Reklam yükleniyor, lütfen bekleyiniz...
Reklamı Geç »
Hız Tutkunları – Torque izle
Türkçe Dublaj
Mükemmel bir aksiyon filmi Hızlı ve Öfkelinin Motorlarla olan versiyonu gibi çok süper bir film Motor hastaları bu filmi izleyin .....Hız Tutkunları - Torque film izlemek için yazının devamını okuyunuz.....
×

Sorun Bildir

(sadece moderasyon tarafından görünecektir)

Video açılmıyor
Altyazı senkron sorunu
Ses ve ağız hareketleri uyumsuz
Diğer

Lütfen sayfada karşılaştığınız sorunları yazın.
Sorun giderildiğinde size belirttiğiniz e-posta adresinden geri dönüş yapılacaktır.

Boxset

Facebook Yorum

Son Yorumlar

  1. maraz ali

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrr bir film

  2. murat

    ewet kadılar süper

  3. izmirli_serkan

    bir hız tutkunu olarak motor manyagıyım yamaha r1 için yapa mıyacagım hıc bırsey yok tur

  4. şükrüüü

    süper bi site helel olsun çok teşekkürler hepinizeeee

  5. Ahmet

    ben bu filmi çoook seviyorum 10 kere izledim ve halada bu filmden usanmadım herkeze bu filmi tavsiye ederim MoToRlArI çookk sewiyorum
    helede kendi motorsikletimi ismi YAMAHA YZF R1 ÇOKKK MEMNUNUM…

  6. tekteker

    filmi çok güzel herzaman izlerim kızlarda çok güzeldi kawazaki zx9 için herşey yaparım hız motorlarını herzaman severim

  7. hakan

    benim de kawasaki ninja zx6 motorum var bende motore hastasıyım film mütiş

  8. fahri

    merhba bn fahrii bnde motor tutkunuyum bndeede kross ver inan bnde jullannıom ama film dekii gibii
    deilll KOÇLAR BEA

  9. yusuf

    bende r1 var ama ben bunlarin yaptıklarini yapamam fazla ama filmi 10kere izlemiştirim çok süperr

  10. HAMZA

    sdsguzell

  11. birkan

    lan bunlar malatyada olsa uyutmazlar bizi vallaha

  12. hasan

    manyak bir film mutlaka herkese tavsiye ederim

  13. hasan

    evet katılıyorum arkadaşın dediğine

  14. hasan

    tekrar merhaba bu filmi sizeçok tavsiye ederim

  15. coskun

    süper

  16. orkun

    hayatım da ençok sevdiğim flm bu ve hepte bu olacak bu flm kadar güzel flm yok herkeze tafsiye ederim )))::

  17. guray

    filim nerde arkadaşlar nerden izliyonuz bu filmi

  18. sinan

    ÇOK GÜZEL BU DİZİ

  19. £ray

    Mrhaba arkadaslar Filim Super Abimdede Honda Cbr 1000 RR var ama Bunlar qıbi DeqiL herkez İzlesin Derim Filmi

  20. ulaş

    yanlı film 72 dk sonra duruo 20 dk sonra gelio bunun nedeni megavideo dan preminyum olmadığı için mi

  21. alihan

    bn hatasıyım zaten gençlik :DD:D::D:D:D

  22. werq

    güzel film ellerine sağlık ..

  23. mehmet

    sök güzel motorları sverim ama boylesini hic görmedim

  24. emre

    suzuki hayabusa tercihim

  25. anıl

    film cok güzel ama benim motor olsa daha güzel olurdu yamaha r6

  26. poyraz

    filim harika

  27. x

    reklam üzerine geliyo herseyin film izlenmiyo sizin yapacagını isin ben

  28. özcan rehis

    hariha yaa 10 numara motor cular sizide bekli,yoz demirtaş otabanında yarışlara bbuyrun gelin

  29. elif

    ya bu film mütş bişiy herkese öneriyom herkes izlesin keske bir r1 olso ama daha 15 yaşindayım daha motor çin erken siteye teşekkür

  30. pire

    bukadar saçma bir film olamaz.bısıkletle 20yle gozluksuz gıderken gozlerımı açamıorum ruzgardan, adam 200le flan gıdıor banamısın demıor üstüne dusuorr masalaah herkül gbi bısı olmuyor.15 le gıderken bı duştumde 1 hafta kolumu kımıldatamadım yanı bıraz gercekcı fılm yapsalar daha hoş olur.ama kesnlıkle motor aalacagım.

  31. kerem

    harbi cok süperrrrr

  32. müslüm baba

    süper bir film herkese tafsiye ede3rim manyak bir film dir ben de hız tutkunuyum hayallim ninja zx12 r almak

  33. tarık

    motor manyagıyım yamaha r6 2006 model yeni kasa bimotor almayı dusunuyorum allah herkese nasip etsin amin

  34. Altay

    Bu Filmi Çok Seviyorum Ve Motor Ve Hız Tutkunu Olanlara Tavsiye Ederim. Tabi Kendi Motorumu Daha Çok Seviyorum. Suzukı GSX R1000

  35. volkan

    güzel film

  36. yeah

    süperrrr !!!

  37. çorlu59

    filmi çok beğendim motorlarıda öyle ama kendi motoruma dğeişmem Honda CBR600F <3 :)

  38. halil

    bende suzuki gsrx 1000 var bunların gibi yapabiliyorum hız hiç kesilmiyo hız tutkunları izlesin

  39. celil

    süper bi filim diğer serilerinide bekliyoruz admin

  40. sinan

    süper………..

  41. sinan

    çooooookkkk güzel film tavsiyemdr vede sexsi kızlar var

  42. hyal

    1o Numara Film ben Ce kAçırmaYın

  43. celal

    kadaş bu filmin enhızlı motoru bende olsa ilk otabanda hız yaparım