Reklam yükleniyor, lütfen bekleyiniz...
Reklamı Geç »
Ayakta Kal filmini izle
Türkçe
Sinemalar.com Puanı:5.3/10 Yapım: 2008 Türkiye Tür: Dram, Gençlik, Spor Yönetmen: Adnan Güler Süre:1 saat 42 dk Gösterim Tarihi: 16 Ocak 2009 Başrollerde: Sinem Kobal ,Fırat Çöloğlu ,Mehmet Aslan Senaryo bilindik bir konudan oluşuyor. Oyuncu kadrosunda da tanıdık isimler(Sinem Kobal ,Fırat Çöloğlu ,Mehmet Aslan ) var. Klasik türk filmlerinden alınan konu zengin-fakir ve devlet-özel okulu çatışması. Bizim gençlik filmleri neden hep konuda anlamış değilim.
×

Sorun Bildir

(sadece moderasyon tarafından görünecektir)

Video açılmıyor
Altyazı senkron sorunu
Ses ve ağız hareketleri uyumsuz
Diğer

Lütfen sayfada karşılaştığınız sorunları yazın.
Sorun giderildiğinde size belirttiğiniz e-posta adresinden geri dönüş yapılacaktır.

Facebook Yorum

Son Yorumlar

  1. mirvari

    sinem kobal cok guzel bir kiz ali de cok yakisikli ama ali kizi dinlemoi ki

  2. *zeynep nur*

    çok çok çok çokç çok amaçok çok çok çok güzel kimse bu yapan süper yapmiş ken di tebrik ediyorum

  3. *41*muammer

    başarılı bir film

  4. okan

    rezaletdi bas rol oyuncusunda mimik denen sey yoktu duvar gibi surati herifin hiç değişmiyor konusmalar filan cok yapmacık geldi ezber den okumuslar suratlar aynı her sahnede bu filmin ayısını emrah yapmıstı gencliğinde seran serangille birlikte izleyın o filmi nedemek istediğimi anlıycaksınız

  5. onur

    yapmayın ya bu fılmede guzel dedıysenız yazık…neresı guzel bunu..

  6. seda

    @onur
    çok ama çok güzel

  7. garip_yolcu

    elinize kolunuza saglık gerçekten muhteşem bir film olmuş beni en çok etkileyen film içersindeki bir müzik gerçekten çok etkilendim

  8. hasan

    bu filimede güzel diyenler herhalde filimde de figüran olarak oynamışlar.

  9. erdiP

    hep aynı senaryolar türk filmleri eğer bunu aşamazlarsa kaliteyi yükseltemez

  10. kenan

    cok güzel olmasada genclere kavga yeyerine nasıl savasılacagına anlatıyor bu yüzden birazda arkasıradakilere benzetmişler ibo sanırım arkasıradakilerde öğprendiği gibi kavga ederek bir yere varılmıyor devamını bekliyoruz filmin

  11. ayşee

    film klmasik ama güzel!!!yani ben beğendi

  12. Jhon Gilbert

    Hayatımda izlediğim en kötü film

  13. HERISH_RAP

    ya eski yeşilçam filmlerindeki duyguyu yansıtmışlar yani nostalji oldu ama gelişmiş teknolojiyle ama filmin en güzel en hoşuma giden sahnesi kızın ailesiyle konuştuğu sahne babasının duruşu filan tam yeşilçam filmleri gibi olmuş süper ya xD

  14. burcuuuuuuu

    cok ama cok guzel bir filmdi bencede arka siradakilere benzemis ama yinede cok guzel bir filmdi kankamla yayinlanacak olan bolumlerini sabirsizlikla bekliyoruz…

  15. merve

    film süper yönetmenlerinin ellerine sağlık

  16. zeynep nesrın

    @garip_yolcu
    yaa bu flimin bütün müziklerini bilen var mi? acıl bana solesn

  17. cihan

    ya film 10 üzerinden 5 bence yani film 10 18 yaş arası için izlenebilr izledim güzel ama benim yaşıma hitap eden bi film degil sıtandart hal aldı artık bu tür filmler zengin kız veya zengin erkek felan nese ii seyirler

  18. ONUR

    COK GUZEL DIAMA COK KOTU EKRANDI :d

  19. zeliha

    aslinda guzel film ama alisilmisin disinda daha cok yesilcam filmleri gibi fakir oglan zengin kiz iliskisi ama yinede guzeldi..we en guzel yani muzikleriydi tek kelimeyle muzikelr superdi..

  20. seyfettin sucu

    sholın futbolu degılmı bu ya

  21. asi_cadı

    Süper bir Filmdi Herkesin İzLemesini Öneririmm :D

  22. deniz

    TSUBASA :) IZLEMEYI ÖZLEYENLER ICIN GÜZEL

  23. neslihan

    bence film güzel değil izlenmeye deymezz

  24. yunus

    senaryo çok bilindik sürükleiyici olabilir bugüne hitap edebilir ama klasik türk senaryosu

  25. NUR

    İĞRENÇ Bİ FİLMDİ YA ACAYİP SAÇMA BİRAZ YENİLİKÇİ OLMAK LAZIM HEP AYNI HEP AYNI PÖFFFFFFFFFFFFFFFF.

  26. yağmur

    on numara bir filmdi çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk beğendim süperrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  27. lazzkopat

    EVET JATILIYOM ARKADASA EMRAH SEREN IKILIISNDEN IZLEYIN BU TARZ FILMMI IYI AMA OYUNCULARDAN BAS ROLU CEKEN KALAS GERISINDEKILER ISINI YAPIYO BASROL DEYILLER AMA HAKKINI VERMISLER SAVASTA BASI KRAL CEKMEZ SILAHSÖRLER YADA EN IYI OLAN KOMUTAN CEKER BURDA BENCE BASI OYUNCU ARKADASLAR CEKIYO KALAS NIYETINE KOYMUSLAR BASROL VERDIKLERI ADAMI

  28. esmanur

    bence yaseminle ali çok yakışıyo berkde yakışıklı ama yasemin onu değil aliyi seviyo bence alide berkde çok yakışıklı başkalarına göre berk yakışıklı olmayabilir ama bana göre çok yakışıklı.

  29. eray

    nasıl bi site ya donup sonup duruyo filmden hiç bişey anlamadım

  30. futbolcu

    süper

  31. ibrahim

    yaa hep boyle fılımlerın sonu aynı kolej dvlet okul kavgası ve snunda mac hep aynı seyler turk sınamcların bunu asması lazım artık yoksa bıryere varamayız

  32. ümran

    ay çoooooooooookkkkkkkkkkkkkk güzel

  33. anıl

    çok aptal bi film kesinlikle.aynı eski türk filmlerine benziyo.oyunculuk sıfır kesnlikle bunlar oyunculuk eğitimi almışmı merak ediorum yani.görüntü war bitek bunlarda.10 üzrenden 3 werrm iyiki sinamada izlemmişim yani.

  34. grigs

    klasik türk filmlerinden ama yinede izlemeye değer sıkmıyo.. Ve filmin müzikleri bağımlılık yapıyo resmen =)

  35. selva

    böle yapımlar türkilenın sant kalitasiini düşrüyo oyunculuk sıfır

  36. deniz

    yapana tek kelimeyle teprik koyuyorum abi budur yhaaaaaa

  37. veli

    tipik bir türk filmi örneği.

  38. burak

    ya onun bunu bırakında bunu arta görmesin

  39. mc semo

    çok güzel olmuş