiştim…

Casonova
20 Ocak 2010 - 20:46

ya bu çocukların psikolojileri bozulmuştur çıplak çıplak :)

yunus
21 Ocak 2010 - 01:21

gercekten film çok güzel muhakkak izleyin ilk işim filmi bulup indirmek olacak sonu birazdaha farklı olbilirdiinsanların aklında bir soru işareti bırakıyor ama film süüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerr r r r r r r r r

akif
21 Ocak 2010 - 02:17

harika bir filimdi cok begendim

geceuyumayanlar
21 Ocak 2010 - 19:29

harika ötesi

NUR
22 Ocak 2010 - 15:48

VALLA BİZ SONUNDAN BİŞEY ANLAMADIK ÖLDÜMÜ KALDIMI :))) ANLAYAN VARSA ANLATSIN LÜTFEN FİLM İYİYDİ AMA DEDİĞİM GİBİ SONUNU BİZ ANLAMADIK UYUMU ACABA? ÖLDÜMÜ ACABA? ANLAMAK VE ARAP OLMAK ARASI KALDIK VAYYYYY

dilek
22 Ocak 2010 - 15:52

tek kelimeyle süperdi masmavi bir deniz ve ada meyve dolu heryer:=)) süper süper

kemal
22 Ocak 2010 - 18:29

gerçekten çok gözel bir filim o adada ben olacaktım en az 10 çocuk yapardık ne güzel adaydı.site sahiplerine çok teşekür ediyorum bu güne kadar internet üzerinden çok filim izledim en güzel sorunsuz burda filim izledim üstelik filimler çok kaliteli.

ferdi
23 Ocak 2010 - 22:07

dogayla iç içe bir yaşam yeri ve kimsenin yaşayamayca kadar güzel hayat hep böle bi hayat isterdim kirli havadan uzak bi saglıklı yer

ferdi
23 Ocak 2010 - 22:10

@Casonova böyle bi hayat yerinde bişey olmaz cagdan uzak ve dünyada oluğ bitenden haberi yok bozulurmu sence ama sonu soru işareti var sonunda

liora
24 Ocak 2010 - 21:07

Çoook beğendiim. Eski bi film olmasına rağmen mükemmel =) özelliklede kız çok tatlı ve güzel. Ama şimdi yaşlı tabii

fatih
25 Ocak 2010 - 01:41

böyle bı kızlaa o adada ömrumun sonuna kadar yasamaya hazırım.. kız cok tatlı

yakup
26 Ocak 2010 - 03:33

flim güzel izlenmeye değer:ama sonu kötü olmuş biraz:

berivan
26 Ocak 2010 - 10:13

inanilmaz derecede güzel bir film çok beğendim keşke sonu bu kadar filmden kopmasaydın dahhaa güzel bir sonla bitte bilirdi

Muhammet
26 Ocak 2010 - 18:49

Sper Bi Film Paylasım İçin TskürLer x)

Muhammet
26 Ocak 2010 - 18:50

Filmin 2.side cıkmıs haberiniz Olsun

rock_emre
27 Ocak 2010 - 04:27

YA BÖYLE BR FİLM OLABİLİR Mİ YA ..:( İİİ GÜZEL YAPMISSINIZ DA SONUNU BATIRMIŞSINIZ. AKSAM AKSAM PİSİKOLEJİM BOZULDU..:((((

sıla
27 Ocak 2010 - 17:42

çok süper bi flim ama nca yıldan sonra bulması çok kötü

yasin
02 Şubat 2010 - 21:04

Tek kelimeyle süper bir filmdi yapanlarının eline sağlık tabi burda sunanlarında çocuk çok tatlıydı :-))

cambaz
03 Şubat 2010 - 15:19

keşke o kızın yanında ben olsaydım :) bencede çok güzel bi film . insanoğlunu anlatan iyi bir yapım

alican
03 Şubat 2010 - 16:29

mutsuz sonlardan nefret ederim :( ama film harikaydi gercektende hic sıkılmadan izleniyor cok güzeldi

sema
04 Şubat 2010 - 15:05

süper bi film ya bin kez izledm hiç sıkılmadan bi bin kez dha izlerm çok harika :)))

serpil
05 Şubat 2010 - 00:48

nesi guzel ben hıc begenmedim

serpil
05 Şubat 2010 - 00:58

ama bebege cok uzuldum

SELİM
05 Şubat 2010 - 13:09

@serpil
GERÇEKTEN GÜZEL Bİ FİLM

SELİM
05 Şubat 2010 - 13:12

en azından konusu güzel

SELİM
05 Şubat 2010 - 13:13

konusu güzel yer çok güzel

SELİM
05 Şubat 2010 - 13:19

konusu güzel yer çok güzel

@SELİM
kız güzel ada güzel

beyza
05 Şubat 2010 - 17:38

çook güzel bir film gerçekten 2. filmini de izlicemmm izlemenizi tavsiye ediyorum…

WolfmaN
07 Şubat 2010 - 06:00

Harika bir film gercekten’de daha önce defalarca izlemiştim çoçuk’ken hayranıydım :) Harika 1 ada’da çekilmiş

yooorum
09 Şubat 2010 - 00:30

Mükemmel bir filmdi konusu çok güzeldi +18 olduğuna bakmayın erotik falan deyil yada korku zaten bu filmde görüceklerinizi gazeteler veya magazinlerde zaten görüyoruz herneyse film muhteşemdi söyliycek kelime bulamıyor insan özellikle son sahnesini izleyince insan bi acayip oluyo aslında sanki son sahnesini istediğiniz gibi yorumlayabilirsiniz kesin bi son yok diyebilirim iyi seyirler herkeze tavsiye ederim.

negerekvar
10 Şubat 2010 - 01:53

bu film çook küçkken izlemştm ya unutamm asla

recep24
10 Şubat 2010 - 21:38

görecez bakalım

recep24
10 Şubat 2010 - 23:15

bence okadar da güzel dryil

Şahin
11 Şubat 2010 - 13:05

ÇOK GÜZEL BİR FİLM YAPIMCILARINI KUTLARIM

dogan 06
11 Şubat 2010 - 18:23

güzel bir filim tavsiye ederim danke kolega

sait
13 Şubat 2010 - 22:58

güzel fillm sonu biraz kotu bitmış aslında ama güzel yanı…

aryuz
14 Şubat 2010 - 14:10

kız cok sexsi bencok etkilendim kızdan hayalimi film yapmışlar ..

ceyhan
14 Şubat 2010 - 17:22

çok güzel bir filmdi hele o son sahnede bebeğim zehirli meyvelerden yedikten sonra kızla oğlanında ikiye bölüp yemeleri ve birbirine sarılıp uyumaları…

hasan
15 Şubat 2010 - 15:41

yok yaa bunun neresı macaraa hıc guuselll deıl bnceceeeee

ibo
15 Şubat 2010 - 20:09

iyiydi ama sonu kısa oldu bıraz sizce

Emre bey
16 Şubat 2010 - 00:10

recep sana inanıyorum kötüdür kesin bu film

selçuk
16 Şubat 2010 - 04:31

cocukkende izlemiştim üzerinden ne kadar gecti hatırlayamıyorum ama tekrar izlemekten zevk aldım…sonu biraz daha farklı olabilirdi..

zeliha
19 Şubat 2010 - 21:03

cok guzeldi…

halil
19 Şubat 2010 - 23:32

harika bi film izlerken kesinlikle canınım sıkılmadı şimdiye kadar izlediğim filmlerin en iyilerinden

mert
23 Şubat 2010 - 02:40

başarılı bır fılmdı tawsıye ederımm

nalan
26 Şubat 2010 - 11:55

ilginç bi film

mustafa
26 Şubat 2010 - 19:08

@zeliha
eh işte orta şeker

sevcan
06 Mart 2010 - 01:30

film çookkk güzellldiii :))

Osman
06 Mart 2010 - 16:32

Gercekten güzel flim hiçte erotik degil

şahin
06 Mart 2010 - 18:00

sonu belli deil yha öldüler mi ölmediler mi

memo
09 Mart 2010 - 22:08

çok saçma sahneleri de var. bebek ağlıyor, bebek acıkmış diyorlar ağzına hindistan cevizi koyuyorlar. oysa annelik güdüsü olan her kadın acıkan bir bebğin emzirilmesi gerektiğini bilir. bilmiyormuş gibi yapmaları çok saçma.

mstfince
10 Mart 2010 - 03:04

süper ötesi bir filmm duygusal insanlar için kacınılmaz bir film en sonunda gözlerim dolsu

grafiker
13 Mart 2010 - 00:50

müthiş bi film ilk izlediğimde 12 yaşındaydım hiç unutamamıştım

MeLiss
13 Mart 2010 - 20:57

Bence fıLm çok güzeL yasam mücadeleri harikaa ama hicbirsey biLmiyorLar özeLLikle kızz ! EmiLie , senden gelen kanı yara zannetme (:

kemal
19 Mart 2010 - 18:27

ada filmleri herzaman hoşuma gitmiştir.buda çok güzeldi.adada yaşayış hep beni kendine çekmiştir.nitekim ermiş ,sörfçü ,patron kitabında sörfçünün hayatı okadar beni etkilediği gibi..belkide denizi ve yeşilliği çok sevdiğim için…

emrah
20 Mart 2010 - 02:36

cok sacma bır fılım,,,hıc macera yok,,ıkı agac tan yapılmıs bır ev:D olaylarda cok hızlı gelısıyor

nurullah kaya
25 Mart 2010 - 03:19

güzel bir film ama insanların dogayla buluştugu an işte bu filimde

emre
27 Mart 2010 - 20:41

fılm cok guzel ama olaylar hemen gelısıyo we bıtısı guzel olmamıs daha farklı bı bıyıs hazırlanabılırdı..

ERDEM
31 Mart 2010 - 23:19

fazla beğenmedim nedenine gelince epey bir yapmacık olmuş. yerlilerden daha cahil bir yapıda rol oynatılmış baş rollere. kız hamile olmasına rağmen hamileliğin ne olduğunu bilmiyor. artı gelen çocuğun neden geldiği hakında da bir bilgilerri yok çocuğun süt içmesi gerektiği hakkında ki bilgisizliği baya bir komik. neyse ama biraz daha uğraşılıp daha iyi yapılabilirdi. emeği geçen site sorumlularına tşk ederim.

buse
01 Nisan 2010 - 12:59

çok güzel bi film olmuş çok beğendim küçük yaşta yalnız kalıp bişeyler öğrenmeden böyle bilgisizliği nırmal sen doğmadanmı öğrendin bütün bunları sonu kötü değil ölmemişler sadece uyumuşlar

nisa
06 Nisan 2010 - 03:02

akıcı bi film ama sonu belirsiz olmuş izleyici kendine göre yorumluyo herşeyden uzak adada kalmak çok korkutucu ayrıcada abartmayın kızın neresi sexsi hiçmi sexsi kız görmediniz allasen

James CRUNDLE
12 Nisan 2010 - 09:52

ben bu filmi cok sevdim!onceden birkez izlemistim,konusu surukleyici,Ro
binson Crusoe’nun bir adada tek basina yasamasi gibi birsey,yalniz oyun
culari degisik o kadar!ada macerasindan hoslananlar izlesin!Film guzel!

ismael
12 Nisan 2010 - 11:38

film çok güzel ama………………………………………………………………bir film

Ayhan
18 Nisan 2010 - 17:54

Harika bir doğa ve süper bir film

büşra
21 Nisan 2010 - 19:32

süperdi.. xd bayıldım.. xd çk sevdm.. xd

ersan
23 Nisan 2010 - 23:55

ŞAHANE bir film harika olmuş.girişi olayların gelişimi ve sonuç çok muhteşem.adada yaşamayı öğreniyolar yaşlarının gereği olgunluğu kazanıyolar ve sonunda bebekleri için hayatlarından vazgeçiyolar.

yalçın
24 Nisan 2010 - 05:36

bu film in sonu böyle degildiki ya Adaya gelen denizciler inciler için kızı rehin alıyorlarda richard ta onu kurtarıyordu falan filan bu film 2 kezmi çekilmiş ne :D

yorumcu
29 Nisan 2010 - 19:53

cok basarılı cok gusel bi film…ama yinede o cocugun yerinde ben olcaktım varyaaaaa…XD

serdarowski
15 Mayıs 2010 - 13:46

film sürükleyici ama sonunu güzel bağlayamamışlar belirsiz olmuş sonu :(

engin
16 Mayıs 2010 - 19:52

güzel kadın çok hoş

Avşa Adası
07 Haziran 2010 - 22:38

güzel bi film… tavsiye ederim…

ByJasi0
08 Haziran 2010 - 01:37

Evet Ya sonu çok saçma olmuş ama film qüzel tbrk edrim.

ByJasi0
08 Haziran 2010 - 01:37

Çocuqun yrnde olsam orda kıyamet kopardi :DD

abdullah günçan
08 Haziran 2010 - 10:59

bence cok sacma hem kardeş gbi büyü hem sex yap yabancı olacak ki gör o zaman sexi

akca
13 Haziran 2010 - 07:11

ilk versiyonu film in 1980 yapım . info yu okumuyormusunuz :S

nil
14 Haziran 2010 - 18:15

bu filmin devamı varr ondan sonu böle

allesgut
17 Haziran 2010 - 03:57

@nil
mavi göle dönüş.. bu filmin devamı bu çok eski bi film sanırım 1990 filan olmalı mavi göle dönüş kaldığı yerden aynen devam ama kişiler değişio ama bağlantı kopmuyo tabi,ve değişim öyküsüde oldukça duygusal.. muhakkak izleyin burda bırakmayın..

sadoo
21 Haziran 2010 - 23:49

guzel film

koray
19 Temmuz 2010 - 02:31

çok beğendim güzel film

İlker
24 Temmuz 2010 - 06:04

@allesgut
paylasımın için tesekkürler fimin devamını düşünüyordum bende

zeki
27 Temmuz 2010 - 03:12

sonu güzel degıl di ama güzel film

evde kolay pizza
01 Ağustos 2010 - 16:47

Gerçekten muhteşem bir film. Çocukları için kendilerinide feda ediyorlar.

ömer
06 Ağustos 2010 - 03:28

Grçkten cok güzel bir film sonu pek güzel bitmedi ama nese :(

irfan 08
13 Ağustos 2010 - 02:09

gercekten guzl bir film olmuş

cezzar
14 Ağustos 2010 - 12:59

güzel bir film tivide izlemiştim

kadir
14 Ağustos 2010 - 16:35

neresi güzel film iğrenç bu film mi beğenenleri görmek istiyorum sizde mi bu güzel dediğiniz film gibi iğremçmisiniz

aysun
14 Ağustos 2010 - 19:24

film çooooooooooooook güzellllllllll ama sonu çok dandik bence :D

ayşe
15 Ağustos 2010 - 01:19

film güzeldi ama sonu saçma bitmiş yine de güzeldi ben yönetmen olsan sonunu biraz degiştirirdim :((((( ya sonunda yaşayıp yada öldükleri bilinmiyorrr

çağrı
16 Ağustos 2010 - 16:58

izlediğim en güzel filmlerden biri çooookk güzel

burcu
17 Ağustos 2010 - 15:22

ya bence super bı flım olmus…

emir
18 Ağustos 2010 - 00:34

bu filmi tekrar seyretmek çok mükemmel bişey bu film star tv ilk yayına başladığı zaman star 1,di ismi sene 1981 ilk o zaman seyrettim bayada etkisinde kalmıştım……..

emir
18 Ağustos 2010 - 00:36

@SELİN
selin enteresan bir kıza benziyorsun elbette bilmeyecekler eminim öyle ıssız bir adada sende sex dışında hiç bişey bilmezdin haa :)))

[...] yayımladığımız Mavi Göl filminin devam filmi olan Mavi Göle Dönüş filmi. Bir adada mahsur kalan Sarah , [...]

csk
22 Ağustos 2010 - 03:00

vay be…:) mükemmel senaryo mükemmel film kesinlikle herşeyiyle harika :):):):)

fener
22 Ağustos 2010 - 23:52

film güzeldi ama sonu çokkkkkkkkk saçmaydı.

puma
24 Ağustos 2010 - 04:26

fimlerin sonu genelde dandık olur:DD

jkdddd
26 Ağustos 2010 - 15:52

ah keske o adada o kızla ben kalssydım

Cs 1.5 Sxe Hack
29 Ağustos 2010 - 03:41

film güzeldi bence adada yaşamayı öğreniyorlar ev felan çok komik qeldi ama güzel filmdi yeni versiyonu çekilse daha kalitelisi bence çok tutar :)

mehmet
31 Ağustos 2010 - 15:43

senaryosu güzel ancak oyuncuları oynayamamış o oğlanın yerinde olsaydım o kızı parçalardım be kız 3 gün ayağa kalkamazdı işi bilmiyorlar ama kurgu güzel yani

Muhammet Hüseyin
02 Eylül 2010 - 12:54

Ben o adada olacağım. Yanımda öyle birşey olacak. Ada kalkınır be… Bu gavurlar da nüfus planlamasından hiç anlamıyor.

murat
02 Eylül 2010 - 17:22

sonu berbat. ucuz ve özensiz bir film. begenmedim

taha
07 Eylül 2010 - 00:25

evet çok ilginç ve bir o kadar da gercekci acıkcası porno tipi komedi sanmıştım izlemiyecettim ama konusu bambaşka bu arada kız cok güzel be abi ne bi makyaj var ne de kuaför film gercekten güzel insan aklını bablıgı anneligi cok ii almıs insan her yerde insan be kardeşim…

batuhan
08 Eylül 2010 - 11:35

acaba onlar uyandımı ve bebe nin ismini ne koydular

selin
10 Eylül 2010 - 04:54

film gercekten cok guzeldı,sonunu ben de pek begenmedm daha dogrusu bıtmesını ıstemedım :) kız da cok guzeldı aralarında gecenler oldukca romantıktı coooook begendm cok

sezgin
10 Eylül 2010 - 17:13

çok güzel bir film ama sonu ei deil

erkan
14 Eylül 2010 - 09:30

hala gülüyom yorumuna tşk ederim beni bukadar güldürdüğün için
@nisa

emre
17 Eylül 2010 - 15:45

film tmm güzeldide ben sonunu biraz sacma buldumm neden mi? ya sonunda yasıyorlar mı öldüler mi ???? ama ikiside cok yakıstılar biribirlerne ve meyvalarıda güzel oldu…:)

nazir
23 Eylül 2010 - 03:35

keske benimde böyle bi hayatım olsun . hayatımdaki görduğum en güzel film

FilmQoliq
25 Eylül 2010 - 17:37

Film Bence Süperdi Herkese Tavsiye Ediyorm Orda Olmak istemezdim Ama Olursam İyi Değerlendirirdim yani xD

gamze
27 Eylül 2010 - 02:39

cok guzel bı flm ama sonu cok belırsızdı bebege ne oldu öldulermı kaldılarmı hc bısey bellı degıl…kızda harıkaydı ayrıca..

Film
07 Ekim 2010 - 17:06

güzel bir film fakat sonu belirsiz..yalnız kız çok güzel :)

ömer
07 Ekim 2010 - 18:23

hiç hoş değildi

hüseyin
17 Ekim 2010 - 02:50

izlerken biraz düşündürücü . bu filmin devamı olsaydı güzel olurdu

ali
17 Ekim 2010 - 04:27

süper

Bahadır
18 Ekim 2010 - 16:37

film güzel değildi bence sürükleyici gibi ama beğenmedim

mehmet
19 Ekim 2010 - 01:11

süper bir film yıllar önce izlemiştim tekrar seyretmek güzeldi

berk
24 Ekim 2010 - 01:16

mukemmel otesıı berbattttttttttttt

KIZILBOGA
29 Ekim 2010 - 23:24

macera ruhlu birisi olduğum hiçin bu tür filmler herzaman ilgimi çekmiştir, yapımcılara ve yayınlayanlara teşekkürler

recep
30 Ekim 2010 - 03:02

film güzeldi devamı olsa 10 dakka daha guzel olurdu sonu

noname
31 Ekim 2010 - 12:17

Güzel filmdi fakat sonunu biraz daha uzatsalar daha güzel olurdu

paşa
31 Ekim 2010 - 21:48

muhteşem birfilm yıllar öncedeizlemişti çok aradım bulamamıştım bugün buldum ve izledim akıllı insanlar sadece film içeriği olarak değil iyi biranlam çıkarırlar sanırım.

metin
06 Kasım 2010 - 14:23

film güzeldi ama filmden ne beklendigine baglı begenip begenmemek erotik deil bi defa :)
ama fantastik bir film

deniz
11 Kasım 2010 - 01:37

Berbat olsa sonuna kadar izlemezdin arkadaşı. yorumları abartmasak daha gerçekçi olur. Fena değildi sonu daha uzun sürebilirdi bence de.

özgesu
11 Kasım 2010 - 17:02

filmin devamı var zaten. ”mavi göle dönüş ”

özcan
14 Kasım 2010 - 22:45

sürükleyici ama daha güzel oabilrdi

aydan
16 Kasım 2010 - 09:40

guzel filim yillar once ilk ciktigindada izlemistim sonu uzucu olsada izelemege deger

ertan
19 Kasım 2010 - 10:59

bence harika siz filmden anlamıyorsunuz…!

özgür
21 Kasım 2010 - 14:36

süperdi gerçekten…

dt
27 Kasım 2010 - 22:36

sonunu ıyı baglasarmış ıyımıs gercı fılmın işlediği konu da belirsiz benm hayat hikayemı yapsalardı dah anlamlı olurdu:)

gökhan
11 Aralık 2010 - 01:28

bence çok güzel bi film yıllarsonra izlemek çok güzel …. ayrıca bunun devamı var ..

semiyeee
24 Ocak 2011 - 15:01

gökhan kardeş bi bu filmi izleyemiyoruz neden acaba

ffsdghhg
05 Mart 2011 - 17:43

iyi
fena deil

BTLYAY
09 Mart 2011 - 17:34

mükemmelllllllllllll

melay
22 Mart 2011 - 10:33

bu film 1986 yapımı ona göre izleyin arkadaşlar ve orda anlatılmak istenen şeyin ne olduğunu iyi anlamaya çalışın insanın hiçbirşey bilmeden görmeden bile sadece içgüdüleriyle bir yere varabileceğini anlatıyor….

sinan
08 Nisan 2011 - 19:26

film burda izlenir

Tarık
06 Temmuz 2011 - 23:13

@özgesu
Bu en iyisi zaten şu sıralar 3. seri çekilmeye çalışılıyo tabi kadro toplanırsa

şener
16 Eylül 2011 - 12:11

süper ötesiydi :)

ahmet
21 Kasım 2011 - 04:41

film iyiydi son zmnlrda izlediğim en iyi flm hatta anlamlı

bahtyr
10 Aralık 2011 - 02:02

site çok güzel filmler kesintisiz izleniyo bu anlamda tşkrlr…

FATİH TUNCER
16 Mart 2012 - 21:26

ÇOK ÇOK KÖTÜ

astsubay2005
30 Mayıs 2012 - 22:42

bu filmi 16 yıl önce izlemiştim o zaman da sanki böyle bir yere ait olduğumu hissetmiştim hala ne tesadüf bugün 25 yaşındayım ve 16 yıl sonra yine aynı duygu var içim de…olduğum yerden farklı bir yrre ait…..

mehmet
17 Haziran 2012 - 00:12

güzel

lale
21 Temmuz 2012 - 23:12

çok güzel bir filim tavsiye ederim , sonuda çok duygusal ama beğendim mavi göle dönüş var.o da devamı ama çok güzel onuda tavsiye ederim :)SüpER biR fİLm !!

ParsPoyraz
24 Kasım 2013 - 19:23

herşey güzelde sonunu belirtmemişler

Etiketler :
Sayfalar
Film Arama
Facebookta Bizi Beğen
Google Plus Bizi Takip Et
Reklam
Film Kategorileri
Sidebar 250x250 Reklam Kodu 2
Sol Kayan Reklam Kodu 120x600
Sağ Kayan Reklam Kodu 120x600

Film izle