Reklam yükleniyor, lütfen bekleyiniz...
Reklamı Geç »
Kız Kulesi Aşıkları Film İzle
Türkçe
Tür : Dram Gösterim Tarihi : 8 Nisan 1994 Yönetmen : İrfan Tözüm Yapım : 1993, Türkiye Süre : 73 dk. Oyuncular Beklan Algan , Nurseli İdiz , Mehmet Ulusoy Aytaç Yörükaslan , Ayla Algan , Kutay Köktürk Filmin Konusu Hayatının son günlerini yaşayan bir şaiir bir gün kayıkla kız kulesine geçer. Kız kulesine geldiğinde odaların birinde intihar eden bekçinin eşyaları dikkatini çekmiştir. İlgilendiği şeyse bekçinin tuttuğu günlüktür ve günlüğü okuyunca onları yaşamış gibi olur. Düşle gerçek arasında kalan şaair Hera ile leanderus efsanesini yaşadığını zanneder ve hera ili sevişir. Kuledende etkisinde kaldığı kadındanda vazgeçemez hera diye seviştiği kadın ise kendisini öldüren bekçinin kızıdır. Bu oyunu nesibe hera olarak şairde laenderus olarak oyunu sürdürür.
×

Sorun Bildir

(sadece moderasyon tarafından görünecektir)

Video açılmıyor
Altyazı senkron sorunu
Ses ve ağız hareketleri uyumsuz
Diğer

Lütfen sayfada karşılaştığınız sorunları yazın.
Sorun giderildiğinde size belirttiğiniz e-posta adresinden geri dönüş yapılacaktır.

Facebook Yorum

Son Yorumlar

  1. Okan

    Yıllar önce sinemada seyretmiştim. Şunu kesinlikle diyorumki seyrettiğim en saçma sapan, görselliğin, konu bütünlüğünün, sanatın olmadığı, bu neya böyle diye insanın geçirdiği zamana kahrettiği bir yapım. Nurseli idizin oyunculuk anlamında yeteniğinin sıfır olduğunu burda daha net görüyorsunuz. Erotik sahneler var diyede düşünmeyin, bi kaç tane iş olsun seyirci çıplak tene gelsin diye konmuş sahne varki o da mide bulandırıyor.
    Karar sizin arkadaşlar. Bunlar benim nacizane görüşümdü.

  2. fatih

    bir film bu kadarmı saçma pardon ben film dedim bu bir film bile değil. :)

  3. fatma

    bencede berbat bi filmdi harcanan zamana yazık

  4. aaaa

    nurselinin fizik 10 numara taş taşşş

  5. cengiz

    Yıllardır tarihi eserlere karşı ilgim olduğundan kız kulesi görmek gezmek istediğim yerlerin başında geliyordu amarestore edilmeden önceki naturel haliyle,bu kadarmı olur,tam bir nostalji,yıkık ,dökük,adım adım her odası gösterildi naturel haliyle tam bir belgesel izledim, filmi ;;;
    sanat eseri olarak kız kulesi belgesi,,,bide arasıra nü portre
    kız kulesinin eski halini merak edenler izlesin,

  6. Ali Gündüz

    Gerçekten saçma bir filmmiş. İzlemeye değmez…

  7. necip

    böyle bir aşk görülmemiştir diye şair başlar ya ya film fena değil şu maddeci dünyada bu aşk veya nü filmleri kötülemeyelim

  8. cenk

    dünyanın hiçbir yerinde böyle caçma bi film molamaz

  9. Abdullah

    Hayatımda böyle saçma sapan bir film seyretmedim. Lütfen film konusunda seçici olun ki site daha fazla reytinge sahip olsun.

  10. yunus

    lan bu ne amg . ne boktan bi şey bu. tamam da nende izledin diye sorarsanız film eski oldugu belli 1994 istanbul ve insanları nasıl diye göremek istedim hic filmin konusunu yada oyuncuları izlemedim diyebilirim ama 1994 bu yana cok yol kat etmişiz bunu anladım o zmanlar hayvan bile degilmiş insanlar. istisnalar kaidei bozmaz tabiki.

  11. oyunkahvem

    bencede berbat bi filmdi harcanan zamana yazık

  12. jan

    bu flimi uzun zamandır izlemek istedim beklememe degmiş güzel

  13. kemal

    izlylm

  14. merve

    yaa filmi izlemeden nefret ettim yorumlarınız için çok saolun vaktim boşa gitmedi ve yorumları okurken çok eğlendmmmm :)

  15. ceren

    hellloo cok guzel olms

  16. doys

    film acılmıyo neden?

  17. emre

    biran önce 31 cekmek iztiyorum

  18. emrah

    super bır fılmmıs bayıldım dogrusu

  19. sibel

    film berbat fizikler berbat konu saçma müzikler kötü kısaca sıfır

  20. TUNCAY

    bu film bence her sene yılın en kötü filmi seçilir. Ey allahım ya bu kadar aptalca bi film olamaz.

  21. bahadır

    filmi izlemeden soğudum, Hoş açılsa idi şayet, yorumlarınızı bile okumadan izleycektim bu filmi.. ama arkadaşlar lütfen emeğe saygı, boşa mı yoksa doluya mı zaman harcanmış o bilinmez ama yine de harcanan bir emek var.. kişiden kişiyedeğişir diyorum filmler de renkler de vs. şeyler de… herkes beğenmek zorunda değil ve izlemek de.. eminim ki filmden anlayanlar anlayabilir bu filmi.. zaten biçoğunuz masturbasyon yapmaktan ibaret izlemişsiniz belli? yorumarın hepsini okudum ancak ben izleseydim kesin beğenirdim saçma bile olsa çünkü film dediğin saçma olacak ki adı film olsun.. sadece filmlerde olur böyle şeyler demez miyiz çoğu zaman? izlemeyenlere iyi sehirler… ben de izleyemeyenler arasında bekliyorum hala… :))

  22. deniz

    berbat ötesi

  23. aaaaa

    Berbat.Her seyi geçtim final sahnesindeki müzik ne alaka…

  24. recep

    filmi beğenmeyenlere söylüyorum burada herşey sanat adına yapılıyor siz emeğe saygı gösterin kötü olabilir beğenmeyen seyretmesin zorla değil gidin televizyon seyredin yeni yeni kaynana semralar çıksın ortaya hadi hayırlısı size bizim bunlara ihtiyacımız yok