Reklam yükleniyor, lütfen bekleyiniz...
Reklamı Geç »
Joshua film izle
IMDb: 5,9 Türkçe Dublaj
Puanı:5.9/10 imdb oyları:6.0/10 Yapım:2007 ABD Tür:Dram, Gerilim, Psikolojik Yönetmen:George Ratliff Süre:1 saat 45 dakika Başrollerdeki Oyuncularımız:Sam Rockwell, Vera Farmiga, Dallas Roberts, Michael McKean, Celia Weston. Mutlu bir çiftin bekleyişleri ardından erkek bir bebek sahibi olurlar adını Joshua(Sam Rockwell) koyarlar. Çocuk o kadar zekidir ki hem kendi akranları hemde çevresindeki bi çok kişiden daha zekidir. Joshua 9 yaşına geldiğinde kendisine bir kız kardeş gelmiştir ve Joshua artık ailesinin kendisini sevmediğini düşünerek kardeşine zarar vermeye başlar tabi ki anne ve babasının kız çocuğuna olan ilgileri daha çok kin duymasına sebep olur ve bunun sonucunu tüm ailesine çektirmek ister. Gerilim dolu kaliteli bir yapım.
×

Sorun Bildir

(sadece moderasyon tarafından görünecektir)

Video açılmıyor
Altyazı senkron sorunu
Ses ve ağız hareketleri uyumsuz
Diğer

Lütfen sayfada karşılaştığınız sorunları yazın.
Sorun giderildiğinde size belirttiğiniz e-posta adresinden geri dönüş yapılacaktır.

Facebook Yorum

Son Yorumlar

  1. dilocuk

    türünde iyi bir film.ben bu tarzı seviyorum.orphan yani evdeki yabancı yı da öneririm.

  2. Tony Montana

    güzel bir film

  3. selinANGEL

    güzel film beğendim evdeki düşmana benziyor

  4. Nügü

    kötü olmuş.. Sonuç yok bu filmde

  5. murat

    farklı bi tarz

  6. batu

    bu tarz filmlerde orphan ustune yok bence ızlemeyen ızlesın onerrım

  7. ezgiii

    süpedi ama çocuğu kim suistima ediyodu anlayamadım walla. xD.

  8. ilde

    cokk gerildimm

  9. sez

    @Nügü
    film güzel fakat sonuç yok anne ve babaların dikkate alması geren herşey aanlatılmış bence

  10. özlem

    ii bi son olsaydı güzel olurdu çünkü bence bi son yok yarım kalmış die düşünüorum o yüzden pek beğenmedim anlamsızdı…

  11. ahmet

    guzel

  12. ansizin

    yavaş akıyor… sonunda bişey bekliyorsun ama.. sonuçta da birşey yok…
    sinirlere kalmak için ideal bir film… vakit harcamayın derim.. sonunu bile bağlayamamışlar… cıkkk! olmamış…

  13. bn dyg'

    evdeki düşmana çok benziyo ama sonunda bişiler beklıosun aceba ne olucak dıe merak edıyosun ama snu yok hehe :)

  14. kuş lokumu

    çok farklı

  15. esra

    film gerçekten de çok berbattı inanılmaz yavaş akıyor insanı sıkıyor hiç beğenmedim kardeşim de beğenmedi bana kızdı niye böyle kötü film seçiyorsun diye :)) kimseye önermiyorum ayrıca arkadaşların bir kısmının dediği gibi filmde bir son yok…

  16. Itdontcareyou.

    Çocuğu kim suistimaL ediomuş anLayamadım .s

  17. deniz murat

    ben bir resim öğretmeniyim çocuğunuzun resimlerini dikkatte alın onlar gerçekleşebilir…. psikolojinin alt gerçeğidir. çocuğunresimlerinde kırmızı hakimdi kırmızı saldırganlığı temsil eder .. çok güzel bir filmdi

  18. uyuz

    UYUZ OLMAMAK İÇİN İZLEMİYORUM ANSİZİNİN ÖNERİSİNE UYUYORUM

  19. şafak

    ha bişe oldu ha olcak derken film biitti… hiçbişe de olmadı emeğe saygı ama beğenmedim teşekkürler

  20. tuğçe

    hiç vakit kaybetmeyin bu filmle derim.. çok yavaş gelişio bi atraksiyon yok. çok monoton ve sonunda da birşey anlamıyorsunuz.. vakit harcadığım için gerçekten pişmanım..

  21. meryem

    ÇOCUK ZEKASIYLA HERKEZİ ALT ETTİ,YETMEZMİ.DEVAMI GELİR BU FİLM in

  22. hmm

    yorumlar sayesinde hiç bir film izleyemiyorum.yorumları okuyunca filme başlr başlamz kötü bir film olduğunu düşünüyorum… gerçekten filmden anlayanlar yorum yapsın… buda zor sanırım anlayanda,anlamaynda yorum yapıyoo..

  23. edamelıs

    yha sana gerçekten katılıyorum nedir bu bütün filmlerdemi iğrenç yarım saattir film arıorum ama yorumlar psikolojik olarak etkiliyor hiç bişey izleyemedim

  24. nural

    gayet kaliteli ve başarılı bir yapımdı. siteye teşekkürler.

  25. harun

    boşa zaman kaybı izlemenizi tavsiye etmem ….

  26. nese

    bence bu kadar karamsar olmayın yorumlarınız yuznden flm ızlıyemyorumm …:((((we bence bu guzel fılmdıı…:)

  27. Kadir & Büşra

    Film İyi Başlıyo SürükLeyicide Ama Bir Sonunun oLmayışı Bizi HayaL KırıkLığına Uğrattı Doğrrusu…

  28. erdem çolak

    YA FİLMİN ADINA BAKINCA Bİ GİZEM VAR ZENNETTİM. GİDEN BİR SAATİME AĞLIYORUM…

  29. meryem

    sonu çok ama çok saçma bitti, yalnz bu çocuk herkesi delirtir yhaa psikopatt :D

  30. umut

    abi çocuğu vaftiz etmezsen yemini suyunu vermezsen olacağı bu.. bi de 2. kez kusmasını bekledik olmadı. tavan arasından gelen gizemli seslerin de cevabı yok. sonu da müthiş. hiç kimseye tavsiye etmiyorum. ayağınıza sağlık!!

  31. mücahit

    öncelikle filmi olumsuz yönde eleştirenleri anlamıyorum.film gerçekten mükemmeldi.siz hiç bi şey anlamamışsınız.özellikle çocuğun olayını anlamak için müslüman olmak lazım.

  32. nazan

    filmdeki kopukluk sinir etti. gerilm neresinde filmin ben nasıl es geçtim.çocukta tam dayaklıktı yani

  33. nazan

    bide son sahnelerde adamların evi toplarken yatagın altındaki eldiven gibi şeyde neydi biri aydınlatsın beni

  34. zizi

    walla aslında konu güzel
    fakat film konuyu teğet geçiyor…
    ne çocuğa ne ebeveynlere odaklanabiliyor.

    ortada sallandı…

  35. sevinç

    başının ağrımasını istiyorsan izle! çok yavaş çok karanlık çok kopuk…

  36. Sercan

    Film sonundaki şarkının ismini bilen warmi acaba ?

  37. mstftm

    film qüsel qidiordu fakat sonunda hayal kırıklıqına uqradım çok saçma ve nedensiz bitti.
    Bu arada orphan evdeki yabancı deqil evdeki düşman olması qerekiyor sanırım yanlış yazılmış.

  38. hakan

    çocuğun karı ne şimdi ortada mal gıbı kaldı bır sey anlamadım anlayanlar anlamayanlara anlatsın:D

  39. hakan

    bu fılme gıden 2 saatıme yanarım ıyı kı para werıp ızlememsım fılm izlemekten soğudum

  40. free13

    Güzel bir film çocuğu suistimal eden yok çocuk hasta

  41. tuana

    Bu film evdeki yabancının ilk bölümü gibi :D:D: yada versiyonu bu film’i beyenenler evdeki yabancı (orphan) izlesin ona bayılıcaksınız film için tşkürler iyi seyirler…s.f