Reklam yükleniyor, lütfen bekleyiniz...
Reklamı Geç »
×

Sorun Bildir

(sadece moderasyon tarafından görünecektir)

Video açılmıyor
Altyazı senkron sorunu
Ses ve ağız hareketleri uyumsuz
Diğer

Lütfen sayfada karşılaştığınız sorunları yazın.
Sorun giderildiğinde size belirttiğiniz e-posta adresinden geri dönüş yapılacaktır.

Facebook Yorum

Son Yorumlar

Spoiler Ekle

Geri Bildirim / Geri İzlemeler

  1. Hostel 1 Otel 1 filmi izle | Film izle - 05 Temmuz 2009

    […] birini devamlı kapalı tutmanızı sağlayan vahşet sahneleri içeren bir film. Filmin 2. serisiyle heyacan daha da artıyor. @ http://www.indirmedennfilmizle.net Author: admin Categories: […]

  2. Hostel 1 Otel 1 filmi izle | Sinema Film izle - 03 Eylül 2010

    […] birini devamlı kapalı tutmanızı sağlayan vahşet sahneleri içeren bir film.Filmin 2. serisiyle heyacan daha da […]

  1. zelişş

    ya 1.si güselde ben 2.sini pek beğenmedim… teksın mıydı neydi o çocuğada bittim yaww… ölünce üsüldüm:(((

  2. mehmet

    adamın çükünü kopardı adamımmmm harikaydı kendimden geçtim süperrdiii :D:ASdagfjas deli oldum burda :D

  3. bilge(i)

    cooooooooooook güzel olmus…. devamını beklerız

  4. kenan

    Bu film kesinlikle korku filmi değil bu filmi yazan senaristin kafasında bastırılmış bu tür sadistlikler var galiba

  5. aysel

    kesinlikle sadistlik olmalı iğrenç birşey bu hiç te hoş değildi….

  6. fero

    filmde basitlik var biraz zeka kahramanlık mücadele olmalı

  7. cengiz

    arkadaşlar ben filmlewrden fazla etkilenmem genellikle ama bu film piskolojimi bozdu rüyama bile 2 3 defa siz nasıl buldınunz acaba

  8. tülin

    fazlalığı gitti süperdi :DDD

  9. nilgül

    hostel 1 cok güzeldi hostel 2 daha iddalıydı lornanın ölüm sahnesi kötüydü hostel 3 gösterime girsin artık hotel 1 ve 2 yi izlemekten sıkıldım tanımadımız insanları hayatımıza almamalıyız yada herhangi biyerde tanıştığımız insanla macereaya atılmamalıyız bu film en büyük örnek bence

  10. derin

    inanılmaz derecede vahşet..ve böyle filmin senaryo gereği bile düşünülmesi akla gelebilmesi çok korkutucu..bu denli sadistlik ve vahşet kimseye gösterilmemeli çünkü dünya zaten çığırından çıkmış durumda..çok korkunç ve düşünülmesi bile idamlık dedirtecek bir film..sapıklık manyaklık sadistlik seviyosanız insanlıktan çıkmış hissediyorsanız kendinizi izleyin ama psikoloji bozmaya birebir diyebilirim ve kesinlikle yasaklanmalı bu gibi filmler çok tehlikeli..

  11. eksierik

    bu filmlerden cikarilacak ders neymis arkadaslar;iyi tanimadiginiz insanlara güvenmeyecek,güvenli olmayan bölgelere gitmeyeceksiniz:))dünyada her türlü psikopatlik var,ben tirstim valla :))

  12. Zorbey

    Bu filmin sadistçe ve psikopatça olduğunu düşünenlere sesleniyorum film gayet güzel şayet tarantinonun filmi evet filmi izlerken gerildik hepimiz çünkü filmin konusu gerilim ve Tarantino işi en iyi yapanlardan hatta en iyi yapan ayrıca 1. filmi sevipte 2. filmi sevmeyenler bu filmleri hiç izlemesinler bence çünkü 1. filmde pornografi daha ön safadaydı o yüzden 1. filmi beğenip 2. beğenmeyenlerden şüphe ederim 1. ve 2. çok güzeldi 3 ü bekliyoruz

  13. Devilßß

    Bu film çok güzle devamını bekleriz :):):)

  14. sefa

    abi bu çok korkunç bir flim yyyyyyyaaaaaaaaaaaa

  15. farabola_

    Ben harika buldum..Korku gerilim macera şiddet had safhada ..Yalnız her insan kaldıramaz izleyemez, eğer hassas ve kana tiksintiniz varsa bu filmi izlemekten kesinlikle kaçının.

  16. mustafa

    bence gereksiz bir film

  17. Jasmine*

    kadının kan banyosu çok etkileyiciydi fazla vahşet görüntüsü var çok güzel bir filmdi

  18. ugur

    buna güzel fim diyenlerle inşallah karşılaşmam :)

  19. hayret

    Bu ne biçim film yapanın” allah belasını versin” !!! inşallah testere ile kıyaslıyorlar hiç değilse onda bi mantık var

  20. NEDEN

    Bu ne biçim film yapanın” allah belasını versin” !!! inşallah Testere ile kıyaslıyorlar hiç değilse onda bi mantık var. Tvde gösterdiler izlemedim ve bu yorumu yazmak zorunda hissettim. İzlemeyin hiç gerek yok onca şey varken

  21. pisiko

    bunu yazan harbi gerçek bir pisikopat ve sapıklık seven biri

  22. sudenaz

    1 daha güzeldi 2ve 3 çok saçma