Reklam yükleniyor, lütfen bekleyiniz...
Reklamı Geç »
Akıl Oyunları Türkçe Dublaj izle
IMDb: 8.1 Türkçe Dublaj
Sinemalar.com'da en iyi 23. film. imdb Puanı: 7.9/10 Yapım: 2001 ABD Tür: Biyografi, Dram, Gizem, Psikolojik Yönetmen: Ron Howard Süre: 2 saat 14 dk Başroller: Russell Crowe ,Jennifer Connelly ,Ed Harris ,Paul Bettany John Nash(Russell Crowe) gibi bir dehayı tanıma fırsatım oldu. İktisattaki teorisiyle ismini duyurmuş ekonomistlerin bilmeleri gerken biri olmayı başarmış. Ne yazıkki şizeofreninin pençesinden hayatı boyunca kurtulamamış biri fakat çok şanslıymış ki eşi(Jennifer Connelly) hep yanında olmuş bu yüzden eşine de saygı duymak lazım. John nash in dünyasında kaybolmak isteyenler için güzel bir film.
×

Sorun Bildir

(sadece moderasyon tarafından görünecektir)

Video açılmıyor
Altyazı senkron sorunu
Ses ve ağız hareketleri uyumsuz
Diğer

Lütfen sayfada karşılaştığınız sorunları yazın.
Sorun giderildiğinde size belirttiğiniz e-posta adresinden geri dönüş yapılacaktır.

Facebook Yorum

Son Yorumlar

  1. ahmet

    son saniyeye kadar bi gelişme bekledim, yani filmin sonu taaa ortasında belli oldu. akıcı değil, aynızamanda sıkıcı. şizofren karaktere büründüğünde biraz hareketlitdi ama, matematik bukadar basit anlatılmamalı. finali gördüğünde yuh dedirten bi filmz istiosanız sizlere prestiji, makinisti ve özellikle dövüş klübünü öneririm. izlemeden önce önyargılıydım bu film için ama şimdi öngörülüyüm diyorum, bence vasat.

  2. YLnZLKPYLsLmz

    Konu olarak çok iyi ama izleyiş olarak cok sıkıcı bi film.

  3. Ercan

    Şİmdiye kada izlediğim en muhteşem filim bence bir insanı bukadar motive eden birkaç filimden birisi bir diğeride sıkıysa yakala belki filim maliyetli bir filim değil ama konusu ve oyuncuları muhteşem aksiyon severler sıkılabilir dram ve duygu yoğunluğuna diyecek yok muteşem muhteşem en iyi filmim defalarcaizledim ve aynı heyecenı dafalarca hissetim arşivimde var süper iyi seyirler…

  4. can ilhan

    ya bu tur filmleri sevenler icin guzel bir film ama bana gore cok sıkıcıydı ama sırf vakit gecirmek istiosanız ızleyin

  5. EVOSH

    Russell Crowe bu filmle nasıl ödül alamaz anlamıyorum.Gerçekten çok çok çok iyi bir film.Herkese öneririm.Mutlaka izlenmesi gereken bir film…

  6. wolfketuda

    lanet olsun yaaa ne bu reklamlar fılm mı ızleyecez reklam mı allah allah yaaa yonetıcı adın nerdesın kaldır su lanetı hemde tam vıdeonun ustunde….

  7. ismail

    Çok güzel bi biyografi filmi ve 8 dalda ödül almış bi film

  8. efsun

    güzel bi film ama okadarda etkileyici+ muhteşem denilebilecek kadar değil

  9. ezgi

    film harika bayıldım kesinlikle tavsiye ederim sıkılan arkadaşlarada çok şaşırdım film çok sürükleyici nerde sıkıldılar anlamadım

  10. isimsiz

    şu filmi beğenmeyenler kesinlikle ekşi sözlük yazarıdır. onları da hor görmemek lazım …

  11. ethem

    matematik bir ders,arayış değil.yaşamdır.her zaman ucu açık cümleler kurdurur insana.iyi bir filmdi.beğendim.herkesin görüşüne saygı duyuyorum.teşekkürler.

  12. poyraz

    filmlerden anlamayanlar için sıkıcı gelebilir film dediğindede heran atraksyon olcak die bir kaide de yoktur durağan olur ,zevkli olur .Kim görmüş dram veya trajedi filmlerinde heran aksiyon ola bence bu zaman kadar izlediğim en filmlerin arasına giriyor

  13. şennur

    ne söylenebilir ki böyle bir filme.Beni çok etkiledi.Azim ve hırs doğdu içime teşekkürler Ron HOWARD

  14. berkan

    ARKADAŞLAR GAYET GÜZEL BİR FİLM HAYATTAN GERÇEKÇİ BİR KESİT SUNDUĞU İÇİN BİRÇOĞUNUZ SIKICI BULMUŞSUNUZ AMA FİLMLERİ FİLM YAPAN TARAFLARI SİZİ EĞLENDİRMEK DEĞİL SİZİ DÜŞÜNDÜRMEKTİR ORADAKİ KONUYU OLAYI BİZZAT SİZE YAŞATMAKTIR BU VE BENZERİ FİLMLERİ YAPAN YAPIMCILARA SONSUZ TEŞEKKÜR EDİYORUM HAYAT VE HAYAL SÖZCÜKLERİ SÖYLENİŞ OLARAK BİRBİRİNE YAKIN OLSA DA ASLINDA BİRBİRİNİ TANIMAYAN İKİ KAVRAMDIR BİRİ SİZ DİĞERİ AYNADAKİ SİZ…

  15. özge

    harika bir film defalarca kez izliyorum hiç birzaman bıkmam teşekkrler…

  16. tuncay

    Harika bir film izlemenizi öneririm.

  17. Cansu

    Film dedikleri şey bu olsa gerek .. Onların hayatından dünyayı gösteriyor ve empati yani.. Eski filmler harika .. yeni filmlere bikaç gösteri yapıp piyasaya atıyorlar..

  18. isimsiz kahraman

    hayatımda bu kadar iğrenç hatta iğrenç ötesi bir film izlemedim SAkın Ama Sakın ızlemeyın arkadaslar

  19. selcuk

    bu filmi begenmiyenler.. gitsin batman forever izlesin.. orada bol bol aksiyon var…

    ama insanin hayatinda izlemesi gereken filmlerden biri.

    zaten bu adamin “russel crowe” daha hic kotu bir filmini izlemedim….
    son filmide harika ” kacis plani” onuda muhakkak izlemenizi tavsiye ederim….!

  20. kate

    tek kelimeyle harikaydı ben çok beğendim arkdaşlar evet ibretlik bir yaşam tarzı varmış eşinide hayretler içinde izledim çoğu insan böle bi yaşamı kaldıramaz. çok güzeldi izleyin bu tür filmler sevmiyosanızda sabredin sonunda değecek…!

  21. helin

    hayatım boyunca izlediğim en güzel film.. ve bana çözüm yolu gösterdi. bende bu hastalıgın kurbanı oluyodum ve psikiyatrisim bu filmi önerdi.. ilaçlardan daha çok fayda sagladıgına eminim. size tavsiyem sakın pes etmeyin umarım kimse bu duruma düşmez.. bu lanet hastalık yüzünden elezığ ruh ve sinir hastalıkları hastanesinde aylarca kaldım.. siz var olmayan şeylerin kurbanı olmayın.. ve savaşmaktan vazgeçmeyin…hoşçakalın…

  22. yusuf keskin

    bence film güzel karakterler oturmuş yani burada eleştir senaristin iyiyazamamış izlerken bazı bağlantıları kuramıyoryum.ama yinede güzel.18.kez ve devamı gelecek izliyorum.

  23. zeynep

    4 dalda ödül almış..

  24. ela

    film süperdi.iktisat ile matematiğin harmanlanması.gerçek bir ekonomistin muhteşem azmi ve tabuları yıkan savı,tek kelimeyle harika. filmden sıkılanlar ekonomiden uzak olanlar,kendilerine tavsiyem biraz gözünüzü açın da dünyaya yön veren ekonomi bilimini araştırın…

  25. HaTe_LoWe_54

    sadece 2 sat olması bras sıkıyor ama ksinlikle izlenmesi gereken br film ben bile hayaldemym gercektemi dye şaşırdm bi an kendmi filmn içinde buldm :) we bu şeklde olan insanlar var gercektn bunuda unutmamak lazm

  26. Gül

    Kolay kolay film beğenemem. İzlediğim en iyilerinden biriydi diyebilirim. Muhteşemdi. Adamlar film yapıyor işte. Bizde anca Newyork a 5 minare hayalleri kurulur. Bu filmi izlemeyenin ya aklı yoktur, ya da zamanı.

  27. zeynep

    Tek kelimeyle HARIKA.

  28. hyuga

    hayatimda izledigim en muhtesem filmdi herkeze tavsiye ederim ben yunanistandan kojiro hyuga herkeze iyi seyirler :)

  29. hyuga

    daha iyisi varsa onerin bakalim bence bunda daha iyisi yok .. yada varda ben seyretmedim bence mukkemmeldi

  30. büşra

    bnce mükemmel bn 1.snf matemtk öğrencisiym we bölümümü hç sewmiodum ama bu filmi izledkten sonra hayatımı matematiğe adamaya karar werdm:)

  31. enes

    arkadaşlar bu film ABD lı matematikçi John Forbes Nash Jr. hayatından esinlenerek yayınlanmıştır.Oldukça güzel bir film bence…

  32. ayşen

    izlediğim en güzel filmlerden birisiydi.çok güzeldi özellikle nash için kalem kırdıkları sahne süperdi.izlemeyen herkese tavsiye ederim…

  33. alperen

    4 . kez izliyorum acayip harekete geçirici bir film

  34. merve

    adam paranoid şizofren

  35. ZAFER

    bu flim bence süper bir flim tam 5 defa izledim. bence verilen oscar ödülü bile az bu flime.flim kültürü olan bu flimin degerini anlar

  36. mehmet

    şiddetle önerilir…
    harika müthiş bir film
    yani düşünün kolay kolay film beğenmeyen ben bile hayran kaldım

  37. asdasd

    süper bir film

  38. Aleyna Yılmaz

    mantığın ve kelimelerin yetersizleştiği hatta acizleştiğini bana öğreten bi film oldu yapmamız gereken sadece kendimize inanıp yolumuza dewam etmemizmiş herşeyin herkesin hatta aklımızın bizi zorlamasına rağmen…

  39. axin

    kesinlikle herkesin izlemesi gereken bi film ilk başta çok sıkıcı gelmişti htta zamanımı boş yere harcadım dıye sinir olmuştum fakat merakımdan dolayı izlemeye devam ettım. aslında çok güzel bi filmmiş emeklerine sağlık kesınlıkle ızleyın

  40. erman kahvecioğlu

    anlamlı bir film izlenmeyi hak ediyor izlerken dalıp gittim.

  41. SAMET KARAPIÇAK

    İLK DEFA Bİ FİLBE YORUM YAPIYORUM MÜKEMMEL ÖTESİ TEK KELİMEYLE

  42. Heaven

    GERÇEKTEN GÜZEL BİR FİLM

  43. Heaven

    HERKESİN HAYAT ARKADAŞI BUNUN GİBİ OLUR İNŞALLAH