Alttaki Menüden İzlemek İstediğiniz Seçeneği Tıklayınız. Eğer İzleme Seçeneği Sorunluysa Lütfen Bir Diğerinden izlemeyi deneyin.İyi Seyirler. Yorum Yapmayı birde Facebookta paylaşmayı ve Twitlemeyi unutmayınız.
Dabbe Filmi izle
Türkçe
Film 2001 yapımı Japon "Kairo" filminin islam inançlarına göre uyarlanması diyebiliriz. Kairo'da internet üzerinden yayılan intihar "virüsü", dabbe'de internet üzerinden yayılan "dabbe". Duvardaki siyah şekiller, her tarafı siyah bantlarla kapatma gibi birbirinin kopyası sahneler göze çarpıyor haliyle. Bence Dabbe'yi etkili yapan konusu. Korku filmlerinin hastası olan ben, hayatımda ilk kez ürperti hissettim. Sözkonusu cin'ler olunca, bir müslüman olarak "hadi canım sen de" diyemiyorsun haliyle. Ama ne yazık ki, konu üzerine son derece güzel bir film yapılabilecek iken, bana göre acemi ve başarısız, ruhsuz oyuncu kadrosuyla tam bir hayal kırıklığı çıkmış ortaya. Bazı arkadaşların "komedi" yorumları da bundan kaynaklanıyor. Keşke rolün, senaryonun hakkını verebilecek kaliteli oyuncu kadrosu olsaydı da, burada filmi öven yazılar yazabilseydik.

Facebook Yorum

Son Yorumlar

Geri Bildirim / Geri İzlemeler

  1. Dabbe Filmi izle | Carco Video | Carco Video - 23 Ağustos 2010

    [...] yorumlar (882) geribağlantılar (0) yorum ekle geri bağlantı [...]

  1. yunus

    hiç korkunç beyil 9 11 yaş üzeri korkunç

  2. Kaan

    Cok saçma bişey hiç anlamlı bi film deil…

  3. seda

    offfffffffffff çok korktum:)

  4. seda

    of çok korktum desem yalan olur mu

  5. dilek kadriye :)

    en çok sewgililere üzüldüm hiç korkunç değil ama yinede teşekkürler
    :D ♥♥♥

  6. ömer

    hiç korkmadım türklerde iş yok

  7. yusuf

    hiç korkunç deyil 12ysşında olduğum halde :) :(

  8. deniz

    komedi yha:D:D:D ne laann bu okdr da övdüler..hay ben sizin yaptiginz filminn:P:P:P

  9. demet akalın

    harika bence hiç korkunç yanı yok yönetmenimle aynı şeyi söylüyoruz

  10. Buse

    bence korkunç ama Dabbe 2 daha korkunçtur bu film değil gerçek ben Dabbe 2yi izlemeye cesaret edemedim ama bir film bu kadar korkunç ve güzel olamaz bazı yabancı filmleri izlediyseniz bu buda diğerlerinden korkunç bu filmi saçma buluyorsanız size hiç bir şey demiyorum..

  11. Buse

    bu filme saçma diyenlere hiç bir şey demiyorum ya film nedir bilmiyorsunuz ya da gerçekleri tam kavrayamamışsınız film hem korkunç hem gerçek sadece film değil bu filmin 2si var ona bakmaya cesaret edemedim Türkler yabancılara göre çok güzel filmler çekiyorlar bundan en az bir etkilenme olmadıysa film nedir bilmiyorsunuzdur bu filme saçma diyorsanız ne diyeyim artık..

  12. Buse

    Daha yeni bakmaya çalıştım tırstım ya siz neyin saçmalığından bahsediyorsunuz bunlar gerçek yaş falan önemli değil sizler film bilmiyorsunuz hadi filmi geçtim siz gerçekleri görmüyorsunuz eda sen 11 yaşındasın ve Türkler’in filmine berbat diyorsun sence en iyi film hangisi merak ettim şimdi ben yabancıların bir çok filmini izledim ama Dabbe kadar korkuncunu Dabbe kadar etkileyiciyi Dabbe kadar gerçeğini göremedim çünkü yok bana bir film önerin şu film Dabbeden daha iyi diyeyim ama yok öyle bir film ve şunu unutmayın Dabbe film değil gerçektir saçma falanda değil önemli olan yaşın 10 ya da 20 olmasıda değil inanın bana gerçek olmasa film derim geçmeye çalışırım ama gerçek sadece filmde olsa üzerinizde bir etkisi olur ama gerçek olduğu halde hala etkilenmiyorsanız bir şey demiyorum filmde bir bölüme bakacaktım inanın korktum bakamadım Dabbe 2yi hiç düşünemiyorum..

  13. asena

    eda türklere laf etme abtal kesin hhiç korkmamışsındır gerizekhalı

  14. osman

    korkunçdeil

  15. Hamza Turfan

    okadar korkunçtu ki kardeşimide yanıma çağırdım izlerken gülmekten öldü
    :)

  16. yunus

    harika olmuş dini açıdan etkileyici..

  17. hamza

    eeeeeeeeeee güzel

  18. fatos

    cok korkunc korkunc oldugu kadarda guzel bir film cok begendim kusursuz diyebilirim

  19. fatos

    cok korkunc vede cok guzel tek kelimeyle kusursuz diyebilirim cok begendim

  20. gamze

    hic korkunc deyil yeni doğan bebeğe izletsen korkmaz üstelik yaşımda11

  21. sefa

    tamda benim için

  22. emir

    10 yaşındayım eskişehirliyim hiç korkmadın türkler yapamıyor

  23. fea libertine

    ya aLdanmayNNN HAYATLaRI YALAN DOLAN UGRASMAYnnnn ßıraqınNNN AKIŞInaAAAAAAAA

  24. ramazan

    korkunc degillllllllllllllllllll

  25. ayşegül

    hiç korkmadım semmum daha korkunç

  26. elif

    bende 11 yaşındayım

  27. nisa

    hiç korkunç değil

  28. nurullah

    siz ne anlarsınız filmden Bunu filmmi cekenler öldü desem yalan olmaz :)

  29. büşra

    ya filmlerden anlamıyonuz yada bu filmi hiç sinemada izlemedinizz…zaten izleyemezsinizde herhalde sinemayı temizliyenler kokudan içeride duramaz…ANLAYAN ANLADI

  30. süleyman güneş

    bu filim okarmi korkuç

  31. yasemin

    çok kötü ya korktum hee o görüntü tam bkorkunç iyi seyirler

  32. yiğit

    valla korkunç bir bilim dır..!!

  33. arife

    14 yaşındayım ve hiç korkunç değil

  34. arife

    14 yaşındayım ve hiç korkunç değil bundan korkan tamamını izlememiş herhalde

  35. elmas

    ıdare eder

  36. cansel

    tam 1 korku filmi hastasıyımdır.şimdiye kadar seyretmediğim korku kalmadı sanırım…ama bu…ama bu bambaşkaa.:)) yahu böyle 1 şey var mı yaa..böyle saçma 1 film daha önce seyretmemiştim..efektler sıfır,siyaha boyanmış kalitesiz makyajla yapılmış suratlar..ARKADAŞLAR KİMSEYE TAVSİYE ETMİYORUMM.

  37. atilla

    yhaa bırakınn bu ıslerıı yhaaa mıllet dıooo korkmadım falan fılan gotuu uc bucuk atmıstırrrr…

  38. melisa

    annem izin vermiyo 13 yaşında olmama rağmen insanın pisikolajisini bozuyo :((

  39. ayşe tari

    ayy çok korkunç ya

  40. ayşe tari

    2009 be şimdi 2012 hata 2013 gircez yeni izliyom:D

  41. umut

    film çok güzeldi herkese tavsiye ederim

  42. sumeyye

    bence çok aptalca br filim ama biraz korkmadım değil 11 yaşımda olmama rağmen korktum ruyama girmez inşallah allah yardımcım olsun bana dua edin de korkmayım

  43. emre

    ben kaçırdım ama leptopdan izledim manyak dabbe bebekler için yapılmış ha ha ha ha

  44. emre

    güzel film böyle şeyleri zaten türkler yapar silent hill daha korkunç

  45. esraepelin sümer

    ya ben gerçekten çok korktum ya ilk başlrı o kadr korkunç değildi ama son bölümünde aam diyo ya bizi kandırdılar fln diye ordan sonrasında altıma sıçtığımın yridir yemin ederim çok fenna korktum :( çok güzel ve çokkkk korkunç bi film

  46. tahir

    12 yasındayım çok güzel ve hiç korkutucu değil … ?

  47. rfoo43

    BeniM adim rfoo43 bence cokkkkk… salakca… bir film…_?

  48. kadir

    allah belalarını vere kenleri eşek çarpa

  49. ömer baba

    cök güzel ama korkuc degil

  50. Ahmettrn

    Bu kadar basit bi film ben hiç görmedim ya resmen vasatttt ben bile elime bi kamera alsam çekerim yanii