Dabbe 2 film izle
IMDb: 5,5 Türkçe
İmdb:7.2 Tür:Gerilim , Korku Yapım:2009 yönetmen:Hasan Karacadağ Senaryo:Hasan Karacadağ Görüntü Yönetmeni:Hasan Karacadağ-Seyhan Bilir Dağıtım:Özen Film Süre:85 dakika Gösterim Tarihi:25 Aralık 2009 Kıyamet alametlerinden olan Dabbe yi konu alan serinin devamı niteliğindeki film türk korku sinemasının başyapıtları haline gelmeyi başaracak gibi görünüyor. İnternet üzerinden yayılan Dabbe her eve girmeye çalışmaktadır. Gökyüzünden gelmesi beklenen haber ile birlikte kıyametin kopması an meselesidir. Bakalım Duhan dan kurtulabilincekmidir.

Facebook Yorum

Son Yorumlar

  1. gulsum

    Gökhan :
    bütün bu filmi izleyen insanlara 85 dakika borçlusun hasan karacadağ !!

    katiliyoruz arkadasim

  2. iso

    bnce dabbe 1 daha güzeldi ve cok saçma bitti bide cok kısaydı bnce zmn kaybı arkadaşlar isyan etmesi hiç hoş deyildi aksini yapması gerekiyodu…

  3. murat

    katılıyorum arkadasım berbat ötesi ….

  4. ersan

    yaaa saçmaydı ilkine göre insan daha iyi bir şey beliyor ama bu elindeki konuyu çok kötü kullnmış semum bile daha iyidi

  5. beter böcek

    Konu berbat edilmiş.Daha profesyonel çekilebilirdi…Ayrıca diyaloglar çok basit.alıştığımız türk korku filmi replikleri.

  6. yavuz

    izlediğim en kötü filmlerden biri

  7. emre

    berbat bir film konu çok saçma 1. serisini izledikten sonra 2. serisinden bir şey bekliyordum ama gerçekten berbat!

  8. engin

    ilk bölümü çok daha iyiydi.

  9. mustafa

    film bittikten sonra nasıl sövdüm ama bu filmi yapanlara inananamazsınız.cd den izledim ve kırdım attım cd yi.lan arkadaş bu filmde oynayan kimsedemi akıl yok ya böyle film olurmu lan hasan dememişlermi.korku 0 komiklik tavan.boş ekranı izle ama bu filmi izleme.en azından boş ekranı izlerken aklına güzel bir fikirler gelebilir.zaman kaybı,berbat ötesi bir film.

  10. emine

    ömrümde hiç bu kadar saçma bir film izlememiştim.bu filme ayrılan bütçeye yazık.birici filim idareydi yine bu hiç bir şeye benzemiyor.

  11. sude

    bence kültür bakanlığı türklere korku filmi çekmeyi yasaklamalı:) hayalet casper bile daha korkunç:)

  12. hakaço

    bu komedi filmi değildi dimi arkadaşlar:)))))

  13. esma

    konu kendını aşmış fılm formatından çıkmış gercekten berbat bır fılm dabbe ayrı bır kıyamet alametı duhan ayrı bır alamet fılm ısmı dabbe ıse dabbe ıle ılgılı olmalı ben bır korku fılm sever olarak bu kadar cıddı bır konudan çok daha ıyısını yaparım hasan karacadag batırmış bence

  14. ecem

    cok sacma ama sonucta emektir kötüleyemem ama daha i olmalarını temenni ederim ya birkere cekim kötü cok basit anlasılmıo bıraz daha gayret edin

  15. eno

    bu filmi ilk cıktıgı günlerde sinemada izledim ve gerçekten BERBATT bi film olduğuna üzülerek karar verdim.bu tarz fılmleri çok severim ve korkarım ama bu sefer herşeyi batırmışlar

  16. gül

    BENCE İGRENÇ BİR FLİMDİ BU NE YA

  17. mişa

    bi filmin kötü olduğunu anlamak için afişine bakmanız yeterlidir bana göre arkadaşlar

  18. fırat

    hayal gücün bi çocuğunkinden daha sınırlı.merak ediyorum da hasan karacadağ kendi bu filmi izlediğinde vicdanen rahatsız oluyor mu bunca insanın zamanınıı çaldığı için.

  19. bayan__x

    çığlıklardan başka bişey yok… kabuslarım bile daha anlamlı ve sürükleyici…sonuna kadar zor tahammül ettim sırf şans tanımak adına,tamamen ruhsuz…

  20. ali baba

    ha filme geciriyim giris gelisme ve sonuc giris yok ne oldugunu bile anliyamiyorsun mal mal film

  21. murat

    Ya bundan saçma ötesi bişey yok okadar olayda bi dua edip kelime-i şahadet getirmek akıllarına bile gelmiyosa müslümanlık ölmüş

  22. ersin

    @Onur
    son söz Allahım artık sana ınanmıorum demek oldu orayı yanlıs dınlemıssın / Kıyamet yeryuzunde Allah’a ınanan son bır kısı bıle kalmadıı zaman kopacak ve son ınanan da ınancını yıtırıor ve fılmınde sonu oluor !

  23. muhammed ali

    izlediğim bu lanet olasıca filim çok boktan dı adam gibi filim yanız daha iyidir yapmayı bilmiyorsanız bırakın ustalar işini yapsın

  24. kurdo

    ben kelıme bıle kullanmak ıstemıyorum bunu yapanlara da bu zıhnıyete sahıp olanlarında A.K. anlayan anladı ..

  25. PaTRoNMéhMéT

    ArkadaşLar Film korkunc DeiL Ama Dabbe Gerck Bir Warlık olduqu İçin İnsan korkuyor

  26. dabbe 388@0

    benim filmim böylemi olur hasannn? Bekleyin geliyorum. D@BB£ sizi öldürecek…

  27. volkan

    yemin ediyorum hiç bi ilerleme yok ya. daha güzel şeyler yapamıyomuyuz biz. ellerinden bişey gelmiyo insanları en hassas noktalarıyla ininçlarıyla etkilemeye calısıyorlar. tam bi rezillik ya. nede olsa TÜRK FİLMİ

  28. black dewil

    çok berbat yapmıslar hiç korkmadım dah iyisini beklerdim

  29. merve

    bu ne yaaa zaman kaybııııı saçmalamışlar korkmaktan çok güldük …

  30. izmirLee @NiL

    ßeN DunYada Çok KorKu FiLmi İzLeDım Ve En KOtu En SAcMa En İgRenC FiliM SAkın Ama SAkın Daßße 3 Asla YapMayıN NoluRr.. CunKu Cok Ama COk salaKCa :) :)

  31. GuSeLiM BeNiM

    sonu superdi bence allaha innamayanlar bole aci çekecek

  32. begush

    ya konu iyi fakat çekim çook kötü bir kere tam tv filmi gibi kesinlikle o toz duman sahneler çook fazla yapay kalmış… ayrıca oyuncular gerçek dışı oynuyo hiç inandırıcı değil…özellikle de konunun daha vurgulayıcı unsurları olmalıydı çok kopuk buldum… kesinlikle semum daha iyiydi…

  33. Burcu

    Bence olağanüstü. Gerçeğin ele alınması diğer saçma sapan seri katil, hayaletli ev tarzı filmleri solluyor. Hatta şöyle diyebilirim, ibret alınması gerekilen bir film. Tebrik ederim Hasan karacadağ.
    Arkadaşlar çığlık seslerini onu bunu bırakında, konunun taşıdığı niteliğe yönlendirin beyninizi. Eminim ki hak vereceksiniz. Ayrıca çığlık seslerininde tam yerinde olduğunu düşünüyorum, böyle bi durumda insan başka ne yapabilir ki. Herkese bu filmi tavsiye ediyorum. İyi seyirler.

  34. exo

    bilmediniz şeyler vardır belki fazla sallamayın

  35. buket

    bence bır turk korku fılmı olarak cok basarılı bır fılm.turk mılletı en cok neyden korkar…ışte bu fılmdekı seyden:))ben tırstım..duuncesı bıle urpertıcı.gece yalnız ızleyın bak nasıl korkuyorsunuz.ben korktum.turkler ıcın ıyı bır baslangıc bu fılm bence.korku dalında. ıyı korkular:)))tavsıye etmem.korkarsınız:)

  36. dilek

    nasıl olurda böyle bir filmi çekip bize film diye sunarlar anlamıyorum yönetmen senarist oyuncular hepsi bir felaket. yazık! bukadar acemice davranacaklarsa bu işe girmesinler. illa korku filmi çekmek zorunda değiller.. boşa harcayacak kadar vaktiniz değersizse izleyin…

  37. Sercan

    dabbe nin ilk filmiyle alakası yok acaip gereksiz bir film olmuş harcanan bütçeye yazık

  38. aptullah

    tek kelime berbat yazıklar olsun buna harcanan paraya gerçi tek bir odada dönmüş film pek parada harcanmış denemez

  39. ERTAN

    bencede berbaat bir filim cüneyt arkinin filimleri daha güzel di diyorum başkada bişi demıyorum

  40. mustafa

    hayatımda seyrettiğim en saçma ve komik filmdi, hiç kimseye tavsiye etmem,zaman kaybı…türk film yapımcılarının daha çok öğreneceği şeyler var,normal maske taksalar bu kadar kötü makyajdan daha korkutucu olurdu. komedi dalında birincilik veriyorum

  41. cavit

    ya hasan karacadağ bu mu dur yani flim yuh diyom 10 üzerinden -10 beğenen bir kişi bile yok

  42. serkan

    hasan karacadağ senin paran çok olabilir böyle saçmalıkları çekmeye ama bizim vaktimiz yok seyretmeye bana 85dk boçlusun saçmalığın daniskası olmuş sen bu işi bırak bence

  43. NuruLL@h

    Saçmalık resmen korkulacak hiç bisi yok Dabb3 1 daha korkunc dahada ii 10 üzerinden 1 veriorum:D

  44. mustafa doqan

    anormal bi insanın yapacağı bi film bile bu kadar saçma olamazdı :D

  45. Evren

    Oyuncular yeteneksiz görsel efektler ucuz hatta çalıntı çekim berbat.film yapmak istiyorsanız ve bütçeniz kaldırmıyorsa sırf film çekmiş olmak için film çekmeyin.insanları ne Türk film sektöründen ne de kendinizden uzaklaştırmayın.ben bu filmi sinemada da seyrettim insanlar dişinden tırnağından arttırıp sinemaya gidiyor ama bu hakareti izlemeye değil.insan bu filmi gösterime sokmaya utanmaz ise ne yapınca utanır çok merak ediyorum…

  46. korkumen

    dabbe 2 güzeldi ama dabbe 1re kıyasla zayıfdı

  47. hato

    yani gerçeektende yorum yapan arkadasların hepsıne katılyrum bukadar güzel bi konu anca bukadar güzel harcanabilirdi sadece gürültüden ibaret film çok yazık ilk filmden çok etkılenmıştim çünkü gercekte var olan bı olay soz konusu ama ikinci film resmen katliam üzüldüm iyi bişey bekliyodum HASAN KARACADAĞ hocama yakışmadı bu film:(

  48. fatmanur

    tam benim filmim

  49. ESRA YANIK

    O KADAR YETENİKLİYSENİZ SİZ Bİ FİLM YAPIN BİZ İZLEYELİM BAKALIM SİZ NASIL YAPICAKSİNİZ EMEGE SAYGI DUYUN BEYENMEMİŞSİNİZ AMA SONUNA KADAR İZLEMİŞSİNİZ

  50. hüseyin

    çok kor kunç insan nedebiyle ölümcül şeytan insan olan yıl ama flimi korkunç degil ama öyle sayıbilir çünkü resmi çok korkunç