Rich Media Reklam Kodu
Big Stan film izle

Big Stan film izle

Puanı:7.1/10
Yapım:2007 ABD
Tür:Komedi
Yönetmen:Rob Schneider
Süre:1 saat 45 dakika.
Başrollerde:Rob Schneider, David Carradine ,Jennifer Morrison ,Scott Wilson.

Big Stan komedi filmi izle Stan nasıl biri olduğunu öğrendiğimiz ilk sahne ile başlıyor. Yani bilindik komik suçlardan hapse giren Stan’nın cezası 6 aylığına engellilere müzik öğretmek, sonrada hapis olarak verilince, film de başlıyor. Daha sonra sıra hapishaneye girmek olunca Stan telaşlanır ve hapishanede kendini korumak için karete dersleri almaya başlar.


Part1

Part2

Part3

Part4

Part5

Part6

Facebook'ta Bizi Takip Et
İzleyici Yorumları


 



ali şahin
03 Aralık 2009 - 10:31

film harika burada yayınlayan arkadaşların ellerine sağlık

METOO
03 Aralık 2009 - 16:28

ehhhh işte güzel

METOO
03 Aralık 2009 - 16:28

emeğinize sağlık

sahin
03 Aralık 2009 - 16:32

sÜPERDİ ELLERİNİZE SAĞLIK

engin
04 Aralık 2009 - 06:37

slm arkadaslar fena fılm deıl aslında komık bı fılm komıklıgı dısınsada ana metnı cok guzel ınsanların aslında nelerı basarbılcenı trajikomik bı sekılde anlatmıs bence ısleyen cok gulersınız

karamurad
04 Aralık 2009 - 23:45

film gerçekten izlenmeye değer .başarılı bir film İZLEMELİSİNİZ.

alpcan buğra
05 Aralık 2009 - 14:19

çok güzelde bunun gibi başka filmelrde baylaşılsın evde cnm sıkılıor:D

sebehat
05 Aralık 2009 - 19:12

cok guzel 1 film ve olagan ustu cok beğendik yapımcılara ve eli gecen butun kısılere tesekkurler

SaMeT
06 Aralık 2009 - 05:27

şekr bi film olmus hoşuma gitti yanı izlemeyenlerin izlemesını tavsıye edebilirim yeni film leri bekliyrz.tşekkürlr

QuieT
06 Aralık 2009 - 17:43

harikaydi.yalnız bu filmde hc bi sahnede adam sandler yok bütün rob scneider in bütün filmlerinde hep olurdu

tunaboyu
08 Aralık 2009 - 00:26

uzun zamandır sitenizden film izliyorum çok kaliteli ve güzel filmler var site yapımcılarına çok teşekkürler

hasan
11 Aralık 2009 - 01:40

güsel bir film

oflaz
11 Aralık 2009 - 21:17

güzel ama daha komik olabilirdi

remzi
12 Aralık 2009 - 16:32

filmi upoded edenlerin eline saglık güzel olmuş her site gibi takılmıo…

fatih
12 Aralık 2009 - 23:23

film gerçekten çok güzel yapan yapmış derlerya sanki bu film için denmiş

cuneyt
13 Aralık 2009 - 17:01

super fılım lutfen saygılı olalım elınıze saglık arkadaslar

ödemişli
13 Aralık 2009 - 22:47

film güzel emeğe sağlık teşekkürler

yasin
14 Aralık 2009 - 00:06

harbiden güzel film miş :D

kemal
16 Aralık 2009 - 19:39

film güzeldi beyler teşekürler.

zehra
19 Aralık 2009 - 03:39

yorumlar yine yanıltmadı bizi.paylaşım için tşkler…izlenmeye kesinlikle değer harbiden çok güzel bir film

batmanLee
22 Aralık 2009 - 22:41

BENCEDE İZLENMESİ GEREKEN, KEYİFLİ VE AYNI ZAMANDA EĞİTİCİ BİR FİLM.. PAYLASIM İÇİN TŞKLER…

esinti
23 Aralık 2009 - 01:19

mutlaka seyredin derim admine teşekkür

erdo
31 Aralık 2009 - 01:03

eğlenceli ve komik bir film.paylasım ıcın tesekkurler…

ahsen
31 Aralık 2009 - 19:57

süperdi gercekten izlemeye deyer

rumi
10 Ocak 2010 - 01:02

fena değildi.eh işte

ayşe
10 Ocak 2010 - 02:21

çok güzel çok beğendim

batmanLee
14 Ocak 2010 - 21:48

bu film defalarca izlenir

tugra
17 Ocak 2010 - 21:21

İZLEMEYE DEĞER

Ömercan
18 Ocak 2010 - 22:47

Komedi Film izlemek isteyen bu filmi izlesin

yagız
21 Ocak 2010 - 22:26

;)) guzel yapım ızlenır kahkahaya bogmasada guzeldı cok guzeldı ;))

coşkunizm
31 Ocak 2010 - 18:13

eh işte orta derecede bir film

ismail
02 Şubat 2010 - 02:07

DİKKAT LÜTFEN OKUYUN
BU FİLMİ SEYRETMEYEN HAYATINDA DAHA FİLİM NEDİR BİLMEMİŞTİR İDDAA EDİORUM

oguzhan
02 Şubat 2010 - 21:09

güzel di :))))))))

kadir
03 Şubat 2010 - 11:35

komedi filmleri arasında ilk 15 listesine girer.. cok cok kahkahalı bi film değil ama izlenir..

iskender
05 Şubat 2010 - 19:53

baya güzeldi çok beğendim

yÖNeTMeN
06 Şubat 2010 - 03:04

çok süper filmdi emeginize sağlık

semih
09 Şubat 2010 - 22:21

seyredin

yıldız
19 Şubat 2010 - 15:08

fena değildi film için teşekkürler hapishane komedisi seven arkadaşlar için hapishane muhabbeti adlı filmi önerebilirim :)

Nihat
07 Mart 2010 - 01:47

tek keLime 10 numara fiLm izLediğine asLa pişman oLmazsın.. kesin izLe.. ;)

sansas
17 Mart 2010 - 01:35

film guzel arkadaslar tavsiye ederim :))

arberk
01 Nisan 2010 - 14:57

herkes güsel demiş süper demiş filime verilen puan 7.1 çok az anlamak mümkün deil bencede çok güsel bir film

ayna
20 Nisan 2010 - 19:05

çok beğendim on numara bir film kesinlikle izleyin pişman olmazsınız

serdar
08 Mayıs 2010 - 02:14

konusu çok değişik olmuş… ortanın üstü film …

serdar
10 Temmuz 2010 - 19:35

zamanı olanın izleyeceği tarzda bir film. emeğe saygı.

erkan
16 Ağustos 2010 - 12:57

film çok güzel ve sex_i

İsmini vermek istemeyen yorumcu
18 Ağustos 2010 - 20:46

Güzel bir film.İzlenmeye değer…

metin sel
16 Eylül 2010 - 01:33

valla izleyeli yıllar oldu ama yorum yapmadan geçemedim harika bir film es geçmeyin derim.çok gülecek ve eğleneceksiniz

ismini vermek istemeyen yorumcu
22 Aralık 2010 - 17:41

çok güzel ve komik aynı zamanda izlemeden geçmeyin tek kelimeyle mükemmel iki kelimeyle çok güzell üç kelimeyle bundan iyisi olamaz

isimsiz
12 Kasım 2013 - 21:23

bir kaç part biraz zor yüklenıyor ancak güzeldi filmi daha önce izlemiştim tazeledim güzel oldu bu filmin 2′si çıksa iyi olurdu izlemeden yorumu okuyanlar için mutlaka izlemeniz lazım gelen bir film…

kukla
09 Ocak 2014 - 08:59

rob schneider in yönetip oynadığı enfes bir film, sağlam komedi izlemek isteyenlere şiddetle tavsiye olunur.

sanane ismimden amk
13 Nisan 2014 - 19:08

2 kez izledim mükemmeeeel

Etiketler :
Sayfalar
Film Arama
Facebookta Bizi Beğen
Google Plus Bizi Takip Et
Reklam
Film Kategorileri
Sidebar 250x250 Reklam Kodu 2
Sol Kayan Reklam Kodu 120x600
Sağ Kayan Reklam Kodu 120x600

Film izle