Rich Media Reklam Kodu
Kehanet türkçe film izle

Kehanet türkçe film izle
Puanı:8.4/10
Yapım:2009 ABD
Tür:Aksiyon, Dram, Gerilim, Gizem, Macera
Yönetmen:Alex Proyas
Başrol Oyuncuları: Nicolas Cage ,Rose Byrne ,Adrienne Pickering ,Ben Mendelsohn ,Chandler Canterbury
Gösterim Tarihi Türkiye:10 Nisan 2009
Filmimizin genel olarak konusu küçük bir kız çocuğunun, doğaüstü gerçekleşen bir takım yetenekleri ve oğlu’nun o meşhur resimle gelmesi arkasında bulunan sürüsüne sayılara araştırmalar derken, film bu şekilde başlıyor. Bu tür(Macera-Bilim Kurgu) filmlere muhteşem yakışan Nicolas Cage başrolde. Film sonuç olarak sizi sıkmadan merakla izletiyor.


TEk Part

Facebook'ta Bizi Takip Et
İzleyici Yorumları


 



sudem
06 Eylül 2009 - 20:00

he bence fena degil verdigi emeklere saygı

ayşenur
06 Eylül 2009 - 22:19

Film çoğu efektleriyle harikaydı…. seyredilmesi gerekli filmlerden biridir….

topola
06 Eylül 2009 - 23:26

düşündrür ve harika

seda
07 Eylül 2009 - 00:01

Emeğinize sağlık.Çok güzel bir filmdi.Herkese tavsiye ederim…

mehmet
07 Eylül 2009 - 00:47

cok ama cok guzel bı film zaman kaybetmeye deger !!

ulaş güven
07 Eylül 2009 - 01:38

çok muhteşem bir filmdi emeğiniz için teşekkürler elinize sağlık.iyi çalışmalar

çağdaş
07 Eylül 2009 - 02:56

Çok şahane bir filmdi. Anlatacak sözcük bulamıyorum. Hikaye müthişti.

ecalam
07 Eylül 2009 - 03:09

harika bir film paylaşım için teşekkürler.

zlkf
07 Eylül 2009 - 14:53

süper gerçekten iyi bence 2 side çekilmeli

zlkf
07 Eylül 2009 - 14:54

süper

seda
07 Eylül 2009 - 16:22
halil
07 Eylül 2009 - 20:45

muhteşem TEŞEKKÜRLER ARKADAŞLAR…

cosşkun
07 Eylül 2009 - 21:31

güzel bir flimdi izlenmeye değer

halil
07 Eylül 2009 - 22:35

10 NUMARA SENARYO, 10 NUMARA ROL, 10 NUMARA FİNAL. ÇOK TEŞEKKÜRLER ARKADAŞLAR

enise
08 Eylül 2009 - 00:31

gercekten begendim etkileyici bi film herkese tavsiye ederim…

selahattin
08 Eylül 2009 - 00:42

tek kelimeyle SÜPER…

Ali
08 Eylül 2009 - 00:47

güzel film

güsever
08 Eylül 2009 - 00:49

şahane
bir flim izlemeye değer

ahmet
08 Eylül 2009 - 02:20

süper bir film bence kaçırmayın arkadaşlar mükemmel

ömür
08 Eylül 2009 - 02:28

güzel film

FaTiH
08 Eylül 2009 - 02:42

nicolas cage ile izlenmeye değer güzel bir yapıt olmuş.vakit geçirilmeye değer bir film.ama bu yaratıklar dolmuşçuluğu bilmiyorlar.nerdeee bizim istanbul minibüsçileri heeyy gidi heeyyy…

sercan
08 Eylül 2009 - 02:51

film süperde gece yatağa yatmadan önce izlemeyin..psikoloji bozar bu film:)Allahım sana geliyorum…..xD

ayşe
08 Eylül 2009 - 03:45

güzel tşkler zaten ben bu adamı seviyom be süper bi oyuncu

monte
08 Eylül 2009 - 05:56

basit bir senaryo, aptal bir son… çok çok ama çok boş vaktiniz varsa uyumak için izleyin. tipik uzaylı filmi, geleceği görme vb. saçmalıklar efekt, heyecan, gerilim aramayın

yusuf
08 Eylül 2009 - 06:01

bu site için teşekkürler. film güzeldi…

Hakan
08 Eylül 2009 - 10:03

Her zamanki gibi Nicholas Cage filmleri Süper tabikide Knowing ne zamandan beri tr dublajını beklediğim bi filmdi EMEĞİ GEÇEN HERKESE TEŞEKKÜRLER.

baran
08 Eylül 2009 - 12:51

harika bir film sürükleyici

eko
08 Eylül 2009 - 17:21

FANTASTİCO harbiden çok güzel ama zaten adamım benim başka bişey beklemezdim:::)))

ümit
08 Eylül 2009 - 22:29

bu film sınırlı internetler için paralım acil cvp yazın

mehmet
09 Eylül 2009 - 00:02

Film harika ama Nicolas’ın filmde ölmesi beni üzdü keşke oda seçilmiş olsaydı:)herkeze iyi seyirler.

AMEDLİ_21
09 Eylül 2009 - 02:16

GERÇEKTEN İZLENMEYE DEĞER BİR FİLM ARKADAŞLAR İZLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM

_seyyah_
09 Eylül 2009 - 03:07

gerçekten enfes bir film, uzun zamandan beridir böyle keyifli bir film izlememiştim teşekkürler.

mamoste
09 Eylül 2009 - 05:26

film güzeldi elinize emeğinize yüreğinize sağlık.MURAT NACAR

babacan
09 Eylül 2009 - 06:15

arkadaşlar çok güzel olmuş hazırlayanların eline sağlık

gamze
09 Eylül 2009 - 08:14

flim çok güzel bu flimi 5 defa izledim ve her izledimde etsinde kaldım etkileyici birflim

burak
09 Eylül 2009 - 10:32

bukadar güzel bir filimin devamı mutlaka olmalı kehanet 2 yi bekliyorum

kırbaç
09 Eylül 2009 - 12:05

saçma bir film hayal dünyasına hitap ediyor ayakları yere basmayan bir film

görelli ertan 2880028 kdz
09 Eylül 2009 - 15:21

bence filim cok guzel 100 uzerinden 85 verrim emegınız ıcın tsk

baki
09 Eylül 2009 - 17:43

sürükleyici güzel bir film izlemeye değer.

filmkolik
09 Eylül 2009 - 18:57

emeğinize sağlık flim süperdi

snop
09 Eylül 2009 - 18:58

sabırsızlıkla bekledıgım fakat sinemada vakıt bulupta ızleyemedıgım bi fildi emeği olan herkese tesekkurler harika bi hikaye mutlaka izlenmeli..

teo
10 Eylül 2009 - 01:13

cok ama cok güzeldi emeginize saglık

quality61
10 Eylül 2009 - 03:03

nasıl demişti bülent ersoy ablamız fevkaladenın fevkınde aynen ole emeği gecen herkesin ellerine sağlık muhtesemdi

alemdar
10 Eylül 2009 - 11:39

film gerçekten süperdi

ömer
10 Eylül 2009 - 16:05

very god çok güzelll süper süper süper

gürol
10 Eylül 2009 - 17:25

herkesin örnek alabileceği muhteşem bir sinema seyrettim.

MEHMET FATİH KILIÇ
10 Eylül 2009 - 23:39

bence güzel ve anlamı bir filmdi teşkler

Erkan
11 Eylül 2009 - 03:55

Açıkçası 2. Filminin Çıkmasını Bekliyorum. Görsel Efektleriyle ve Konusuyla Bir Çok Filme Taş Çıkarcak Yapıda. Part 3′de Nicolas Cage’in Elinde Sopayla Adamı Yakalamak İçin Koşmasıda Mükemmeldi :)

lp
11 Eylül 2009 - 05:26

öffff sıradan bir filmmmm nicolas cage nasıl kabul etmiş böle bi senaryoyu yazıkkkkk

tarık
11 Eylül 2009 - 06:24

Nicolas Cage hayranıyım..filmi izlim yorum yapacam.

tarık
11 Eylül 2009 - 08:28

Hüsrana uğradım.Cage’in oyunculuğuna diyecek yok ama ne konu ne de set.ucuz yapılmış, 2 tane efect serpiştirilmiş araya.zamanım boşa gitti.

emrecan7070
11 Eylül 2009 - 16:12

ARKADAŞLAR ÇOK GÜZEL BİR FİLMDİ TEŞEKKÜR EDERİM GERÇEKTEN GÜZELDİ,
ALTINI ÇİZEREK SÖYLÜYORUM MUTLAKA İZLEYİN

ahmet
11 Eylül 2009 - 22:48

süper bir film kesinlikle izlenmeli…..

onur
11 Eylül 2009 - 23:15

film ve efekt ler çok güzeldi kurgusuda saçma değil di

ömer
12 Eylül 2009 - 02:33

Bir izleyici olarak bu filmi begenerek izlememiştim. İzledigim kadarıyla izlemeye deger………

muhammed
12 Eylül 2009 - 06:36

gerçektende güzel bir filmdi tarık sana katılmıyorum

AYAR BÜFE
12 Eylül 2009 - 10:02

ARkadaşlar filim harikaydı

kahraman
12 Eylül 2009 - 10:05

cage in oyunculuğu her zaman 10 numaradır ama resmen boşa vakit kaybı! sürekli ileri alarak izledim,heralde 2 saatlik filmi 20 dakkada falan bitirmişimdir.yani kısaca TIRT demek istiyorum ok !

ist.
12 Eylül 2009 - 15:48

film gerçektn güzel hele nicolas cage’e diyecek hiç bir şey yok ama eğer filmi korku filmi beklentisin d izlersnzz gerçktn hüsran olabilir, evet gerilim filmi ama tamamen efektlere dayalı olduundan çok bi korku filmi havası beklemeyin! ama bunun dışında gerçekten güzel bir film..ii seyirler! :D

Burcu
12 Eylül 2009 - 21:44

bnce gayet güsell sürükleyici we muhteşemm

ramos
13 Eylül 2009 - 03:31

sıte yonetımıne seslenıyorum fılmlerınızı bıraz denetleyın cunku cogu yerde donuyor…

murat
13 Eylül 2009 - 06:58

güzel film paylaşım için tşkrler

barış
14 Eylül 2009 - 01:37

sinemada da izlemiştim. güzel film. tavsiya ederim.Çocukların alındığı sahnede gece farları yanan arabanın farları sabah olunca hala yanıyodu. film hatası gibi geldi.

NUR
14 Eylül 2009 - 04:11

müthişti ya çok beğendim çok kaliteli bi filmdi

seLchuk
14 Eylül 2009 - 21:00

Tek kelimeyle M Ü K E M M E L bir film.. Gerçekten çok beğendim. Kesinlikle herkese tavsiye ederim…..

kod-0
15 Eylül 2009 - 03:09

flm ilgi cekici senayoya sahıp ama daha iii olabılırdı

NITGHLORD
15 Eylül 2009 - 03:23

OLDUKÇA GÜZEL SENARYOLANMIŞ , EFEKTLER İYİ ,BİLİM KURGU NİTELİĞİNDE OLAN İZLENMESİ GEREKEN BİR FİLİM…

Dinç
15 Eylül 2009 - 03:37

Peh, anlaşılan nicolas ta tom cruise’un tarikatına girmiş yada sadece mesleğinin gereği olan oyunculuğunu sergilemiş… Umarım ki 2. sidir öyleyse nicolas cage ‘e yakışan güzel bir performans olmuş. Filme gelince, inkarcıların ne denli arttığını görebileceğiniz bir yapıt…

kanglao
16 Eylül 2009 - 01:12

güzel flimdi beyenerek izledim tavsiye ederim

onur
16 Eylül 2009 - 17:24

gerçekten güzel bir film zaman ayırmaya deger

Dou
17 Eylül 2009 - 06:00

HARİKAYDI. DUYGUSALLIK, GÖRSEL EFEKTLER, KURGU, MÜZİKLER, GERİLİM, SENARYO..
SÜPERDİ!

Serkan
17 Eylül 2009 - 10:42

Süper bir film.Başka dünyalar belki vardır.Ama o dünyalarda da yine işte insan ırkı vardır.Konu çok güzel ve olası bir konu.Mısır piramitlerini , mağaralarda astronet kıyafetli duvar çizimlerini hatırlayın.Bunlardan esinlenilmiş bir konu zaten.Güzel bir filmdi.Konuyu bulanı tebrik etmek lazım.Kimin aklına gelirdi ki.

tevfik
17 Eylül 2009 - 13:58

arkadaşlar ben bu filim begendim cok güzel bi bölimdi emegi gecen herkeze tasekür ederim amam bunun 2 cıkmaz cıksada izlenmez neden diye sorarsasnız bu film mib sonu kiyametle bitiyor eyer bitmeseyidi 2 de cıkardı anladınızmı… mam filmin senaryosu güzel bazı insanlar filmden anlamiyorlar ki boş yorum zaten sevmedin neden yzıyosun kardeş….

hüseyin
19 Eylül 2009 - 03:00

EVET arkadaşlar !!
şu nu söylemeliyim ki FİLM TIRT !!!
bu amerikalılar 2 yılda bir aynı senaryo ama başka oyuncularla bu işi hep aynı yapıyorlar !!
ben 10 üzerinden 6 veriyorum oda filmin giriş kısmı için !!
gelişme eh işte ama sonuç tam anlamıyla TIRT

şewket
19 Eylül 2009 - 03:33

bence dehşet bir film dersalınacak gelecekte kıyamet bizi bekliyor aynı şekilde bizde gidecez

dilek
19 Eylül 2009 - 09:49

bu filmin efeklerini begenmeyen hatta hatta filmi beğenmeyen arkadaslardan begendikleri film ismi alabilirmiyim??
hangi filme bayılarak izlemişler çok merak ediyorum..
bikere başrolde Nicolas Cage oldugu bu filmi eleştiriken iki kere düşünmenizi öneririm..
filmin efektleri konusu ilgi çekici ve gayet başarılı..izlenmesini tavsiye ediyorum.
tek eleştirim şu olurdu filmin sonu biraz farklı olabilirdi basit oldugunu düşünüyorum..

gazihan
19 Eylül 2009 - 21:29

evet film kendini izletiyor ama kurgu ve efectler zayıf

uğur
20 Eylül 2009 - 00:37

filmin başında başka şeyler bekliyosun ama klasik dünyanın sonu filmi. film izlenebilir. 10 üzerinden 6 veririm

polat
20 Eylül 2009 - 00:45

efektler biras zayıf ama çok dehşet bir film yha 1 saniyesi bile kaçırılmazzzzzz

trojanHakan
20 Eylül 2009 - 02:07

Öncelikle ben kaliteli filim hastası bir izleyiciyim Nicolas cage nin hiç bir kötü filmini görmedim bu filimde bence başarılı olmuş seyrettiğime değdi. yorum yazan Tarık ve kahraman isimli arkadaşların ikisinden başka beğenmeyen olmamış zaten bu arkadaşlarda körü körüne filim seyredip boşa vakit harcamışlar brisi filmi 20 dak. da izlemiş ileri alarak film hakkında yorum yapmış diğeride efekleri beğenmemiş bu arkadaşlara sesleniyorum gidin tv de pembe dizi seyredin hepsinin konusu aynı zaten yabancı film sizin neyinize herifler yapmış kardeşim trilyonları dökmüş binlerce insan oynamış filmde böyle filmler yapıldığına ve seyredebildiğine şükretsenize .site çalışanları sizlere tşk ediyorum sayenizde böyle güzel filmleri seyrediyoruz iyi çalışmalar hepinize kolay gelsin çalışmalarınızın devamını bekliyorum…

juriba
21 Eylül 2009 - 14:20

herşeyile mükemel

ali candan
21 Eylül 2009 - 15:15

teşekkürler harika bi film emeği geçen herkese tşkr bizim size yardımımız olur inşaallah

ege
22 Eylül 2009 - 18:51

Film süper ama şu uzaylılar biraz cimriymiş.D:

ege
22 Eylül 2009 - 18:55

Arkadaş yanlız bişey söyleyim filmdekinin kıyamet olması olası değil kıyamette dünya ile birlikte uzayda yok olucak.

kenan
23 Eylül 2009 - 00:22

Gercekten güzel bi filim izleyin yakında başımıza gelicek böyle bir kıyamet filim gercekten kendini izletiyor ve baglıyor akıllarda kalmaması imkansız bişey……

selin
23 Eylül 2009 - 17:18

cage ollurda güzel olmazmı harikaydıı :d

ecmel
23 Eylül 2009 - 18:00

very very very very goooooooooood

yusuf
24 Eylül 2009 - 13:04

Numan bey ellerine sağlık çok güzelmiş ve net çekmişsin..güzel filmdi.

koray
27 Eylül 2009 - 00:17

film için teşekkürler.oldukçada keyifli bi zaman geçirmeme aracı oldunuz.iyi geceler herkese

Hasan
27 Eylül 2009 - 15:44

İzlenmeye değer..

emrah12
27 Eylül 2009 - 18:01

gerçekten harika bir filmdi herkese izlemesini tavsiye ederim:)

seref
27 Eylül 2009 - 20:24

gerçekten çok güzel bir film çok akıcı herkesin izlemesini tavsiye ederim mutlaka izleyin harikaaaaaaaa

hasan
28 Eylül 2009 - 01:40

çok güzel bir yapım

anakin
28 Eylül 2009 - 04:46

tşkler

ayten
29 Eylül 2009 - 00:05

sonları saçmaydı ama izlenmeye değer ;)

gökhan
29 Eylül 2009 - 01:47

süper süper süper süper

srht
29 Eylül 2009 - 17:05

harika bir film tşkkrlr

ismail
29 Eylül 2009 - 22:31

çok güzel bi filmdi emeği geçen herkese çok teşekkürler.

yakisikllliiii
02 Ekim 2009 - 04:25

NICOLAS CAGE NIN BUTUN FILMLERINDE OLDUGU GIBI BUDA MUKEMMEL BIR FILM SIDDETLE TAWSIYE EDERIM COK GUZEL BIR SENARYO KALITELI BIR YAPIM BU FILMI IZLEMEMIZE YARDIMCI OLAN BUTUN ARKADASLARA TESEKKUR EDERIM GERCEKTEN COK GUZEL BI FILM BU FILM HAKKINDA KOTU ELESTIRI YAPANLAR ZATEN FILM IZLEMESIN LUTFEN ZAMANINIIZ EN IYI SEKILDE DEGERLENDIRMENIZE YARDIMCI OLUJAKTIR BU FILM KESINLIKLE ZAMAN KAYBI DILDIR IKI WARSIN NICO EHE:d

wolfkingdom
02 Ekim 2009 - 14:00

Fılmı begendım arkadaslar..sıkılmadan ızlenebılır..

samet samsun
03 Ekim 2009 - 04:02

film iyi değil başlarda bağlıyor ama sonu ile başı ne alaka dedirtti kurgu sıgır cage yi kutlamak lazım herzamanki gibi… tavsiyem zamanınızı boşa harcamayın…

fatma
04 Ekim 2009 - 02:01

harika bir filmdi ikinci kez izleyişim tekrarda izlerim herhalde

akuma
06 Ekim 2009 - 00:14

bu ne saçma filmdi böyle. nikılısa yakıştıramadım.

ali
10 Ekim 2009 - 02:08

süper bi film kesinlikle izlenmesi gerekir arkadaşlar ilk defa bi filme yorum yazıyorum yani boşa yazdığımı düşünmüyorum iyi seyirler bukadar kasıldığım bi film görmedim daha önce…….

savaş
11 Ekim 2009 - 17:44

bu fılmı cok beyendım herkese tavsıye ederrım

ayse
11 Ekim 2009 - 22:24

süper bir flimdi ben her flime bu övgüyü ypmam çok iyi bir flim eleştirmeni oldugumu
düşünüyorum .nacizane olarak .izleyin sonu çok güzel flim çok ilginçti böyle bir son beklemiyordum . finalde duysusallık ve dram son saffadaydı. boşa zaman harcadım mı dersek bunu düşünmüyorum. nikilıs keyç çok güzel ve akılda kalır bir rol sergilemiş….

ayhan
12 Ekim 2009 - 17:05

nicolas cage nin oyunculuguna diyecek yok tüm filmleride güzeldir ama bende oyumu burada TIRT tan yana kullanıyorum. mantık çerçevesinde olmayan sallama bir film bence..

ayse gül
13 Ekim 2009 - 17:25

çok merak ediyorum.Bu film hakkında sonu saçma diyen arkadaşlar acaba sizin mantık anlayışınız nedir? Dünya bu,neyin ne olduğunu sonun nasıl olduğunu kimse bilemez.Belki bu film gibi bir son bekliyor bizi belkide hiç bir son beklemiyor.Kısacası dünya üzerinde yaşayacağımız sonu kimse bilemez.Neyse film sürükleyici senaryoda çok güzel bana saçma gelmedi çünkü böyle şeylerin olucağına inanan biriyim. Saygılar…

amon RA
14 Ekim 2009 - 02:11

Film konu itibari ile klasik ABD veryasyonu dünyanın sonu filan sadece burda olaya birazda hristiyanlık inançlarını iyice sokuşturmuşlar. İzlemeye değer bir film ama yinede site sahiplerine teşekkürler.

senol
14 Ekim 2009 - 23:41

Biraz olgun yaştakiler için 10 numara bir film seyretmenizi şiddetle tavsiye ederim…

duygusuuz
15 Ekim 2009 - 12:22

bence güzel bir filmdi tavsiye edrim izleyin

çağatay
16 Ekim 2009 - 08:26

Çok güzel bir film.Arşiv niteliği taşıyor hatta.Sevgili samet filmin başı ile sonu arasında bağlantı kuramadığnı ve bu nedenle de film in saçma olduğunu savunmuş.Hayır saçma değil.Finmin son sahnesini hatırlarsanız iki çocuk sarı bir tarlada büyük bir çınar ağacına doğru koşuyorlar.Bu büyük çınar ağacı incil de geçen “koca çınar ağacı”dır.Yani yine her zaman olduğu gibi bu film de de aşırı derece ama izleyiciye hiçte hissettirmeden büyük bir hristiyanlık propagandası yapılmıştır.Hoş,başarılı ve dediğim gibi arşiv niteliği taşıyan bir film gerçekten.İyi seyirler…

yorgun41
17 Ekim 2009 - 01:45

super bır fıl ızlemeyen toptur bene toplarıda sevmem :DDDD

serap
18 Ekim 2009 - 00:04

ben bu flme resmen bayldm…kesnlkle ızleyn ..boşuna 8.4 almamş… mhtesemdii..

bora
18 Ekim 2009 - 20:18

güzel filmdi izlemenizi tavsiye ederim teşekkür

rıdvan
19 Ekim 2009 - 00:50

Nicolas Cage’in bu filmde iyi oynamış ama onu bu filmde yeri yktu bnce sacma çok caçma zamanınıza harcamıyın derim ;)

bluebasket
22 Ekim 2009 - 22:10

2012 kıyameti. maya takviminin sonu yada 6. boyuta geçiş hikayelerinden haberdar olanlar için tamamen tanıdık bir senaryo güneşteki patlamalar elektromanyetik hiçbir aletin çalışmayacak olması uzaylıların gelişi telepeti ile iletişim 3. gözümüzün açılıcak olması…vs. bekleyelim görelim ama umarım hepsi gerçekten te senaryodan yada saçma kehanetlerden öteye gitmez

seqret
26 Ekim 2009 - 21:06

Güzel bir filmdi. Herkesin izlemesini tavsiye ederim…

by_pass
27 Ekim 2009 - 04:46

güzel bir gerilim olmuş ama sonucu çok biçimsiz,yinede izlenmeye değer

hakan
28 Ekim 2009 - 23:09

mükemmel hatta süper ötesi bir film son zamanlarda izlediğim en iyisi diye bilirim

fatih aslan
30 Ekim 2009 - 12:30

bence super bir filmdi aslında bir bakıma sacma yaklaşılmamıs ben çok beğendim tavsiye ederım

filmkolik
01 Kasım 2009 - 01:30

filmde çocuklar nereye gittiler ace? bileniniz varmı?:D dünyaya format mı attılar anlamadım ki:) ne kadar sonunu anlamasamda güzel filmdi…

kadir
07 Kasım 2009 - 05:12

cage in filmi deildi bu keske o oynamasaydı.filme gelınce ole aman aman bı fılm deıl izlenebılır.

alapau
07 Kasım 2009 - 07:48

Elin Gavuru Yapıyo aga!…. Yok Böle bi Film ya….

sob
08 Kasım 2009 - 03:32

Şu beğenmeyenler daha ne isterler ki gayet güzel bir film işte…Tavsiye ederim arkadaşlar.Emek için de teşekkürler…

murat
11 Kasım 2009 - 11:27

filmin anlatimi biraz daha güçlendirilebilirdi aslinda..sonuçta tüm dünyayi kapsıyan bir olay..yani diğer ülkelerdeki kaos durumları felan gösterilebilirdi.sanki kıyamet sadece amerika kıtasında kopuyor gibi olmuş:)birde şuna dikkat ettim filmin giriş gelişme sonuç bölümü çokda birbiriyle bağıntılı değil.film korku gerilim başladı.bir an polisiye gibi oldu..sonlara doğru aksiyon oldu..ama yinede izlerken nicholas gace sayesinde zevk aldım..paylaşan arkadaşlara teşekkürler

Mehdi
20 Kasım 2009 - 18:05

21.12.2012 Cuma

nur
24 Kasım 2009 - 18:01

film süper tavsiye ederim

bilal
26 Kasım 2009 - 19:08

uzun zamandır izlediğim mükemel filmlerden birisi.. tavsiye ediyorum. ayrıca tavsiye ettğim bütün arkadaşlarımda çok beğendi burada beğenmeyen arkadaşların vasıflarını ve beklentilerini merak ediyorum.. ne umdularda ne buldular acaba:)))

vanly
01 Aralık 2009 - 22:45

Harßi GüSeL

gülay
05 Aralık 2009 - 21:59

yaa allah aşkına buu bayıldım cok super diyen arkadaşlar hayatında ilk kezmi flim izlemişler resmen başka flimlerden alıntı berbat bir şekilde kopya alınmış bence zaman kaybı bazılarına gora degil ama super bir flimde degil yaaniii paylaşım için siteye tşk.

Lucas HSYN Toronto
06 Aralık 2009 - 02:02

Film 90 dakikalık periyot boyunca izlenmeye değerdi fakat sonlara yaklaştıkça gerçekten filmin tadı kaçtı İMDB puanının kırılmasıda son bölümden kaynaklanıyor zaman harcamak istiyorsanız başka bir film seçin..

ceyhun
09 Aralık 2009 - 05:28

sıkılmadan İzledim heleki sabahın 4 ünde başlayıp 5.15 de bitmesine rağmen. Ben sahsen tawsiye ederim. Sürükleyicii

furkan
12 Aralık 2009 - 18:16

Bncede çK gZel BiŞey HerKeSe TaVsİye edeRİm

cennet
19 Aralık 2009 - 14:45

güzeldi.dünyanın var oluşu ve kıyamet düşüncesine farklı yaklaşılmış.izledikten sonra “neden olmasın”dedirtiyor.

Mehmet Ali
06 Ocak 2010 - 03:33

Bence izlemeyin saçmalık tamamen böle bişi olamaz olmaz asla. Müslümanlığa karşı yapılmış bir film. Bu yönlerini geçsek bile film olarak da izlemeye gerek yok. başlarda heycanlıydı hiç güzel bitmedi. Nicolas warsa iyidir izliyelim dedik ama pişman olduk

murat
12 Ocak 2010 - 02:11

cok basıt bı fılm hıc bı anlamı yok yanı bosa goz yormak

cemcem
14 Ocak 2010 - 23:53

bence kötü yapılan yorumların filmden bişey anlamadıklarını düşünüyorum tek kelimeyle harikaydı!

_rapçi_
16 Ocak 2010 - 17:29

harika bir film tek kelimeyle.. izlenilmeli ;)

beğenmeyen arkadaslarada da anlam veremedim acıkcası bu filme kötü diyolarsa bişi anladıklarını sanmıyorum ;)

xx
19 Ocak 2010 - 11:58

tarık bey beğenmiyosanız siz bi film yapında görelim

reyhan
26 Ocak 2010 - 00:58

hiç izleyip zaman kaybetmenize gerek yok biz fazlsıyla kaybettik umduğunuz hiç bişeyi bulamadık eminim sizin içinde aynısı olur

zaid
31 Ocak 2010 - 03:27

Kusursuz bir flim Hella olsun

tufan
31 Ocak 2010 - 18:04

beş para etmez

zeus-altar
13 Şubat 2010 - 20:34

film genel anlamda iyiydi.Fakat seneryoda bir kaos vardı.Nicolas cage iyi performans sergilediği bir film.Son sahneler ise kelimenin tam anlamıyla mükemmeldi.TŞK elinize sağlık***

zeus-altar
13 Şubat 2010 - 20:37

Son cümlemde bizlere* ölen insanın kıyamı kopmuştur*

.
14 Şubat 2010 - 23:50

Gerçekten hoş bir filmdi.Bazı saygısız izleyiciler saçma sapan yorumlar yapmışlar ve diğer izleyicilerin alını alıyor.AYIP örn:(çok basit bir filmdi,vakit kaybıydı vs…)tamamen haksızlık!.

-----------zxy-----------------
18 Şubat 2010 - 00:51

yorumsuzz izleyin anlıycksınız

kenan mirbey
18 Şubat 2010 - 20:45

harika bir flim tavsiye ederim…

cuneyt
09 Mart 2010 - 23:09

emeginize tskler

kaan
02 Nisan 2010 - 04:17

güzel bir film tawsiye ederimm

harun
08 Nisan 2010 - 01:57

tek kelime ile mükemmel…

harami
20 Nisan 2010 - 02:26

Arkadaşlar, nasıl film seyrediyorsunuz? Bu filmde hristiyanlık probagandası felan yapılmıyor.Aksine yaratıcılarımızın uzaylılar olduğu söyleniyor. Filmin sonunda insan ırkı tam manasıyla yok olmasın diye çeşitli yerlerden kız ve erkek çocuklar alınıp dünya vari başka bir gezegene (filimde cennet olarak tasvir edilen başka bir gezegene) bırakılıyor. Dünya eski haline gelince tekrar dünyaya aynı şekilde bırakılacaklar (ademin cennetten kovulması hikayesi) senoryo gayet mantıklı geldi bana…..

Bella
01 Mayıs 2010 - 18:44

bence dünyanın en güzel filmelerinden bir tanesi harika bence çok güzell muhteşemm bayılıyorum hastasıyım bu filmin uzaylılarında kötü filan olduundan bahsedilmiyorr çook güzell

volkan
03 Mayıs 2010 - 03:51

şunu söyleyeyi film inanılmaz güzel vee etkileyici hareketli sehneleri çok güzel izlemezseniz çok şey kaybedersiniz görüntü olarak da güzel izleyin keyfine varın derim…

dan13l
08 Mayıs 2010 - 04:02

bir kaç sahne haricinde durağan olmasına karşın olağanüstü sürükleyici bi film bence puanını hak ediyor.

ayşe yılmaz
15 Mayıs 2010 - 22:56

görüntü kalitesi iyi değildi ancak film gerçekten izlenmeye değer

kaan
19 Mayıs 2010 - 01:17

uzaylıları nerden çıkardınız arkadaşlar? gerçi herkes farklı yorumlar izlediği filmi ama bence onlar uzaylı değil melekti. o şekilde tasvir edilmiş filmde bence. çocukları alan melek sayısının da 4 olması bence manidardı..

bloodangel
21 Mayıs 2010 - 04:21

nasıl flim izliyorsunuz alakasızlar…uzaylıymış kaan isimli arkadaş emın olmayarak belirtmiş ama ben net belirtiyorum uzaylı hastası arkadaşlarım bu flim uzaylılarla alakalı değil ok… o gördükleriniz melek seçilmiş olanları alıp yenıden başlangıç için cennet bahçesine bırakıyorlar yorum yapmadan önce flimi araştırın…kamera arkası çekimlerde herşey net hikayeside..hemen sallamayın kalitesiz yorumlar izlenmesı gereken flimleri bile sayenizde yorumlara bakıp flim izleyenlere engel…..

zerre
22 Mayıs 2010 - 18:58

mükemmel denecek bir film değil. bazı sahneler çok drama tadında olmuş. klişe hareketler sözle vs. filmin sonuna glindiğinde vay be dedirtmiyor bence. daha iyi olabilirdi.

reis
07 Haziran 2010 - 02:35

bence de güzel olmuş; bu son değil derken islamiyetten alıntı yapmışlar

redere
07 Haziran 2010 - 20:51

idare eder benım için.

kayakalecik
23 Temmuz 2010 - 19:07

harika bir flim di teşekkürler.

cevdet berkay
25 Temmuz 2010 - 22:34

bazı sahneleri gereksiz uzun tutmuşlar yinede güzel bir film

iki arkadaşş
30 Temmuz 2010 - 23:43

küçk oldugumuz için biraz korktuk ama filmin sonu harikaydıı.! sürükleyici bir film.heyecanlıydı.en azından filmin bir amacı vrdı.

onur
11 Ağustos 2010 - 19:09

açıkçası filmin başında olayların bu şekilde gelişebiliceğini hiç düşünmemiştim aslında doruyu sölemek gerekirse film beni ve bütün izleyenleri korkutmuş olmalı çünkü filmin çoğu yeri gerçek olacak şeyler filmdede bu şekilde karşıma çıkması açıkçası herkesi korkutmuş olmalı
ama bu son olmıycak

isimsiz
13 Ağustos 2010 - 22:06

bençe çok güzel bir bilim kurgu filmi harika bir film herkez e tavsiye ederim

can
18 Ağustos 2010 - 20:12

olagan ustu bir filmi arkadaslar

ghost
28 Ağustos 2010 - 15:57

Film çok güzel ve başarıydı, teşekkür ederim….

KIYAMETTE KİMSE SEÇİLMEYECEK, ÖLÜM TÜM CANLILARA UĞRAYACAK…

ALLAH SONUMUZU HAYIREYLESİN…………..

kehkesan
01 Eylül 2010 - 02:30

hastayım bu gavur milletine çocuğuda bir kendie bir bilmediğin bi alemden çocukarını almaya geliyolar ver gitsin çocuklara nedemeli başta ne ana var ne baba tavşan almışlar geziyolar:) alanında belki güzel film ama kendimizi birden onların yerine koydum çocukların yerinede kendi çocuklarımızı dehşet olurdu:).) izleyin tavsiye ederim…

ilyas çakmak
02 Eylül 2010 - 16:42

güzel bi film ama ürkütücü sadece film olarak görmek lazım değişik inançladan alıntı yapılmış islami bi tema göremedim son kısımdaki yasak meyve diğer dinlerdede var

SüLeymaN
12 Eylül 2010 - 11:58

ArkadaşLar Bu flimde Adamın Kafası Kopuyor HeraLde

Mustafa TURGUT
19 Eylül 2010 - 22:41

Arkadaşlar mükemmel anlayışınıza hayranım.
Bu neydi yaaaaa.
Başı sonu tutarsız, bilim kurgu desen, değil. Fantastik desen değil.
Zaten Nicolas’ın savaş tanrısı hariç hiçbir filmini beğenmedim.
Saat oldu 22:30. Şunu seyredeceğine bir cüz kur’an okumuştum.

günel
12 Ekim 2010 - 21:10

ne deyim ki ”nıcholas cage” ve gerçekten güzel bir konu muhteşem bir film ii bir ders ne yaparsan yap hesabı bi gün verilir. belki böyle belkide başka şekilde ama o gün geldiğinde o gezegene veya nereye ise gidenlerden oluruz…..

Genco
16 Ekim 2010 - 04:10

uzaylılar eğer gerçekten Dünyayı oluşturup insanları denek gibi kullanıyorlarsa.. kendileri neden bu evrende yada herhangi bir gezegende yaşıyorlar.. Eger onlar tanrıysa bukadar aciz olduklari için ben tapmaz ve inanmazdım.. Tanrının muhteşem olmasındaki temel imkansız ve herşeyin sahibi, erişilmezliği, kendini asla tekrar etmeyen tek varlık olmasıdır.

baran
31 Ekim 2010 - 21:16

çok güzel

belit
13 Kasım 2010 - 02:45

beğenmeyen arkadaşlar ne bekliyorlar acaba?izlediğim en güzel filmdi,daha ne olabilirki anlamıyorum yani,beğenmeyenler daha iyi bir film söyleyebilir mi,yada daha iyisini onlardan bekliyoruz artık!

ösgee
20 Kasım 2010 - 21:51

değişik ve beklenmedik bi sondu

MeSuT
27 Kasım 2010 - 18:16

Süper Bi Film Ama Ben Bu Filmi Profesör Ve Tanındıklarının Da Kurtuluşuyla Bitirirdim İzlerken Kaptırdım Kendimi Süperr Bi Filmmm :))))))))

MeSuT
27 Kasım 2010 - 18:17

Süper Bi Film Ama Ben Bu Filmi Profesör Ve Tanındıklarının Da Kurtuluşuyla Bitirirdim İzlerken Kaptırdım Kendimi Süperr Bi Filmmm

Sana da katılıyorum ösgee

ela
09 Ocak 2011 - 06:39

bnce süper bir film innanılmaz ötesi çok güzel 4. ye izliyorum hiç sıkılmıyorum :):)

tuba
12 Ocak 2011 - 03:59

muhteşem bir film izlemeyen çok şey kaçırmış demektir.. şiddetle tavsiye ederim…

sinan özbaş
14 Ocak 2011 - 19:02

bence tek kelime ile mükemmele ve bu film fox tada çıkacak

DUYGULARINI ÖNEMSEYEN BİRİ
16 Ocak 2011 - 15:15

Çok acıcklı ve güzel ama ben ağladığım için tavsiye edemem.Oh… adam ve Dünya canını kurtarmaya çalışırken
çocuklar el bebek gül bebekler.nerde bu dünyanın adaleti.ADAM VE ÇOCUKLARIN CANICEH

karacellat
16 Ocak 2011 - 15:19

bence sonu güzel değil daha iyi olabilirdi cennette falan benzetiyorlar olayları insanları meleklere yanlış bunlar…

oktay
16 Ocak 2011 - 15:39

tek qelimeyle sper ama birazda qorqunç

aybike
16 Ocak 2011 - 16:04

mukemmel bi film ya mukemmel bakıldımxd

melisa suvari
16 Ocak 2011 - 19:52

Çok güzeldi.Fakat korkunçtu. Bu yüzden 18 yaş üzeri.

ilhan
16 Ocak 2011 - 21:56

harıka bir film

mehmet
21 Ocak 2011 - 17:30

harita bir film filmin heryeri her sahnesi harika ama son böyle olmayabilirdi

başak
21 Ocak 2011 - 21:01

biraz korkmama rağmen süperdi xD

esra
21 Ocak 2011 - 23:09

güzel bir film. bence sonu saçma olmus yanı bıldıgın cennete benzetmişler. kıyamet geldiğinde butun insan oglu ölücek. burada ise dünyadan 2 kişi alınıyo baska gezegene konuyo. ve onlar uzaylı. melek değil. saçmalamayın yani kimse meleklerin neye benzedıgını bılmıyo. orada melekse onların rolu aşırı saçma olmus demektır. ama filmin konusu guzel begendım.

fatih duyar
27 Ocak 2011 - 02:34

arkadaşlar filmde melek falan yok adamlar uzay gemisiyle geliyor . ciğerleri beyinleri belli oluyor . atmosferden çıkana kadar yavaş bi şekilde gidiyorlar sonra roketleyip kayboluyorlar. yani nasıl bunlara melek diyorsunuz anlamıyorum.
filmin sonunu beğenmeyen çok ama işin içine uzaylı katmışlar yani bu durumda uzaylıların bizi izlediği kaos anlarında müdahale ettikleri konusunu işlemişler. zaten uzaylı konusunda dünyadaki en ünlü araştırmacıların ortak düşüncesi de bu yani sonunu iyi bağlamışlar .
birde cennet hikayesini nerden çıkartıyorsunuz.
dünyanın yaşam koşullarıyla aynı bir gezegene bırakılıyorlar sadece
bizde zaten kendi inancımıza göre bu dünyaya bırakılmadık mı ? doğaya bakın en uyumsuz canlı insan!!!

cagri
19 Şubat 2011 - 05:41

güzel film emeğinizze sağlık

hüseyin
01 Mart 2011 - 20:19

cok guzel Bır Fılım ya bayıldım arkadaslarıma tavsıye etdicem ıyı SeyirLeR ArKAdaSLaR

nejat.K
06 Mart 2011 - 00:58

mukemmel bi film ya bakıldım gerçekten olan üstü bir film emeyinize sağlık tşkler böyle bir film seyrettirdiğiniz için

mert
08 Mart 2011 - 16:31

çok sürükleyici bi filimdi tek kelimeyle mükkemmel…

süleyman
15 Mart 2011 - 16:46

hadi ya bundan daha güzel bir sürü film var bence..

emre
19 Mart 2011 - 10:09

dünyanın en iyi filimi olmalı :KEHANET: VALLAHA

ahmet gündüz
20 Mart 2011 - 18:03

süper bir filim emeği geçenlere teşekkür

nesli
08 Nisan 2011 - 23:08

mükemmel bayıldım bu filme ..

Ellian
11 Nisan 2011 - 02:07

Nicholas Cage yüzümü asla kara çıkarmıyor :) Bütün filmeleri şahane! Şu uzaylı konusuna ben de değinmeden geçemiyeceğim. Baksanıza neler demişler; uzaylı onlar beyinleri görünüyor ve uzay gemileri var diye bir de utanmadan azarlamışlar. Hayatlarında hiç görmedikleri hatta var olmayan efsaneyi savunmuşlar. Bir de melekler, elbette onları da hiç görmedik ancak var olduğunu biliyoruz en azından. Sadede gelecek olursak, adamlar melekleri filmde nasıl yorumlayacaklarını sana mı soracak bre fani :) Sanki filmi kendi yazmış da savunuyor utanmadan cehalet örnekleri. Zira eleştriler, yorumlar, perde arkaları araştırılmadan yorum yapmaya kalkınca anlaşıldığı gibi daha izlediği filmi anlayamadıkları ortaya çıkmış. Gerçekte olanlar, inançlar ve hayal gücünün sınır tanımaz yanıyla ortaya çıkan bu film gerçekten tadı damaklarda bırakacak cinsten :)

yoglusist
11 Nisan 2011 - 02:09

Gerçekte olanlar, inançlar ve hayal gücünün sınır tanımaz yanıyla ortaya çıkan bu film gerçekten tadı damaklarda bırakacak cinsten :)

beyaz
13 Nisan 2011 - 21:18

bu flime bayıldıysanız hiç flim izlememişsiniz :)==)))

Batema
14 Nisan 2011 - 03:14

Öncelikle herkese iyi seyirler dilerim izleyecek olan arkadaşlar için.Filme gelirsek, her türlü filmi izleyen bir izleyici olarak muhtesem bir bilim kurgu filmi olmuş.Korku yada gerilim sevenler belki hoşlanmayabilir ama filmi izlemeden önce önyargılı davranmamalı ve senaryoyu ve anlatılmak istenileni anlamaya çalışmalıyız.Evet birgün kıyamet gelicek ve evet geleceği görebilen insanlarında olabileceğini düşünüyorum ama böyle insanlar varsa da toplum tarafından dışlanmaktalar peki neden? İnsan oğlu siyah yada beyaz iyi yada kötü farketmez farklı şeylere inanabilir ve inandıgı şeyler için mücadele eder. Tüm insanlar belli inançlara sahip oldukları için farklı inanç taşıyan insanları kötüler ve dışlar.Bu yüzden hiç zaman geleceği göremiyeceğiz ve görebilen insanlar varsada inanmayacağız.Sözün kısası filmi sadece izlemek için izlemeyelim biraz dikkat ve saygı ile yaklaşıp verdiği mesajı anlamaya çalışalım….

KaRa
20 Nisan 2011 - 22:24

Film bence fazla iyide değil fazla kötüde.Ama Nicolas Cage’den daha iyi bir şey beklerdim.

fatşir
28 Nisan 2011 - 20:24

çok gzl bir filmdi arkadaşımla saatlerce izledik ve ikimizde çook beğendikbitişi çok gzldi …:)

cobanyildizi
06 Mayıs 2011 - 13:22

off bune ya.. ne filmdi biraz bizim gerceklerle uyusuyordu begendim :)

poyraz
17 Mayıs 2011 - 01:23

olamaz mı olabilir:)

kar beyaz
17 Mayıs 2011 - 08:47

tek kelime ile süper

kar beyaz
17 Mayıs 2011 - 17:36

süper

obiwan
18 Mayıs 2011 - 00:27

fılm gercekten super yukarıdakı yorumları okudum cok hayal perest ıonsan varmıs memlekette sacma sapan yorum yapmayı bırakın sadece fılmı begenıp begenmedıgınızı yazın yeter

şakir
18 Mayıs 2011 - 14:18

kıyameti böyle göstermmişler :S herkesin sonu olacak seçilmiş yok. müslüman olmayanlar bu şekilde filmler yapabiliyor.

ismail
18 Mayıs 2011 - 15:54

arkadaşlar buraya bakarsak güzel ve kızda olan zekayla adamdaki zeka aynı kız çok zor ama bulunabilcek bir bulmaca yaptı bunuda o adam çözüyor böyle şeylerle azcık örnek alıp düşünüp dikkatlice bişeyi anlamaya çalışmak için böyle bilim kurgu filmleri izlemekten çekilmeyin evet ilk başları korkunç gözüküyor ama ii izlemeden karar vemeyin

osman ateş
18 Mayıs 2011 - 16:24

bence cok duygulu biti adm cocugunu kaybetice üzldü

ayhan yalcin
19 Mayıs 2011 - 22:11

filmi çok beyendim kız nasıl tahmin ediyor şaşırdım vallahi

asaf
20 Mayıs 2011 - 10:37

gerçekten güzeldi sonunnu tam anlamadım ama hayalgücü sınırsız bu filmi4. üzlemem ve hala aklımdan çıkmıyor.

aydın
20 Mayıs 2011 - 15:57

arkadaşlar kız tahmin etmiyor adamlar kızın kulağına fısıldıyor film ilk çıktığında Alex Proyas
söylemişti.Onlar iyi kimseler gibi birşey

akif
12 Eylül 2011 - 01:33

çok güzel bir film, seyretmenizi kesinlikle tavsiye ederim.

ßURAK
12 Kasım 2011 - 15:53

MÜTİŞ FİLİM YHA :)

teuta
25 Kasım 2011 - 15:05

cok cokk guzel bir film.harika,muhtesemm

eylül
16 Ocak 2012 - 10:26

süper bir film elbet bir gün bizim dünyamızda da kıyamet olacak ya bugün yada yarın

hamza
09 Mart 2012 - 15:31

çok güzel film ve ders alınacak bir film

ahmet
27 Mart 2012 - 17:55

allahım herseyın hayırlısını versın olumun bıle

:P
25 Nisan 2012 - 20:45

part 7 açılmıyoo, lanet girsin!! :D

:P
25 Nisan 2012 - 20:52

evet, part 7 diye bişi yokmuş zaten. sonunda açıldı, o da oyunculardı :D

Etiketler :
Sayfalar
Film Arama
Facebookta Bizi Beğen
Google Plus Bizi Takip Et
Reklam
Film Kategorileri
Sidebar 250x250 Reklam Kodu 2
Sol Kayan Reklam Kodu 120x600
Sağ Kayan Reklam Kodu 120x600

Film izle